افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

هتل مارینا پارک کیش (هر آنچه پیش از رزرو باید بدانید)

  • کد خبر : 1564
هتل مارینا پارک کیش (هر آنچه پیش از رزرو باید بدانید)

اگر به کیش سفر کرده باشید، احتمالا نام هتل مارینا پارک کیش را شنیده‌اید. هتل مارینا یکی از مجلل‌ترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های کیش می‌باشد که به دلیل دارا بودن امکانات خاصی مانند ماهیگیری، قایق سواری و… به تنهایی برای چند روز تفریح بی‌نظیر مناسب است. این هتل با دو طبقه و 186 اتاق در سال 1390 به بهره […]

اگر به کیش سفر کرده باشید، احتمالا نام هتل مارینا پارک کیش را شنیده‌اید. هتل مارینا یکی از مجلل‌ترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های کیش می‌باشد که به دلیل دارا بودن امکانات خاصی مانند ماهیگیری، قایق سواری و… به تنهایی برای چند روز تفریح بی‌نظیر مناسب است. این هتل با دو طبقه و 186 اتاق در سال 1390 به بهره برداری رسید و اکنون به حدی رسیده است که می‌توان گفت از لحاظ امکانات با هیچ یک از هتل‌های 5 ستاره کیش قابل مقایسه نیست. مساحت این هتل ده هکتار بوده و پارکی بزرگ و چند هکتاری از کنار ساحل را نیز تحت پوشش خود قرار داده است. به جرات می‌توان گفت که هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین مناطق سبز کیش می‌باشد. در ادامه قصد داریم شما را پیش از رزرو هتل با امکانات بی‌نظیر آن آشنا کنیم.

اتاق‌های مارینا پارک کیش، نمایشی از یک معماری بی‌نقص

هتل مارینا دارای 186 واحد اقامتی می‌باشد که از تنوع بالایی از نظر ظرفیت، متراژ، نما و دکوراسیون برخوردار هستند. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته استاندارد ( یک تخت سینگل )، اتاق دو تخته دبل و توئین پارک هافبرد، دو تخته دبل دریا هافبرد ( 2 تخت سینگل )، سوئیت یک خوابه دو نفره جونیور هافبرد ( یک تخت دبل یا سینگل )، سوئیت یک خوابه دو نفره هافبرد ( یک تخت دبل )، اتاق دو تخته دریا و یا پارک ( تخت دبل یا سینگل )، سوئیت دو خوابه چهار نفره هافبرد ( 2 تخت سینگل و یک دبل )، سوئیت ویژه دو خوابه چهار نفره هافبرد ( دبل یا سینگل ) و سوئیت رویال شش نفره هافبرد می‌باشند. همان طور که می‌بینید تنوع اتاق‌ها در هتل مارینا تا حد زیادی بالا است. در تمامی اتاق‌های این هتل امکانات کافی و کاملی برای رفاه و آسایش مهمانان وجود دارد؛ به عنوان مثال سوئیت رویال هتل مارینا با ظرفیت 6 نفر دارای 148 متر مساحت بوده و دو تخت دبل و دو تخت سینگل دارد. این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن دلباز با یک تلویزیون 40 اینچی، یک آشپزخانه نسبتا بزرگ و مجهز و سایر امکانات مهم مانند مینی بار، چای ساز، سشوار و… می‌باشد. گفتنی است که نمای اتاق‌های این هتل به سمت محوطه هتل یا دریا می‌باشد که این چشم انداز را در زمان رزرو هتل می‌توانید انتخاب نمایید.

تفریحات و امکانات هتل مارینا پارک کیش

اکنون به بررسی بهترین بخش هتل مارینا پارک می‌رسیم. امکانات و تفریحات یک هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های قابل توجه آن می‌باشد. در مورد امکانات هتل مارینا باید گفت که صبحانه و نهار در این هتل بر خلاف بسیاری از هتل‌های دیگر کاملا رایگان است. با توجه به میانگین نظرسنجی‌هایی که در مورد غذاهای این هتل انجام شده است، بیشتر مسافران از کیفیت غذا، مخصوصا صبحانه هتل مارینا راضی بوده‌اند. گفتنی است که این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ بوده و به مهمانان این امکان را می‌دهد که بر اساس سلیقه خود بین چندین کافی شاپ و رستوران حق انتخاب داشته باشند. کافی شاپ و رستوران‌های این هتل اغلب در هتل و محوطه باغ قرار دارند، اما چند عدد کافی شاپ در کنار ساحل نیز به چشم می‌خورد.

