افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

نایلون حبابدار چیست؟

  • کد خبر : 1084
نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار از محصولاتی است که موارد استفاده زیادی را داشته و افراد به خوبی می‌دانند نایلون حبابدار چیست. این نایلون از دو فیلم پلی‌اتیلن ساخته شده است و بر اساس نوع تولیدی که دارد هوایی داخل بالشتک‌های این نایلون می‌کنند که به آن هوای داخل، حباب و به نایلون تولید شده نایلون حبابدار گفته […]

نایلون حبابدار از محصولاتی است که موارد استفاده زیادی را داشته و افراد به خوبی می‌دانند نایلون حبابدار چیست. این نایلون از دو فیلم پلی‌اتیلن ساخته شده است و بر اساس نوع تولیدی که دارد هوایی داخل بالشتک‌های این نایلون می‌کنند که به آن هوای داخل، حباب و به نایلون تولید شده نایلون حبابدار گفته ‌می‌شود. این کالا یکی از بهترین کالای تولید شده پتروشیمی بوده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد بهترین مورد آن ضربه‌گیر بودن این نایلون است. ضربه‌گیری این محصول یک مزیت عالی محسوب شده و به همین سبب به صورت عمده در کارخانه‌‌ها و صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شود. در ادامه بهترین ویژگی‌های نایلون  حبابدار را به صورت کلی بیان می‌کنیم.

  • به دلیل دولایه بودن، بسیار محکم و مقاوم بوده و به سادگی با هر ضربه‌ای پاره یا زخمی نمی‌شود به همین سبب بهترین نوع بسته بندی برای انواع مواد شکستنی و حساس می‌باشد. بسیار ضخیم بوده و با وجود هوایی که در این کیسه دمیده می‌شود برای هر نوعی از وسیله مانند شیشه، تلویزیون و هر چیز حساس دیگری قابل استفاده است، چون قدرت ضربه‌گیر عالی دارد.
  • به دلیل ضخیم بودن و مقاومت بالایی که در برابر سرما دارد در برخی از مواقع به عنوان عایق سرما از آن استفاده می‌شود. بر اثر هر نوع فشاری مقاومت خوبی از خود نشان داده به همین سبب وسیله‌های سنگینی مانند یخچال یا اجاق گاز که وزن بالایی دارند درون این نایلون قرار می‌گیرند.
  • تنوع در تولید دارد، این موضوع به مصرف‌کننده کمک کرده که بتواند به خوبی هر نوعی را که نیاز دارد خریداری کند. به طور مثال مدل‌های کیسه نایلون هستند که برای قرار گیری انواع وسیله خانگی یا هر نوع محصول کارخانه‌ای به کار می‌رود. این کیسه‌ها را می‌توان در بسته بندی‌های لوازم یدکی و الکترونیکی بیشتر دید.
  • یکی از مهمترین مزیت تولیدات نایلون حبابدار این است که دوباره به چرخه تولید برمی‌گردد و به این دلیل صرفه اقتصادی بالایی برای خود تولیدکننده داشته و پراکندگی در طبیعت یا زیان رساندن به طبیعت در این صورت از بین می‌رود.
  • در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود که به شکل رولی در طول ۳۰ سانت تا ۳۰۰ سانتیمتر هستند که همه محصولات را در برمی‌گیرند. به صورت برش خورده و در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز نیز وجود دارند اما اغلب آنها شفافیت دارند و مورد پسند مشتری هستند.
  • به دلیل تولید نایلون حبابدار با بهترین مواد اولیه برای بسته‌بندی مواد غذایی نیز مناسب بوده و در کیفیت غذا آسیبی وارد نمی‌کند. برخلاف دیگر محصولاتی که در مزه و بوی غذا اثری بد دارند.
  • قیمت نایلون حبابدار بسیار ارزان بوده و خرید این محصولات بسیار ارزان و به صرفه خواهد بود. قیمت نایلون به دلیل ارزان بودن مواد اولیه ساخت، ارزان است و متقاضیان خرید آن روز به روز در حال افزایش هستند. قیمت نایلون حبابدار با توجه به نرخ مواد اولیه و میزان انرژی مورد نیاز برای ساخت اعلام می‌گردد.
  • نرمی و انعطاف‌پذیری بالایی داشته که این موضوع به دلیل درخور بودن مواد اولیه آن بوده به همین سبب  به کار می‌رود. اغلب برای چیدن ظروف شیشه‌ای بر روی هم یک لایه از این فوم یا پلاستیک به کار می‌برند، همچنین در اسباب‌کشی یا خریدن ظروف نو این محصول را درون بسته‌بندی یا کارتون می‌بینیم.

