افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

همه چیز در مورد درب اتوماتیک پارکینگی

  • کد خبر : 2940
همه چیز در مورد درب اتوماتیک پارکینگی

چقدر با درب اتوماتیک پارکینگی آشنا هستید؟ آیا مزایای این نوع درب ها را می شناسید؟ استفاده از درب پارکینگ اتوماتیک یکی از روش های کاربردی برای راحتی ساکنان ساختمان محسوب می شود. با کمک این درب ها، ورود و خروج به پارکینگ بدون دردسر انجام خواهد گرفت. در صورت آشنایی با ویژگی ها و […]

چقدر با درب اتوماتیک پارکینگی آشنا هستید؟ آیا مزایای این نوع درب ها را می شناسید؟ استفاده از درب پارکینگ اتوماتیک یکی از روش های کاربردی برای راحتی ساکنان ساختمان محسوب می شود. با کمک این درب ها، ورود و خروج به پارکینگ بدون دردسر انجام خواهد گرفت.

در صورت آشنایی با ویژگی ها و انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگ می توانید آرتا در بهترین مدل را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. به همین منظور می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک ریموت دار، به کمک جک های مخصوص لنگه های درب پارکینگ را به سرعت باز می کند. این درب های اتوماتیک می توانند امنیت ساختمان را افزایش دهند.

همچنین باعث راحت تر شدن ورود و خروج ماشین از درب پارکینگ می شود. یعنی زمانی که می خواهید با ماشین وارد پارکینگ ساختمان شوید، فقط کافی است دکمه مخصوص باز و بسته شدن درب اتوماتیک را از روی ریموت فشار دهید.

کارکرد صحیح درب اتوماتیک پارکینگی به عوامل مختلفی وابسته است. در واقع برای بهره مندی از عملکرد صحیح درب های اتوماتیک به چند عامل مهم وابسته است:

نصب صحیح جک بازویی و چشمی درب

درب اتوماتیک کشویی برای کارکرد صحیح arta-door.com باید به طور صحیح به جک های بازویی متصل شده باشد. جک های بازویی در مدل ها و انواع متفاوتی تولید شده اند.

برای آن که درب اتوماتیک پارکینگ خیلی سریع با ریموت باز شود، باید جک های بازویی در بهترین و مناسب ترین محل پشت درب نصب شده باشند. البته تطبیق نوع جک بازویی با مدل درب پارکینگ هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده از ریموت با کیفیت

ریموت های مورد استفاده برای باز کردن درب اتوماتیک کشویی، فرکانس و کد متنوعی دارند. این ریموت ها می توانند با سرور هماهنگ شوند تا درب در زمان مورد نیاز باز یا بسته شود.

ریموت های آکبند باید با سرور هماهنگی کامل پیدا کنند. به همین منظور هنگام نصب درب اتوماتیک ریموت دار، باید ریموت مقابل سرور قرار گیرد و دکمه های مختلف چک شوند.

نگهداری صحیح از درب اتوماتیک پارکینگی

برای افزایش طول عمر درب اتوماتیک پارکینگی، باید در نگهداری صحیح از آن توجه ویژه داشت. یعنی سعی کنید طبق دستورالعمل ذکر شده از درب های اتوماتیکی استفاده نمایید.

برای یافتن بهترین شیوه نگهداری از درب های برقی ریموت دار می توانید دفترچه مربوطه را بررسی کنید یا از نصاب سوال بپرسید.

درب اتوماتیک پارکینگی 2

نوع جنس درب اتوماتیک پارکینگی

فلز، آلومینیوم، فایبرگلاس و چوب جزو مواد اولیه ساخت انواع درب اتوماتیک کشویی و ریموت دار محسوب می شوند. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و طراحی درب های پارکینگی اتوماتیک می تواند در کیفیت کارکرد آن ها تاثیر بسیار مطلوبی داشته باشد.

بنابراین بهتر است حتما هنگام خرید این نوع درب های اتوماتیک، به ابعاد، وزن و متراژ توجه ویژه ای داشته باشید. چون هر کدام از این جنس ها، برای استفاده در محیط های خاصی طراحی شده اند.

چه نوع ریموت هایی برای درب اتوماتیک کشویی استفاده می شوند؟

ریموت های مورد استفاده برای باز و بسته شدن درب های اتوماتیک ریموت دار، در دو مدل کلی طبقه بندی می شوند: عملکرد با امواج بلوتوثی و رادیویی! مهم ترین نکته در استفاده از ریموت برای درب برقی، ست کردن آن با سرور روی درب است. چون در غیر این صورت ریموت هیچ گونه کارایی نخواهد داشت.

انواع مدل های درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک ریموت دار در چندین مدل مختلف تولید شده اند. هر کدام از این مدل ها با توجه به ویژگی های خود، کاربردهای متنوعی دارند.

آشنایی با خصوصیات هر کدام از این درب ها می تواند کمک بزرگی در انتخاب مناسب ترین مدل درب اتوماتیک برای پارکینگ ساختمان شما نماید. در این بخش به معرفی مهم ترین نمونه های درب اتوماتیک پارکینگ می پردازیم.

مهم ترین مدل های درب اتوماتیک پارکینگی عبارتند از:

کرکره برقی

درب اتوماتیک کشویی

درب سکشنال

درب های دو لنگه

درب اتوماتیک پارکینگی 3

خرید آنلاین درب پارکینگی

برای خرید آنلاین انواع مدل های درب اتوماتیک ریموت دار می توانید وارد سایت های معتبر در این حوزه شوید. مراکز زیادی به صورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستند تا بتوانند انتخاب سقف متحرک پس از ارائه مشاوره و بررسی ساختمان، بهترین مدل درب اتوماتیک پارکینگ را پیشنهاد دهند. در ضمن خرید آنلاین این مدل درب های مدرن پارکینگ، صرفه اقتصادی هم دارد.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

خرید درب اتوماتیک پارکینگی با قیمت های متنوع از طریق فروشگاه های حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. قیمت این درب های برقی به عوامل مختلفی اعم از مدل، ابعاد درب، برند تولید کننده درب و حتی خدمات نصب آن وابسته است.

اگر می خواهید با قیمت ارزان درب های پارکینگ ساختمان خود را اتوماتیک کنید، بهتر است به دنبال مراکز معتبر و نمایندگی های قابل اطمینان باشید. این نمایندگی ها معمولا تنوع بیشتری از درب های برقی را با قیمت کامل مناسب برای مردم فراهم می کنند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2940

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.