افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

نکات مهم درباره خرید بردگیم برای کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 3913
نکات مهم درباره خرید بردگیم برای کودکان و نوجوانان

امروزه انتخاب بردگیم یا بازی های رومیزی برای خانواده ها تبدیل به یک چالش شده زیرا این بازی ها تنوع بسیار زیادی دارند. برای خرید بردگیم برای کودکان یا نوجوانان باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت خرید درست و مفیدی را انجام دهید. بردگیم ها امروزه نقش بسیار مهمی در پر کردن اوقات […]

امروزه انتخاب بردگیم یا بازی های رومیزی برای خانواده ها تبدیل به یک چالش شده زیرا این بازی ها تنوع بسیار زیادی دارند. برای خرید بردگیم برای کودکان یا نوجوانان باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت خرید درست و مفیدی را انجام دهید.

بردگیم ها امروزه نقش بسیار مهمی در پر کردن اوقات فراغت، دورهمی ها، و شب نشینی ها دارد. این دسته از سرگرمی ها به صورت مداوم در حال به روز شدن هستند و مدام نوع جدیدی از این بازی ها معرفی می شود. ما در شهر کتاب پاسداران با توجه به تقاضای بالایی که برای این بازی ها وجود داشت، هر روز این بازی ها را به روز رسانی می کنیم، و تنوع های جدید آن را اضافه می کنیم. از بردگیم های پر طرفدار می توان استوژیت، ریسک، کد نیمز معرفی کرد که تعداد نفرات بازی بالای دو نفر هستند.

وجود فضای مجازی باعث شده تا افراد در هر رده سنی که هستند به سمت فردگرایی کشیده شوند و کمتر با اطرافیان ارتباط بگیرند. خرید بردگیم باعث جمع شدن اعضای خانواده می شود و شادی و نشاط را برای آنها به همراه دارد.

خرید بردگیم برای کودکان باعث تقویت حافظه آنها می شود و همچنین روابط بین والدین و فرزند را هم بهتر می کند. در ادامه درباره نکات مهم برای خرید بردگیم صحبت می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید بازی های هیجان انگیز داشته باشید. با ما همراه باشید.

معرفی نکات مهم هنگام خرید بردگیم برای کودکان و نوجوانان

به طور کلی و طبق گفته کارشناسان تربیتی بازی والدین با کودکان خود نتایج بسیار مثبتی در روند رشد و تربیت آنها دارد. برای اینکه نتایج خوبی از بازی والدین و کودکان محقق شود باید بازی ها طبق اصول و چارچوب های خاصی انتخاب و اجرا گردند. در ادامه نکات و موارد مهمی که باید هنگام خرید بردگیم برای کودکان و نوجوانان به آنها توجه شود را بیان می کنیم.

توجه به بازه سنی برای خرید بردگیم

اولین و مهم ترین نکته برای خرید بردگیم در نظر گرفتن سن کودک یا نوجوان است. افراد در هر سن و دوره ای که هستند دغدغه های به خصوص و متفاوتی دارند و باید بازی هایی که متناسب با شرایط ذهنی آنها طراحی شده خریداری کنید. به طور کلی بردگیم ها برای سنین مختلف با هدف مشخصی مانند افزایش میزان خلاقیت و یا تقویت حافظه طراحی می شوند.

قابلیت های جسمانی میان کودکان و یا نوجوانان با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل باید بردگیم ها طبق قابلیت و توانایی فیزیکی متناسب با هر فرد انتخاب شوند. انجام بازی های گروهی باعث تقویت توانایی کارهای تیمی در فرزندان شما می شود و همچنین شور و هیجان را در آنها افزایش می دهد.

انتخاب بازی هایی با سبک مناسب

انتخاب سبکی مناسب برای بازی فرزندانتان از دیگر موارد مهم برای خرید بردگیم محسوب می شود. بردگیم ها در سبک های مختلفی وجود دارند و بسته به علاقه فرزندتان میتوانید آنها را خریداری کنید. اگر فرزند شما به انجام بازی هایی که فعالیت فیزیکی در آنها زیاد است علاقه دارد باید بردگیم هایی که سرعتی هستند و باعث افزایش نشاط در آنها می شوند را خریداری کنید. انجام بازی هایی که مناسب با سبک و علاقه کودکان و نوجوانان نباشد برای آنها بسیار خسته کننده بوده و جنبه آموزشی هم نخواهد داشت.

توجه به میزان سختی بازی ها

به طور کلی بردگیم ها به 4 درجه سختی شامل، سبک، نیمه سبک، متوسط و سنگین تقسیم می شوند.

یادگیری بردگیم های سبک بسیار راحت است و فرزندتان بعد از یکبار بازی کردن آن را فرا می گیرند. خرید بردگیم سبک برای کودکانی در ابتدای سن یادگیری هستند گزینه بسیار خوب و مفیدی محسوب می شود.

بردگیم هایی که میزان سختی آنها در سطح دو یا نیمه سبک قرار دارند اندکی از بازی های سبک سخت تر هستند و برای انجام آنها نیاز به تمرکز بیشتری است.

بردگیم هایی با سختی متوسط اصولا بازی هایی هستند که یادگیری آنها خیلی دشوار نیست اما برای انجام آنها نیاز به خلاقیت و استراتژی به خصوصی می باشد.

بازی هایی که دارای میزان سختی سنگین هستند برای یادگیری آنها نیاز به زمان، تمرکز و تمرین بیشتری است. چالش های موجود در این بازی ها جذاب بوده و ذهن افراد را درگیر می کند. اگر قصد خرید بردگیم برای فرزند خود را دارید بهتر است ابتدا از بردگیم هایی که سطح آسانی دارند شروع کنید.

به مدت زمان بازی دقت کنید

از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید بردگیم توجه به زمان آن است. به طور کلی بازی هایی که مدت زمان طولانی دارند خسته کننده بوده و جذابیتی برای افراد نخواهد داشت. این نکته برای کسانی که به بازی های طولانی علاقه ندارند از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و بهتر است برای این افراد بازی هایی که مدت زمان کوتاهی دارند خریداری شود.

برای خرید بردگیم چه مقدار هزینه در نظر گرفته اید؟

همان طور که گفتیم تنوع بردگیم ها بسیار زیاد است و بسته به بودجه ای که در نظر گرفتید میتوانید بهترین آنها را از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران خریداری کنید. معمولا بازی های ایرانی قیمت های مناسب تری نسبت به بازی هایی با برندهای خارجی دارند. رنج قیمت برد گیم های ایرانی از 30 تا 300 هزارتومان و بردگیم های خارجی از 300 هزارتومان تا 3 میلیون تومان می باشند. افراد با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اند میتوانند بردگیم های دلخواه خود را خریداری کنند.

جمع بندی

در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی والدین پرداختن به مسائلی مانند تقویت خلاقیت و پرورش استعداد فرزندانشان است. بازی کردن از روش های بسیار موثر در این زمینه محسوب می شود و زمانی نتیجه می دهد به صورت آگاهانه انتخاب شود. خرید بردگیم با رعایت نکات گفته شده و آموزش صحیح باعث تقویت خلاقیت و ذهن کودکان و نوجوانان می شود. انجام بازی های مختلف توسط کودکان و نوجوانان علاوه بر تقویت فعالیت های ذهنی به افزایش فعالیت های جسمانی آنها هم کمک می کند. برای مشاهده و خرید بردگیم های متنوع میتوانید به فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران مراجعه کنید.https://pasdaranbookcity.com/

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.