انواع مختلف نایلون حباب دار

نایلون آنتی استاتیک

درست است که نایلون‌های حبابدار  بسیار قوی است اما برخی از آنها دارای خاصیت استاتیک هستند و به مواردی همچون گوشی، لپ تاپ یا برای تجهیزات ظریف آزمایشگاهی یا تحقیقاتی آسیب رسان خواهند بود. برای چنین مواقعی تولیدکننده بهترین نوع آن را تولید نموده است تا در حمل‌ و نقل این گونه محصولات از آنها استفاده شود. نایلون آنتی استاتیک حبابدار یا ضد الکتریسیته ساکن یکی از بهترین نوع تولیدشده در این زمینه بوده و متقاضیان خرید زیادی دارد. متأسفانه در برخی از مواقع به دلیل استفاده نکردن از پلاستیک حبابدار آنتی استاتیک ال سی دی دستگاه به شدت آسیب می‌بیند به طور مثال تغیر رنگ زیادی را بر روی ال سی دی خواهید دید که مساوی با ایجاد هزینه‌های اضافی برای کاربر خواهد بود.

نایلون فوم‌دار

در برخی موارد تولیدکننده برای اینکه مقاومت نایلون حبابدار را بیشتر کند یک لایه ضخیم فوم را به این محصول اضافه می‌نماید که در برابر ضربه مقاومت چندین برابری از خود نشان خواهد داد. میزان مقاومت  این محصول به مراتب از انواع دیگر آن بیشتر است. حتی تابش مستقیم نور خورشید و گرما نیز نمی‌تواند این نایلون فوم‌دار را خراب یا از بین ببرد. استفاده از این فوم در مناطق بسیار گرم یا روبروی نور خورشید امکان‌پذیر است.

نایلون چسب‌دار

اگر شما هم بیشتر اسباب‌کشی دارید و مدام در حال جا‌به‌جایی وسایل خود هستید بهتر است از نایلون چسب‌دار استفاده کنید. این محصول به دلیل قدرت چسبندگی مناسبی که دارد ببیشتر برای ابزارهایی به کار می‌رود که قابلیت شکستن بالایی دارند مثلا صفحه تلویزیون یا گوشی با ضربه کوچکی ممکن است آسیب ببینند اما اگر از نایلون حبابدار چسبی استفاده شود میزان آسیب رسیدن به صفر می‌رسد.

نایلون حبابدار سه لایه درشت، ریز

در بخش‌های پیشین گفتیم که در ساخت این محصول تنوع بالایی وجود دارد که نایلون حبابدار سه لایه درشت و ریز یکی از آن نمونه‌هاست که هر کدام دارای خاصیت و میزان مقاومت خاص خود بوده و متناسب با ویژگی‌های که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلاستیک حبابدار درشت طبیعتاً بیشترین ایمنی را خواهد داشت به خصوص در حمل بارهای که میزان لرزش آنها باید به صفر برسد کاربرد بسیاری دارد. نوع ریز آن نیز به نوبه خود محکم و کاربردی خواهد بود.

نایلون حبابدار دولایه

این نمونه از مورد قبلی یعنی نوع سه لایه آن مقاومت پایین‌تر دارد ولی کارایی مخصوص به خود را داشته و از دو لایه پلی‌اتیلن ساخته شده است. دارای سطحی صاف و یکنواخت بوده و بهترین نوع بسته‌بندی را برای مواردی همچون زیورآلات خواهد داشت. میزان امنیت و کاهش آسیب رساندن به انواع کالاها با استفاده از انواع پلاستیک حبابدار افزایش چشمگیری داشته است. به طور کلی به دلیل ساختار و نوع فیزیکی که این کالا دارد، با ظاهری متفاوت‌تر از دیگر نایلون‌ها به بازار آمده و توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است.

فروش نایلون حبابدار

به دلیل میزان مصرفی خیلی بالایی که این کالا دارد خرید و فروش نایلون حبابدار در کشور به صورت عمده انجام می‌شود و حتی این میزان خرید خارج از مرزهای ایران نیز تعلق داشته و این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالای این کالاست. فروش این محصول به صورت روزانه و در حجم بالایی صورت می‌گیرد؛ با توجه به این امر فروش عمده کالا با بهترین قیمت انجام می‌شود. همچنین تضمین در کیفیت و ارسال به موقع این کالا از جمله مزایای شرکت‌هایی است که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند، می‌باشند.

برای خرید نایلون و پلاستیک حبابدار در اندازه‌ و سایز یا رنگ مناسب می‌توانید آن را سفارش داده و بهترین راه برای خرید این کالا، اقدام از طریق لینکی ‌است که در ادامه به شما معرفی می‌شود. در این راستا سایت حباب باران قادر به پاسخگویی به نیاز شما در مورد انواع مختلفی از این کالا بوده و بهترین کالا را به شما تقدیم می‌کند. از معتبرترین و معروف‌ترین سایت ایرانی برای فروش انواع نایلون دولایه و سه لایه است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت مستقیم با این سایت ارتباط برقرار نمایید.

http://www.hobabbaran.com

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.