افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

همه چیز در مورد ژل پرفکتا (مقاله کامل)

  • کد خبر : 2358
همه چیز در مورد ژل پرفکتا (مقاله کامل)

درگذشته افرادی که به دنبال رفع چین‌وچروک صورت و درمان مشکلات پوستی بودند، باید حتما تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتند. اما امروزه با پیشرفت علم و ساخت انواع ژل، دیگر نیازی به این جراحی‌ها نیست. ژل‌های پرفکتا با هدف درمان چین‌وچروک‌های سطح پوست در قسمت‌های مختلف صورت و افزایش حجم؛ طراحی، تولید و عرضه‌شده است. […]

درگذشته افرادی که به دنبال رفع چین‌وچروک صورت و درمان مشکلات پوستی بودند، باید حتما تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتند. اما امروزه با پیشرفت علم و ساخت انواع ژل، دیگر نیازی به این جراحی‌ها نیست. ژل‌های پرفکتا با هدف درمان چین‌وچروک‌های سطح پوست در قسمت‌های مختلف صورت و افزایش حجم؛ طراحی، تولید و عرضه‌شده است.

طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده، آمار اشخاصی که جزء طرفداران این ژل هستند، بسیار زیاد بوده و اکثریت آن‌ها رضایت خود را از ماندگاری و نتیجه مثبت آن اعلام داشته‌اند. در مدت بسیار کمی ژل پرفکتا توانست از محبوبیت خاصی در بین اشخاصی که به دنبال رفع مشکل از راه کم‌هزینه‌تر و کم‌خطر از عمل جراحی بودند، برخوردار شود.

ماده اصلی این ژل هیالورونیک اسید بوده که به‌صورت طبیعی در بدن وجود داشته است. در واقع بعد از تزریق این ژل، بدن به‌طور طبیعی شروع به تولید هیالورونیک می‌کند. بنابراین تزریق مجدد آن اثر منفی نداشته و ضرری برای بدن نخواهد داشت. فیلر پوستی پرفکتا علاوه بر بهبود کیفیت سطح پوست، باعث افزایش تولید کلاژن خواهد شد.

قیمت ژل پرفکتا و همچنین قیمت ژل لب پرفکتا به دلیل وارداتی بودن و محاسبه بر حسب نرخ ارز متغیر بوده و قیمت ثابتی ندارد.

دیدن قیمت ژل پرفکتا :

https://adinamedco.com/%DA%98%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%81%DA%A9%D8%AA%D8%A7-perfectha/

ژل پرفکتا ساخت کجاست؟

ژل پرفکتا در شرکت‌های داروسازی ObvieLine کشور فرانسه، به‌وسیله باکیفیت‌ترین مواد اولیه و با مدرن‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات طراحی و تولید شده است. این فیلر پوستی در سال 2011 به‌صورت گسترده در بازارهای جهانی به فروش رسید. پرفکتا در سال 2005 کار طراحی این فیلرها را آغاز و در نهایت در سال 2011 توانست بهترین نوع ژل را تولید نماید.

این نکته را باید یادآور شد که از مواد شیمیایی، در ترکیبات این ژل‌ها استفاده نمی‌شود. فیلر پرفکتا تحت عنوان سینکلر طراحی، ساخته و در سراسر جهان عرضه می‌گردد. این ژل‌ها برای برطرف نمودن انواع چین‌وچروک‌ها، همچنین حجیم‌سازی بافتی، بهبود شکل ظاهری لب‌ها و رفع برخی از نواقص پوستی طراحی شده است. همچنین امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

این شرکت داروسازی فرانسوی با ارائه این محصول، از سازمان‌های مختلفی مانند سازمان غذا و دارو کشور آمریکا و تنظیم دارو و محصولات بهداشتی کشور انگلیس تاییدیه گرفته است. همچنین سازمان غذا و دارو ایران هم این فیلرهای پوستی را تایید و مجوز ورود آن را به بازارها اعطا کردند.

