افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

مهم ترین نکات خرید اسپرسوساز خانگی که باید بدانید!

  • کد خبر : 2881
مهم ترین نکات خرید اسپرسوساز خانگی که باید بدانید!

اسپرسو یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است و بسیاری از افراد مایل هستند تا صبح خود را با یک فنجان اسپرسو آغاز کنند. محبوبیت بالای اسپرسو باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر خرید اسپرسوساز خانگی بیفتند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله به 4 نکته مهم در […]

اسپرسو یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است و بسیاری از افراد مایل هستند تا صبح خود را با یک فنجان اسپرسو آغاز کنند. محبوبیت بالای اسپرسو باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر خرید اسپرسوساز خانگی بیفتند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله به 4 نکته مهم در خرید اسپرسوساز خانگی بپردازیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر، اسپرسوساز خود را انتخاب کنید.

نکات مهم خرید اسپرسوساز خانگی چیست؟

برند اسپرسوساز

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید هر محصول مخصوصا اسپرسوساز باید به آن توجه کرد، برند است. امروزه برندهای معروفی نظیر مباشی، دلونگی، گاستروبک و باریتون اقدام به تولید اسپرسوساز کرده‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.
از بین برندهای مشهور، دلونگی بیش از همه برندها در تولید اسپرسوساز فعال است و بسیاری از افراد اسپرسوساز دلونگی را نسبت به سایر برندها ترجیح می‌دهند.
دلونگی اسپرسوسازهای خود را در دو مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می‌کند و تمامی آن‌ها مجهز به آخرین فناوری‌های موجود می‌باشند. همچنین، اسپرسوسازهای دلونگی قیمت متعادل‌تری نسبت به سایر رقبا دارند و همین مورد باعث رضایت بیشتر کاربران شده است.
پس از دلونگی، مباشی و گاستروبک از جمله برندهای مشهور در این حوزه هستند و قیمت مناسبی دارند اما تنوع اسپرسوسازهای دلونگی به نسبت بیشتر است.

نوع اسپرسوساز؛ تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک

اسپرسوسازها در مدل‌های مختلفی اعم از دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می‌شوند که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند.

اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک بیشترین فروش را دارند و به دلیل قیمت کمتری که دارند، طرفداران بیشتری را سمت خود جذب کرده است. اما خوب است بدانید کار کردن با اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک نیاز به اطلاعاتی در مورد تهیه اسپرسو و یا قهوه دارد زیرا زمان عصاره‌گیری را باید خود تعیین کنید.

اما اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک که غالبا قیمت بالایی دارند، نیازمند هیچ گونه اطلاعات خاصی نمی‌باشد و شما کافی است تا دستورات خود را از طریق پنل به دستگاه بدهید. سپس دستگاه به صورت خودکار شروع به فعالیت می‌کند و تمام مراحل را پیش می‌برد و در نهایت یک فنجان قهوه و یا اسپرسو با نهایت کیفیت را خواهید داشت.

پس اگر شما به دنبال یک اسپرسوساز بی دردسر و با نهایت کیفیت هستید، بهتر است به سراغ اسپرسوسازهای اتوماتیک بروید. اما اگر کمی اطلاعات در مورد تهیه اسپرسو و یا قهوه دارید، بهتر است به سراغ اسپرسوسازهای دستی و یا نیمه اتوماتیک بروید زیرا قیمت کمتری دارند.

بودجه

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، بودجه است. باید توجه داشته باشید که اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک، غالبا قیمت بالایی دارند و اگر به دنبال اسپرسوساز تمام اتوماتیک هستید، بهتر است به قیمت ارزان و پایین فکر نکنید و به سراغ مدل‌های نیمه اتوماتیک و یا حتی دستی بروید.
به طور کلی اگر بودجه شما زیر 10 میلیون است، اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک بهترین گزینه برای شما هستند و اگر بودجه‌ شما در حدود 15 الی 20 میلیون تومان و بیشتر است، می‌توانید اسپرسوسازهای اتوماتیک با کیفیتی را خریداری کنید.

فضای آشپزخانه

یکی دیگر از مواردی که در خرید اسپرسوساز باید به آن توجه کرد، فضای آشپزخانه است. عموما اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک خانگی فضای کمتری را نسبت به اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک اشغال می‌کنند. البته برخی از اسپرسوسازهای اتوماتیک خانگی هم ابعاد مناسبی دارند و در اکثر آشپزخانه‌ها قابل استفاده است.

اما اگر به دنبال خرید یک اسپرسوساز جمع و جور هستید، بهتر است به سراغ اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک مانند اسپرسوساز دلونگی ec685 بروید. این اسپرسوسازها علاوه بر اینکه بسیار ظریف طراحی شده‌اند، ویژگی‌های قابل توجهی دارند و شما را کاملا راضی خواهند کرد.

این‌ها مجموعه نکاتی هستند که به هنگام خرید اسپرسوساز باید به آن‌ها توجه داشت تا بتوانید بهترین انتخاب را از بین گزینه‌های موجود و با توجه به بودجه خود داشته باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.