افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

نکاتی که درباره عمل ترمیمی بینی نمی دانید

  • کد خبر : 4449
نکاتی که درباره عمل ترمیمی بینی نمی دانید

آیا از نتیجه جراحی بینی اولیه تان راضی نیستید؟ امیدتان را از دست ندهید هنوز راهی هست که بتوانید به واسطه آن به زیبایی و عملکردی که در بینی مد نظرتان بوده دست پیدا کنید. عمل بینی ترمیمی پروسیجر جراحی است که می تواند نتایج نامطلوب یا مشکلاتی را که از عمل بینی اولیه منشاء […]

آیا از نتیجه جراحی بینی اولیه تان راضی نیستید؟ امیدتان را از دست ندهید هنوز راهی هست که بتوانید به واسطه آن به زیبایی و عملکردی که در بینی مد نظرتان بوده دست پیدا کنید. عمل بینی ترمیمی پروسیجر جراحی است که می تواند نتایج نامطلوب یا مشکلاتی را که از عمل بینی اولیه منشاء گرفته اند، درمان کند. یک جراح بینی ترمیمی خوب می تواند پروسیجر ریویژن رینوپلاستی موفقیت امیزی را به پشتوانه تجربه و دانش خود اجرا کرده و به شما در رسیدن به اعتماد به نفس بالا کمک کند.

علت رایج بودن عمل بینی ثانویه چیست؟

راینوپلاستی اولیه یک فرایند مینیاتوری پیچیده و ظریف است و متاسفانه برخی جراحان پلاستیک از مهارت و تبحر کافی برای انجام این پروسیجر برخوردار نیستند. در نتیجه فرایند به شکلی موفقیت امیز اجرا نمی شود و پیامد آن بر جای ماندن یک نتیجه نامطلوب خواهد بود.

بینی دارای بافت غضروفی ظریفی است که کار کردن روی ان برای دستیابی به نتیجه موفقیت امیز نیاز به تخصص و مهارت دارد. در صورتی که در طول فرایند اولیه پزشک از تکنیک ها و تجهیزات مدرن استفاده نکند یا نتوانسته باشد ایده ها و خواسته های بیمار را به خوبی شناسایی کند، طبیعتاً نمی توان منتظر مشاهده یک نتیجه چشم نواز بود.

چه سرنخ هایی به ما می گوید که جراحی بینی ترمیمی نیاز داریم؟

بینی تان متقارن نباشد : بسیاری از بیماران تصور می کنند بینی شان نامتقارن بوده و آنطور که باید، شکل داده نشده است. وقتی پروسیجر اولیه با دقت بالایی انجام نشود بینی شکلی نامتقارن یا حتی خارج از مرکز پیدا می کند. عمل ریویژن می تواند شکل متقارن تر و طبیعی تری را که با کل صورت تان تناسب بیشتری داشته باشد خلق کند. بعد از بهبود کامل عمل اولیه، بینی تان را ارزیابی کنید. در صورتی که بینی نامتقارن دیده شود، این سرنخی است که نشان می دهد به عمل ثانویه نیاز دارید.

نتیجه جراحی ، طبیعی به نظر نرسد : گاهی در طول پروسیجر جراحی اولیه مقدار زیادی بافت از بینی برداشته می شود و این امر می تواند شکلی غیر طبیعی را در بینی بوجود آورد. برداشتن بیش از حد بافت از بینی می تواند موجب شکل گیری اسکار شود و به این ترتیب جراحی ترمیمی برای رفع این مشکل مورد نیاز خواهد بود. مشکلاتی از قبیل پینچ دار شدن نوک بینی، کوتاه شدن بینی و کج شدن آن مشکلاتی هستند که در پی برداشته شدن مقدار زیاد بافت از این اندام ممکن است اتفاق بیافتد.

سپردن عمل ترمیمی به دست یک جراح ماهر میتواند نتایج چشم نوازی را به همراه داشته باشد. ارزیابی کل صورت و در نظر گرفتن ویژگی هایی که آنها را به هم ربط داده و بین این اجزا هارمونی برقرار می کند از جمله موارد مهمی است که می تواند در خلق یک شکل ظاهری جذاب، دخیل باشد.

هر چند نتیجه ناموفق جراحی بینی اولیه می تواند پیامدهای منفی را از نظر وقت و هزینه به هدر رفته به دنبال داشته باشد ولی آنچه مهم است این است که هیچوقت در هیچ رویدادی از زندگی اجازه ندهیم احساس شکست ما را از پا در بیاورد.

اگر بینی تان خدمات تنفسی خوبی به شما ارائه نمی دهد باید تحت عمل بین ترمیمی قرار بگیرید. علت اینکه نمی توانید از راه بینی تان خوب نفس بکشید شاید این باشد که بینی دوره بهبود موفقیت آمیزی را در جراحی اولیه سپری نکرده و ساختار بینی دچار مشکلات سینوسی یا تنفسی شده است. عمل بینی ترمیمی می تواند با حذف این مشکلات، کیفیت خوبی را در تنفس تان ایجاد نموده و تجربه خواب راحتی را نصیبتان کند.

بعد از راینوپلاستی اولیه ، بینی دچار آسیب یا ضربه شده باشد. رینوپلاستی فرایند شکل دهی و اندازه کردن بینی است و بعد از عمل به شدت در برابر ضربه، آسیب پذیر است. این دوره آسیب پذیری در سال اول و دوم بعد از عمل در بالاترین سطح خود قرار دارد. با توجه به اینکه غضروف و استخوان، شکل داده شده اند، بینی به شدت حساس و آسیب پذیر است. اگر به بینی ضربه ای وارد شود یا دچار تروما گردد می توان از طریق جراحی ترمیمی آن را درمان نمود.

برای انجام عمل بینی ترمیمی چقدر باید در صف انتظار باشیم؟

طول دوره بهبود در بیماران مختلف متفاوت است ولی اغلب جراحان، یک دوره 12-18 ماهه را زمان نرمال برای بهبود کامل بینی پس از جراحی اولیه و آماده بودن بینی برای قرار گرفتن تحت عمل ثانویه می دانند. فرایند بهبود یک پروسه طولانی است و سپری شدن آن برای رسیدن بینی به شکل و عملکرد نهایی و مطلوب الزامی می باشد. طول مدت فروکش کردن ورم نیز در بیماران مختلف متفاوت است. عجله کردن برای ترمیم بینی ممکن است یک تصمیم گیری خام و ناپخته باشد و باعث بوجود آمدن نتایج غیر طبیعی شود. پس منطقی است تا زمان سپری شدن دوره کامل بهبود، دست نگه داریم.

چگونه یک جراح عمل بینی ترمیمی خوب پیدا کنیم؟

عمل کردن دماغ در صورتی یک پروسه تضمین شده است که به دست جراحی که در این زمینه دهه ها تجربه دارد و به پشتوانه این مهارت و تجربه قادر است نتایجی را با تاثیرات مثبت خلق کند، انجام شود ؛ همانند دکتر جاودانی ، از برترین جراحان بینی در شهر تهران . همه جراحان بینی ترمیمی سطح مهارت مشابهی ندارند. قبل از ورود به پروسه اجرا، خوب تحقیق کنید و سعی کنید جراح بینی ترمیمی را پیدا کنید که بتواند نتیجه ایده آل را برایتان خلق کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.