افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

نظم یک هنر است، رخت آویز چه نقشی در این هنر دارد

  • کد خبر : 1631
نظم یک هنر است، رخت آویز چه نقشی در این هنر دارد

تصور کنید با خانه های کوچک امروزی و کمد های بسیار کوچکتر و تعداد  زیاد لباس هایمان، اگر رخت آویز ها نبودند چه اتفاقی می افتاد. رخت آویز ها علی رغم ساده بودن عامل بسیار مهمی در نظم دهی هستند. البته باید دانست که انواعی دارند. رخت آویز چوبی از آن دسته چوب لباسی هایی […]

تصور کنید با خانه های کوچک امروزی و کمد های بسیار کوچکتر و تعداد  زیاد لباس هایمان، اگر رخت آویز ها نبودند چه اتفاقی می افتاد. رخت آویز ها علی رغم ساده بودن عامل بسیار مهمی در نظم دهی هستند. البته باید دانست که انواعی دارند. رخت آویز چوبی از آن دسته چوب لباسی هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا دوام بالایی دارد و میتوان تا مدت ها از آن ها استفاده کرد. چوب لباس های چوبی نقش بسیار مهمی در نظم بخشیدن به کمد لباس ها دارند، با استفاده از چوب رختی چوبی لباس ها فرم خود را حفظ می کنند و به راحتی در دسترس قرار می گیرند

 چوب لباسی چوبی دیواری

چوب لباسی دیواری در فضاهایی همچون ورودی خانه ها در نظم دهی به لباس ها یا وسایل کوچکی که همراه دارید بسیار موثر است. لباس هایی همچون پالتو، کت، چادر، بارانی یا وسایلی همچون چتر و کیف که در هر بار بیرون رفتن باید در دسترس تان باشند. همچنین در خانه هایی که کمد به اندازه کافی برای نظم دهی به لباس ها وجود ندارد می توان با نصب رخت آویز چوبی روی دیوار اتاق، لباس های اضافه را آن جا قرار داد. چوب کار چوبی به کمک چندین پیچ و مهره باید به دیوار متصل شود، دقت کنید که چوب لباسی به درستی به دیوار متصل شود زیرا ممکن است با قرار دادن لباس های بیشتر و سنگین شدن از جا کنده شود. امروزه چوب لباسی چوبی نه تنها محلی برای قرار دادن لباس ها است بلکه طراحی های خلاقانه و بسیار منحصر به فرد آن ها باعث شده که جنبه تزییناتی نیز داشته باشند و در طراحی دکوراسیون منزل جایگاه ویژه ای پیدا کنند. این موضوع از چشم طراحان داخلی خانه ها نیز دور نمانده و محل مخصوصی برای رخت آویز در خانه در نظر می گیرند.

چوب لباسی چوبی کودک

یک چوب لباسی کودک هیجان انگیز می تواند علاوه بر زیبایی بخشی به اتاق کودکان، آنان را نیز تشویق کند تا خودشان به جمع آوری لباس شان بپردازند. شرکت های تولیدکننده چوب لباسی با درک نیاز بازار اقدام به طراحی چوب لباسی هایی کرده اند که از هر لحاظ مناسب استفاده برای افراد کم سن و سال باشد. چوب لباسی چوبی کودک یکی از این مدل ها است که خود در انواع طرح ها تولید می شود تا هر سلیقه ای را پوشش دهد. این محصولات برای بچه ها بی خطر بوده و سعی شده تا ساده ترین نوع استفاده را داشته باشد و کودکان را به زحمت نیاندازد.

رگال لباس چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یک جلسه مصاحبه ی دانشگاهی و یا کاری، قصد داشته باشید تا بسیار مرتب و منظم در جلسه حضور پیدا کنید اما به علت پیدا نکردن لباس های خود و یا چروک بودن و نامرتب بودن آن ها نتوانستید سر موعد در جلسه حاضر شوید و یا  به شکلی نامنظم به جلسه وارد شده اید. مرتب کردن لباس ها در کمد به کمک رگال لباس می تواند شما را برای حضور در هر جمعی به سرعت آماده کرده و از دیر رسیدن و یا نامرتب بودن شما جلوگیری نماید.

علاوه بر این،ریل لباس برای مزون داران و یا فروشندگان لباس و بوتیک ها بسیار با اهمیت است و این افراد نیز همواره درصدد پیدا کردن بهترین رگال  از میان انواع برند های موجود می باشند تا بتوانند لباس های خود را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش گذاشته و به این طریق  موجب رونق کسب و ار خود شوند.