از جمله خدمات رایگان هتل مارینا پارک می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اینترنت را نام برد. همچنین هتل مارینا دارای چندین سالن همایش و سالن‌های چند منظوره بسیار شیک و زیبا  می‌باشد که می‌توانید برای انواع مناسبت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. همچنین از جمله تفریحات مارینا پارک کیش می‌توان به سالن ماساژ تایلندی، چندین استخر آب شیرین و یک پارک بادی در آب اشاره کرد. از دیگر تفریحات آبی هتل مارینا می‌توان به قایق بادبانی، چتر بازی با پاراسل، شاتل سواری، کایاک سواری، ویندسرف، بنانا سواری، پدل بورد، جت اسکی، غواصی زیر آب، ویک بوردینگ، کایت بوردینگ و ماشین پرواز اشاره کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه چندانی به تفریحات آبی ندارید، می‌توانید در پارک اتومبیل سواری هتل مارینا جدیدترین اتومبیل‌ها را کرایه کنید و برای چشیدن یک لذت بی‌انتها خود را مهمان کنید.

چند نکته در مورد باغ هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک، بزرگ ترین فضای سبز کیش را به خود اختصاص داده است. مهمانان این هتل می‌توانند در ساعات خنک روز از اتاق خود بیرون بروند و در محوطه این باغ زیبا، سرسبز و البته وسیع قدم بزنند. اگر اهل دوچرخه سواری هستید، توصیه می‌کنیم لذت دوچرخه سواری در محوطه هتل را از دست ندهید. باغ بزرگ هتل مارینا نتیجه ماه‌ها زحمت برترین طراحان می‌باشد و در زمین این باغ انواع و اقسام گونه‌های گیاهی به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار هم چیده شده‌اند. همچنین در محوطه این باغ انواع آبنماها، فواره‌ها و حوضچه‌ها را خواهید دید که در کنار فضای سبز باغ و عطر و بوی گل‌ها فضا را بیش از پیش زیبا و رویایی کرده اند. گفتنی است که در بخش‌هایی از این باغ، کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی قرار گرفته است که امکان صرف غذا و نوشیدنی در فضای باز و سرسبز، در کنار صدای آب و عطر گل‌ها را فراهم می‌کنند.

ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش، سرچشمه یک آرامش بی‌انتها

هتل مارینا پارک جزء معدود هتل‌های ایران است که مجهز به ساحل اختصاصی می‌باشد. این ساحل که حدود 750 متر از نوار ساحلی کیش را به خود اختصاص داده است، در سال 1392 توسط دو شرکت بهمبر و مکین دریا ساخته شد. این ساحل 278 جای پارک برای شناورهای بزرگ و کوچک را در خود جای داده است که در این ساحل از آن‌ها نگهداری می‌شود. در این ساحل کافی شاپ‌ها و استراحتگاه‌های متعددی برای استفاده گردشگران وجود دارد. همچنین فروشگاه‌ها و غرفه‌هایی جهت فروش تجهیزات ماهیگیری و غواصی نیز موجود است.

لوکیشن هتل مارینا پارک کیش و دسترسی آن به مناطق مهم جزیره

لوکیشن همواره جزء یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک هتل خوب است. خوشبختانه هتل مارینا از نظر لوکیشن در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد. به عنوان مثال این هتل تا پارک دلفین ها 5 دقیقه، تا شهر زیر زمینی کاریز 16 دقیقه، تا بولینگ مریم 10 دقیقه، تا کارتینگ 9 دقیقه، تا پلاژ آقایان 8 دقیقه، تا پلاژ بانوان 15 دقیقه، تا اسکله تفریحی 10 دقیقه و تا مجموعه پارس سافاری کیش حدود 24 دقیقه فاصله دارد.

با توجه به بررسی‌هایی که در مورد هتل مارینا کیش انجام دادیم، متوجه شدیم که این هتل در جایگاه بسیار ویژه‌ای میان تمامی هتل های کیش، خصوصا هتل‌های 5 ستاره قرار دارد. شما می‌توانید از طریق وب سایت اقامت 24 تخفیف بسیار عالی، رزرو هتل مارینا پارک را انجام دهید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.