افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

نکاتی برای موفقیت در کلاس های زبان خصوصی

  • کد خبر : 5665
نکاتی برای موفقیت در کلاس های زبان خصوصی

یادگیری یک زبان دیگر، آسان نیست، اما اکثر افراد در صورتی که مایل به صرف زمان لازم باشند، می توانند زبان دوم را یاد بگیرند. راه‌ های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد، از برنامه ‌های تلفن همراه، وب ‌سایت ‌ها گرفته تا یادگیری از طریق شرکت در کلاس های آموزشگاه های زبان. آموزشگاه های […]

یادگیری یک زبان دیگر، آسان نیست، اما اکثر افراد در صورتی که مایل به صرف زمان لازم باشند، می توانند زبان دوم را یاد بگیرند. راه‌ های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد، از برنامه ‌های تلفن همراه، وب ‌سایت ‌ها گرفته تا یادگیری از طریق شرکت در کلاس های آموزشگاه های زبان.

آموزشگاه های زبان کلاس های خود را به دو صورت آنلاین و حضوری به شکل گروهی و خصوصی برگزار می کنند تا زبان آموزان بتوانند متناسب با شرایط کاری و تحصیلی شان در کلاس ها شرکت کنند. در این مقاله ما می خواهیم درباره کلاس های زبان خصوصی و نکاتی که باعث موفقیت ما در این کلاس ها می شود صحبت کنیم.

تدریس خصوصی زبان

کلاس های خصوصی زبان بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند زبان را در زمان محدودتری برای پیشرفت شغلی یاد بگیرند و یا قصد مهاجرت دارند و یا حتی می خواهند یکی از چهار مهارت زبانی خود را که در آن ضعیف هستند تقویت کنند.

کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری به زبان آموزان کمک می کند تا راحت تر برای یادگیری زبان اقدام کنند. موسسه دهخدا با برگزاری کلاس های خصوصی زبان به صورت آنلاین و حضوری و حتی اعزام استاد به محل کار و منزل به زبان آموزان کمک می کند تا در بین تحصیلات خود و سایر تعهداتشان به یادگیری زبان بپردازند.

آموزش خصوصی زبان به صورت آنلاین

با شرکت در کلاس زبان خصوصی به صورت آنلاین زبان آموزان می توانند در هر کجا که هستند به یادگیری بپردازند. موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین زبان محدودیت های یادگیری را کاهش داده و باعث شده است زبان آموزان دسترسی بیشتری به دوره های عالی و پیشرفته داشته باشند.

از ویژگی های برجسته این موسسه در برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین زبان این است که کلاس ها در پلتفرم مربوط به خود موسسه و توسط اساتید برجسته برگزار می شود که باعث می شود تعامل بین معلمان و زبان آموزان بیشتر شود.

آموزش خصوصی زبان به صورت حضوری

شرکت در کلاس های خصوصی زبان به صورت حضوری باعث ارتباط و تعامل بیشتر بین زبان آموز و معلم می شود و حتی می توانند از امکانات محیط آموزشی نیز برخوردار شوند. با وجود مفید بودن کلاس های خصوصی حضوری زبان ممکن است زبان آموزان به دلایل شرایط نامساعد آب و هوایی، مشکلات جسمی و… نتوانند بر سر کلاس حاضر شوند و جلسه آموزشی خود را از دست بدهند.

نکاتی برای موفقیت در کلاس های زبان خصوصی

۱. اساتید با تجربه

از نکاتی که می تواند شما را به موفقیت در کلاس های خصوصی زبان برساند وجود اساتید باتجربه و تحصیل کرده است. یک معلم خوب، باید زبان آموز را به سوی یادگیری سوق دهد و انگیزه یادگیری را در او ایجاد کند. معلم خصوصی زبان باید با توجه به ویژگی های فردی زبان آموزان خود بتواند با آن ها ارتباط برقرار کند و با استفاده از آخرین متدهای آموزشی به زبان آموز کمک کند تا مطالب درسی را به خوبی درک کند.

۲. زمان کلاس و میزان مطالعه

از آنجایی که کلاس های خصوصی زبان براساس زمان زبان آموزان تعیین می شود، این امر باعث می شود تا زبان آموزان بدون دغدغه بر سر کلاس ها حاضر شوند. برای موفقیت در این کلاس ها زبان آموز باید علاوه بر زمانی که در کلاس شرکت می کند، همان اندازه زمان به مطالعه بعد از کلاس نیز اختصاص دهد تا مطالب را به خوبی درک و یاد بگیرد.

۳. میزان جلسات در هفته

تعداد جلسات کلاس های خصوصی زبان می تواند یکی دیگر از عوامل موفقیت زبان آموز در این کلاس ها باشد. برخی از زبان آموزان می توانند، هر روز یا سه روز در هفته کلاس داشته باشند و برخی دو یا یک روز در هفته تایم خالی برای شرکت در کلاس های خصوصی را دارند. هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد یادگیری سریع تر صورت می گیرد و زبان آموز مطالب را کمتر فراموش می کند. اما باید به این نکته دقت شود که اگر تعداد جلسات زیاد شود باید میزان مطالعه روزانه حداقل بین ۱ تا ۲ ساعت در روز باشد.

۴. تمرکز بر نقاط ضعف

در کلاس خصوصی اگر ارزیابی به خوبی انجام شود و استاد و زبان آموز بتوانند با هم به خوبی ارتباط گرفته و تعاملی سازنده داشته باشند به خوبی می توان نقاط ضعف زبان آموز را مشخص کرد و زمان بیشتری را برای بهبود آن ها صرف کرد. معمولا در کلاس های گروهی برای اینکار قدرت مانور کمتر است و خود زبان آموزان باید تلاش بیشتری برای تقویت مهارت های خود داشته باشند.

۵. منابع مناسب برای هدف زبان آموز

در کلاس خصوصی زبان آموزان اهداف مختلفی را دنبال می کنند که باید به آن ها منابع مناسب برای رسیدن به آن هدف را معرفی کرد. برخی از منابع در بین زبان آموزان مشترک است اما اگر فردی در مهارتی ضعف بیشتری دارد و یا نیاز دارد بر یک مهارت بیشتر از دیگر مهارت ها تمرکز داشته باشد باید منابع و تمرینات مناسب آن را ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.