افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

هدایای سازمانی عید نوروز و تبریک سال نو به کارمندان

  • کد خبر : 3717
هدایای سازمانی عید نوروز و تبریک سال نو به کارمندان

روزها به اندازه ای سریع می گذرند که در چشم بر هم زدنی، عید نوروز فرا خواهد رسید؛ به همین دلیل اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید از این فرصت طلایی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود یا قدردانی از کارکنان خود و … نهایت استفاده را ببرید، بهتر است […]

روزها به اندازه ای سریع می گذرند که در چشم بر هم زدنی، عید نوروز فرا خواهد رسید؛ به همین دلیل اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید از این فرصت طلایی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود یا قدردانی از کارکنان خود و … نهایت استفاده را ببرید، بهتر است زودتر دست بجنبانید.

همان طور که می دانید در ایام قبل از جشن بزرگ نوروز، بازار انواع هدایای تبلیغاتی و گیفت های نوروزی حسابی داغ است و شرکت های بزرگ و کوچک در تلاش هستند تا به وسیله انتخاب آگاهانه هدایای تبلیغاتی خلاقانه گوی سبقت را از رقبا بربایند؛ به دلیل اهمیت استفاده از این فرصت طلایی، بر آن شدیم تا در این مقاله به هدایای سازمانی عید نوروز بپردازیم؛ بنابراین اگر شما هم دغدغه تهیه هدیه برای کارکنان شرکت یا موسسه خود را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هدیه سازمانی چیست؟

به طور کلی، هدیه سازمانی به محصولات و خدماتی گفته می شود که شرکت ها و سازمان ها در مناسبت های مختلف به کارکنان خود ارائه می دهند. این هدایا غالباً در مناسبت های مختلف از جمله روز کارمند یا دیگر مشاغل مرتبط به پرسنل شرکت ها داده می شود. هم چنین مناسبت عید نوروز یکی از آن فرصت ها است که شرکت ها برای قدردانی از پرسنل خود و همین طور تبریک عید نوروز، با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی به پرسنل، از آن نهایت بهره برداری را می کنند ولی آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید به کارمندان هدیه نوروزی داد؟ در ادامه این مقاله خواهیم گفت که ارائه هدیه نوروزی برای کارکنان چه مزایایی را به همراه خواهد داشت.

گیفت عید نوروز آراهنر

چرا سازمان ها باید به کارکنان خود گیفت نوروزی دهند؟

هدیه دادن به هر صورتی و تحت هر عنوانی که باشد عملی پسندیده است و نه تنها می تواند موجبات شادی و مسرت شخص دریافت کننده هدیه گیرنده را در پی داشته باشد، بلکه می تواند شخص اهدا کننده هدیه را هم تحت تاثیر قرار دهد. اغلب افراد برای شاد کردن و همین طور تشکر و قدردانی از دیگران به آن ها هدیه می دهند و در مورد هدیه سازمانی هم اولین دلیلی که به ذهن متبادر می شود، همین است.

هم چنین در هنگام ارائه هدایای سازمانی نوروزی بهترین زمان است که مدیران شرکت های بزرگ با استفاده از آن پیشاپیش حلول سال نو را به کارمندان خود تبریک بگویند زیرا مسلماً امکان دید و بازدید از همه در ایام شلوغ و پر مشغله آخر سال برای کمتر مدیری فراهم می شود.

ولی یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی که مدیران کسب و کارهای بزرگ و کوچک در پی استفاده از انواع هدایای نوروزی مدیریتی برمی آیند، افزایش انگیزه است.

همان طور که می دانید اغلب شرکت ها و سازمان ها با هدف افزایش بهره وری و در نتیجه آن افزایش سودآوری قدم در راه کسب و کار می گذارند ولی بعد از مدتی با چالش های فراوانی مواجه می شوند که یکی از مهم ترین آن ها بی انگیزگی کارکنان است.

