افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

هتل های لاکچری کیش یا اجاره سوئیت؟

  • کد خبر : 4871
هتل های لاکچری کیش یا اجاره سوئیت؟

جزیره کیش به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی در کشور شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مواردی که در سفر به جزیره کیش باید به آن توجه داشت، انتخاب محل اقامت مناسب است. از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در بهره‌مندی از بهترین تجربه سفر موثر باشد، انتخاب اقامتگاهی مناسب است. شما می‌توانید در سفر […]

جزیره کیش به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی در کشور شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مواردی که در سفر به جزیره کیش باید به آن توجه داشت، انتخاب محل اقامت مناسب است. از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در بهره‌مندی از بهترین تجربه سفر موثر باشد، انتخاب اقامتگاهی مناسب است. شما می‌توانید در سفر به کیش هتل های لاکچری کیش یا اجاره سوئیت را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه با لوکس‌ترین هتل‌ها برای اقامت در جزیره کیش آشنا خواهید شد.

هتل ترنج ؛ تجربه اقامت بر روی آب

هتل ترنج یکی از بهترین و منحصر به فردترین هتل‌های ایران است که در طراحی و ساخت آن از هتل‌های مطرح جهان الگوبرداری شده است. این هتل 5 ستاره به عنوان اولین مجموعه هتل روی آب ایران شناخته می‌شود و به همین دلیل از سایر هتل‌های ایران متمایز است. این هتل دارای حدود 100 سوئیت اقامتی بوده که دارای متراژ‌های متفاوتی از جمله 40، 60 و 120 متری هستند. دکوراسیون زیبا و چوبی، کف‌پوش‌های شیشه‌ای جلوه‌ای بی‌نظیر را برای ساکنان سوئیت‌های هتل ترنج به ارمغان آورده است. با توجه به قرار گرفتن سوئیت‌های این هتل بر روی آب‌های نیل‌گون خلیج فارس، شما می‌توانید با اقامت در این اتاق‌ها زندگی بر روی آب را تجربه کرده و از طریق کف‌پوش شیشه‌ای این اتاق‌ها، جریان چشم‌نواز آب را مشاهده کنید. از جمله امکانات هتل ترنج می‌توان به: چای ساز، سیستم تهویه، خشک شویی، صندوق امانات، اجاره خودرو، رستوران ساحلی، سالن ماساژ، سالن بازی، کافی شاپ و … اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد کیش و رزرو اینترنتی اتاق در هتل ترنج به سادگی به این هتل زیبا دسترسی داشته باشید.

هتل داریوش؛ ترکیبی از تمدن و زیبایی

در میان هتل های لاکچری کیش نام هتل داریوش همواره از اولین نام‌هایی است که به ذهن هر فردی خطور می‌کند. این هتل 5 ستاره در سال 1380 ساخته شد و در سال 1396 برای اولین بار مورد بازسازی قرار گرفت. اگر با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به این شهر سفر کرده اید و به دنبال یک هتل لوکس برای اقامت خود می گردید، هتل داریوش کیش می تواند گزینه جذابی برای شما باشد. هتل داریوش با بهره‌مندی از سه طبقه بنا و 150 اتاق مختلف از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. اصلی‌ترین وجه تمایز هتل داریوش از سایر هتل‌های کیش معماری بی‌نظیر آن است. در معماری این هتل تماما از نمادهای اصیل ایرانی به کار رفته در تخت جمشید استفاده شده است. در هتل داریوش می‌توانید در سوئیت‌های مختلفی نظیر: سوئیت‌های رو به باغ، رو به دریا، سوئیت استودیو، سوئیت رویال لوکس و … اقامت داشته باشید. این هتل تمامی امکانات رفاهی لازم برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه اقامت برای گردشگران را فراهم کرده است که از جمله آن می‌توان به روم سرویس شبانه‌روزی، صبحانه و ناهار درب اتاق، صرافی، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، کافی شاپ، ساحل اختصاصی، مسیر دوچرخه سواری، زمین تنیس رایگان و … اشاره کرد.