 

 

انواع رگال لباس و دسته بندی آن ها

خوشبختانه بازار رقابت در این حوزه باعث شده تا انواع رگال لباس براساس کاربرد ها و سلایق مختلف طراحی و تولید شود. جمع آوری آسان لباس ها به کمک یک ریل لباس که باعث استفاده ی بهینه از تمام فضای موجود می شود باعث ترغیب افراد جهت خرید رگال لباس برای منزل شده و این موضوع سبب طراحی های جدید برای این وسیله ی کاربردی شده است.

توجه کنید که انواع رگال های لباس در اندازه های مناسب و مشخصی تولید می شوند که عرض آن ها چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد که این موضوع باعث شده تا این ریل برای فضاهای مختلف مناسب بوده و بتوان از آن ها حتی در راهرو ها، فروشگاه های کوچک لباس و یا حتی کارگاه های خیاطی کوچک نیز استفاده نمود.از جمله انواع رگال لباس عبارت است از:

– خانگی

– خیاطی

– بوتیک ها

– لباس مزون ها

علاوه بر این رگال لباس ها معمولا به لحاظ نوع کاربرد و استفاده از آن ها در انواع مختلفی همچون موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

– با قابلیت جمع شدن

-با چرخ های متحرک

-یک ردیفی

–دو ردیفی

رخت آویز وسیله ای همیشگی در هر خانه

همه ی ما تعریف درستی از رخت آویز در ذهن داریم، چون بسیار ساده بوده و روزانه با آن درگیر هستیم.

همانطور که می‌دانیم این ابزار، وسیله‌ای برای خشک کردن و نگه داری لباس‌ها  به صورت منظم و مرتب است.

پس از شست و شو لباس‌ها باید به درستی خشک شوند تا بوی نامطلوبی به خود نگیرند و چروک یا کثیف نشوند. راه‌های متفاوتی برای خشک کردن لباس وجود دارد از جمله خشک کردن لباس روی شوفاژ، طناب، خشک کن لباسشویی و…که این روش‌ها معایبی را با خود به همراه دارند از جمله

  • خشک کردن لباس با حرارت شوفاژ در تابستان امکان پذیر نیست و حتی در فصل سرما و زمستان نیز ممکن است، باعث خشک زیاد یا خرابی لباس شود.
  • خشک کردن لباس روی طناب که شیوه ای سنتی به شمار می رود، مخصوص خانه‌های ویلایی و حیاط دار است که البته در مواقع بارانی استفاده از این روش امکان پذیر نیست.
  • با پیشرفت تکنولوژی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، قابلیت خشک لباس را برای ماشین های لباس شویی مهیا کرده اند اما این خشک کن‌ها به طور کامل لباس را خشک نمی کنند و پس از خارج کردن لباس از ماشین لباسشویی نیاز است که دوباره آن‌ها را در مجاورت هوای آزاد قرار دهیم تا به خوبی خشک شوند‌.
  • استفاده از رخت آویز نیز اگر چه بدون عیب نیست و حداقل در خانه ها ممکن است فضا را اشغال کند اما به عنوان جایگزینی مطمئن تر نسبت به روش سنتی طناب می توان از آن نام برد زیرا هم داخل خانه و هم بیرون قابل استفاده است.

رخت آویز ها چند مدل دارند؟

شاید با شنیدن اسم رخت آویز تنها یک مدل کلاسیک آن به ذهن شما خطور کند اما مداکس هنگر چیزی فراتر از آن را ارائه می‌دهد. تمام مدل های معرفی شده در زیر را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

-بند رخت تک آویز مدل R۰۱

-بند رخت شوفاژی تلن مدل T۰۱

-بند رخت استیل یونیک مدل UN۸۰۲۵

-بند رخت لسبو مدل نیمامین

-بند رخت استیلا مدل ۶۰۰۱

-بند رخت دیواری سارینا مدل ریلی تاشو

-بند رخت آکاردئونی S-I-T

-رخت خشک کن الکتریکی کارینو مدل c۷

علاوه بر سایر مدل‌های موجود در فروشگاه مداکس هنگر،  از انواع دیگر رخت آویز‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ایستاده

-آپارتمانی چتری

-آکاردئونی

-آپارتمانی مدل تاشو

-آپارتمانی دیواری

-آپارتمانی شوفاژی

-آپارتمانی سقفی

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.