برای درک این موضوع که چرا کارکنان بعد از مدتی که در یک شرکت مشغول به کار می شوند، انگیزه خود را از دست می دهند، باید به مباحث روانشناسی مراجعه شود و نظریه متخصصان این حوزه مورد بررسی قرار بگیرد. ولی در صورتی که بخواهیم به طور خلاصه به این موضوع بپردازیم، می توانیم به نظریه مازلو که تحت عنوان هرم مازلو شناخته می شود، آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بر طبق این نظریه، انسان ها یکسری نیازهای طبقه بندی شده دارند که اولین آن ها نیاز به غذا و سرپناه است؛ در واقع نیاز به خواست های اولیه زندگی، در قاعده هرم مازلو قرار می گیرند ولی در راس این هرم نیازهای متعالی انسانی که همانا خودباوری و خود شکوفایی است قرار دارد؛ اندیشمندان حوزه روانشناسی بر این باور هستند که نیاز به خودشکوفایی و بروز استعداد انسان ها با اعطای مشوق به آن ها به منصه ظهور می رسد و در واقع هدایای تبلیغاتی از هر نوع آن می تواند این نیاز را شکوفا کند.

پک هدیه نوروزی آراهنر

چگونه با هدایای سازمانی می توان تبریک عید گفت؟

همان طور که پیشتر به آن اشاره کردیم، شاید تبریک سال نو به تک تک پرسنل، خصوصاً در شرکت های بزرگ برای مدیران مقدور نباشد ولی با استفاده از انواع هدیه نوروزی می توان این مهم را برآورده کرد. بدین منظور گیفت عید نوروز باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

اول از همه این که بهتر است برای مناسبتی همچون نوروز از پک هدیه نوروزی استفاده شود؛ تفاوت پک هدیه نوروزی با گیفت نوروزی در این است که معمولاً پک های هدیه دارای چند قلم کالا هستند که غالباً  این محصولات با نوروز مرتبط هستند. به عنوان مثال، بسیاری از سازمان ها در این پک ها اجناسی استفاده می کنند که خرید آن ها در ایام پیش از نووز بسیار متداول است؛ اجناسی همچون انواع آجیل و تنقلات یا انواع شیرینی های نوروزی برای این منظور بسیار متداول و پرطرفدار هستند؛ هم چنین استفاده از اقلامی که بر سر سفره هفت سین می نشیند هم بسیار جالب، خلاقانه و پرطرفدار است.

ویژگی که این نوع پک های هدیه نوروزی دارند این است که کاربردی هستند؛ همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین ویژگی های هدایای تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است زیرا برند شما تنها در این صورت در ذهن دریافت کنندگان هدیه ماندگار می شود.

ویژگی دیگری که بهتر است پک های هدیه نوروزی داشته باشند؛ بسته بندی خلاقانه و نوروزی آن ها است؛ شما حتی می توانید به منظور قدردانی از پرسنل سازمان خود و همین طور صمیمانه تر شدن روابط چند جمله تبریک و آرزوی به روزی را نیز روی این پک ها داشته باشید و حتی این امکان وجود دارد که هر پک، تحت عنوان یک شخص نام گذاری شود تا به این صورت احساس بهتری در پرسنل سازمان شما به وجود آید.

خوشبختانه در پک های نوروزی می توان بسیار خلاقانه و متمایز عمل کرد و از این طریق بیشتر جلب توجه کرد؛ به طور کلی هدایای خلاقانه اثربخشی بیشتری دارند و استفاده از کارهای نوآورانه در پک های هدیه نوروزی می تواند با ایام نوروز همخوانی داشته باشد.

  سخن پایانی

هدایای تبلیغاتی به طور کلی برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان تهیه و ارائه می شوند و تحت هر نامی اعم از هدیه سازمانی، هدیه مناسبتی، هدیه مدیریتی، هدیه نوروزی و … باشند؛ یک هدف مشخص دارند و آن هم برقراری روابط انسانی است. یکی از پرطرفدارترین انواع هدایای تبلیغاتی در نزد کسب و کارهای بزرگ و کوچک، هدایای سازمانی هستند که غالباً با هدف تشکر و قدردانی از پرسنل و همین طور افزایش انگیزه آن ها اهدا می شوند.

شما هم اگر صاحب شرکت و سازمان خاصی هستید و می خواهید برای نوروز امسال، با استفاده از گیفت هدیه نوروزی پرسنل خود را غافلگیر و هیجان زده کنید می توانید از شرکت آراهنر که در زمینه تهیه انواع پک های هدیه ید طولایی دارد، کمک بگیرید. این شرکت می تواند انواع پک های سفارشی سازی شده را بر اساس دسته بندی پرسنل شما تهیه کند و با استفاده از محصولاتی باکیفیت ممتاز و همین طور بسته بندی شیک و زیبا، نوروزی به یاد ماندنی را برای سازمان شما رقم بزند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.