هتل لیلیوم؛ دنج و نوساز

هتل لیلیوم یکی از جدیدترین هتل های لاکچری کیش است که در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 8 طبقه و 154 سوئیت مجزا ساخته شده که تمامی این اتاق‌ها از امکانات رفاهی مناسب برخوردار هستند. از جمله مزایای مهم هتل لیلیوم می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر هتل‌ های لوکس کیش و هم‌چنین دسترسی مناسب آن به مراکز خرید این جزیره از جمله: سارینا، پردیس و پانیز اشاره کرد. این هتل با همراهی کادری مجرب و هم‌چنین فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان، در تلاش است تا تجربه اقامتی رضایت‌بخش را برای آن‌ها به ارمغان بیاورید. شما نیز می‌توانید از طریق سایت رزرو هتل لیلیوم کیش یوتراوز به سادگی سوئیت مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل شایان ؛ از قدیمی ترین هتل های لوکس کیش

هتل شایان از جمله هتل های لاکچری کیش است که با قدمتی حدود 50 سال به عنوان قدیمی ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. با وجود قدمت بالای این هتل، هم‌چنان با هتل‌های گران‌قیمت و لوکس کیش رقابت می‌کند. این هتل فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرده و با بهره‌مندی از 195 سوئیت مختلف، می‌تواند اقامتی دل‌نشین را برای مهمانان و مسافران به ارمغان بیاورد. منظره رو به دریای هتل شایان از جمله بهترین تجربه‌های اقامت در کیش محسوب می‌شود که شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما کیش از آن بهره‌مند شوید. هتل شایان دارای دو مجموعه اقامتی مختلف است که بخشی از سوئیت‌ها در داخل هتل بوده و بخشی دیگر در مجموعه ویلایی هتل شایان قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه و هم‌چنین سلیقه خود اتاق مورد نظر را انتخاب کنید.

هتل مارینا؛ تجربه تفریحات دریایی

هتل مارینا یکی از زیباترین هتل های لاکچری کیش است که به دلیل بهره‌مندی از 750 متر ساحل اختصاصی، از امکانات متفاوتی نظیر: غواصی، جت اسکی، قایق سواری و … برخوردار است. تمامی سوئیت‌های این هتل دارای منظره‌ای بی‌نظیر از دریای خلیج فارس یا پارک آبی اختصاصی این هتل هستند. این هتل 5 ستاره در سال 1390 در زمینی به وسعت ده هکتار به بهره‌برداری رسید. دو سوی این هتل را سواحل مرجانی فراگرفته است. فضاسازی چشم نواز در اطراف هتل مارینا نیز از دیگر دلایلی است که نظر گردشگران را به خود جلب کرده است.

هتل ویدا ؛ طراحی مدرن و زیبا

هتل ویدا یکی از هتل‌های بین المللی و مشهور در جزیره کیش است. ساختمان بیرونی این هتل با ساختاری متقارن و منحنی شکل به عنوان یکی از بناهای منحصر به فرد در جزیره کیش شناخته می‌شود. این هتل دارای 7 طبقه بنا و 168 سوئیت مجزا است که تمامی آن‌ها از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند. موقعیت مکانی مناسب این هتل امکان دسترسی به مراکز خرید مختلف و هم‌چنین ساحل را فراهم کرده است که از جمله مزایای مهم آن به شمار می‌آید. اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق‌های 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره و 4 نفر به بالا می‌شود که شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد همراهان خود اتاق مورد نظر را انتخاب کنید.

اجاره سوئیت یا هتل لاکچری؛ کدام بهتر است؟

با وجود تعداد بالای هتل‌های لوکس و گران‌قیمت؛ اما هم‌چنان بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا برای سکونت در جزیره کیش اقدام به اجاره سوئیت کنند. اجاره سوئیت در کیش مزایای متعددی دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد مختلف اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی هزینه رزرو سوئیت در کیش، نسبت به اجاره هتل کم‌تر بوده و به همین دلیل افراد می‌توانند بودجه خود را صرف استفاده از امکانات و تفریحات چزیره کیش کنند. قیمت رزرو سوئیت در کیش از شبی 300 هزار تومان آغاز شده و تا 2 میلیون تومان نیز ادامه پیدا می‌کند. از دیگر مزایای رزرو سوئیت در کیش می‌توان به فضای اختصاصی و حریم خصوصی آن اشاره کرد. در سوئیت افراد حریم خصوصی بیش‌تری داشته و نیازی به تقسیم اتاق با افراد دیگر ندارند. طبیعتا ممکن است سوئیت‌ها امکانات مختلف هتل‌های لوکس را نداشته باشند؛ اما با توجه به قیمت مناسب‌تر و فضای اختصاصی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سکونت در جزیره کیش باشد. شما می‌توانید پس از خرید بلیط هواپیما برای اجاره سوئیت یا هتل های لاکچری کیش اقدام کنید.

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند تجربه لذت بردن از سفر را دوچندان کند، انتخاب اقامتگاهی لوکس و مجهز است. در جزیره کیش هتل‌های مدرن و زیبای پرشماری قرار دارد که شما می‌توانید پس از آشنایی با هتل های لاکچری کیش بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. اگر قصد رزرو هتل های کیش را دارید، می‌توانید به سادگی از طریق مراجعه به سایت یوتراوز بهترین هتل‌ها را با هزینه‌ای معقول رزرو کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.