در بازار، قیمت ژل پرفکتا نسبت به کیفیتی که دارد مناسب بوده و بر اساس مقدار آن محاسبه می‌گردد. هرچند امروزه با تغییرات نرخ ارز، قیمت ژل لب پرفکتا در بازه‌های زمانی متفاوت خواهد بود و نمی‎توان قیمت ژل پرفکتا را به صورت ثابت در نظر گرفت. این شرکت فرانسوی، فیلر پرفکتا را با انواع مختلفی تولید کرده و پزشک متخصص بر حسب کاربرد، از آن‌ها استفاده می‌نماید.

گروه پرفکتا این ژل را به پنج دسته تقسیم‌بندی کرده که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. ما در این قسمت برای آشنایی بیش‌تر، به معرفی انواع فیلر پرفکتا خواهیم پرداخت:

1) ژل لب پرفکتا

این ژل برای رفع عیوب لب و حجیم‌سازی آن استفاده می‌گردد.

2) فیلر چشم پرفکتا

این فیلر برای از بین بردن چروک‌های سطحی اطراف چشم مناسب است.

3) فیلر کل صورت

این ژل برای حجم دهندگی و برجسته‌سازی کل صورت مناسب است که دو نوع دارد.

4) ژل زیر چشم

برای برطرف کردن چین‌وچروک‌های زیر چشم مناسب است.

 

ژل پرفکتا اصل و فیک را چگونه تشخیص دهیم؟

متاسفانه امروزه پرفکتا فیک هم در بازار عرضه‌شده است که از کشور چین وارد بازارهای مختلف می‌گردد. مهم‌ترین راه تشخیص اصل یا فیک بودن ژل وجود برچسب شبنم و مهر تایید وزارت بهداشت است. وجود این علائم نشان از اصل بودن این ژل داشته و مصرف‌کننده با خیال آسوده می‌تواند آن را خریداری و استفاده نماید.

قیمت ژل پرفکتا هم نشان از با کیفیت بودن مواد اولیه و اصل یا فیک بودن آن است. اصولا ژل فیک پرفکتا، قیمت پایین‌تری نسبت به نوع اصل آن دارد.

عوارض ژل پرفکتا فیک

اصولا هرچه مواد مصرفی کیفیت بالاتری داشته باشد، تزریق ژل نیز از عوارض کم‌تری برخوردار است. بر اساس تحقیقات کارشناسان مربوط، درصورتی‌که فیلر پرفکتا اصل باشد؛ هیچ عارضه‌ای به همراه ندارد. فیک بودن این ژل علاوه بر بی‌اثر بودن آن، ممکن است عوارض و خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد.

بی‌شک موادی که در ژل فیک استفاده خواهد شد، از کیفیت پایینی برخوردار است که مضر می‌باشند. البته باید مراقبت‌های بعد از درمان با فیلر پرفکتا اصل را نیز رعایت نمود.

اهمیت تشخیص اصل بودن ژل پرفکتا

درصورتی‌که شما قصد خرید ژل پرفکتا را دارید؛ باید از اصل بودن آن مطمئن شوید، سپس از این محصول خریداری و استفاده نمایید. بنابراین تشخیص فیک یا اصل بودن فیلر پرفکتا بسیار حائز اهمیت است.

درصورتیکه فیلر اصل پرفکتا را استفاده نمایید؛ از مزایای مختلفی مانند حجیم‌سازی مناسب، ماندگاری و اثربخشی بالا، عدم ایجاد ورم، عدم نیاز به اصلاح و ترمیم، مشاهده نتیجه کار بلافاصله بعد از تزریق و آبرسانی به پوست در حد زیاد برخوردار خواهید شد. برای خرید ژل پرفکتا اصل می‌توانید به سایت آدینامد مراجعه کرده و برای اطلاع از قیمت ژل لب پرفکتا با مشاورین متخصص شرکت، به‌صورت رایگان مشورت نمایید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.