افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

همه چیز در مورد یخساز خانگی سامسونگ

  • کد خبر : 1049
همه چیز در مورد یخساز خانگی سامسونگ

برند سامسونگ به عنوان شناخته شده ترین برند در کل جهان بوده که در زمنیه تولید محصولات خانگی و دیجیتالی و … فعالیت دارد. امروزه افراد بسیار زیادی سامسونگ را به عنوان برند برتر در هنگام خرید محصولات خانگی و … انتخاب میکنند و بر این باورند که برند معروف هیچ خطا و ایرادی در […]

برند سامسونگ به عنوان شناخته شده ترین برند در کل جهان بوده که در زمنیه تولید محصولات خانگی و دیجیتالی و … فعالیت دارد. امروزه افراد بسیار زیادی سامسونگ را به عنوان برند برتر در هنگام خرید محصولات خانگی و … انتخاب میکنند و بر این باورند که برند معروف هیچ خطا و ایرادی در محصولات خود نداشته و همیشه محصولات با کیفیتی را روانه بازار میکند اما مسلما امروزه با افزایش تعداد سودجویان برخی از محصولات با نام برندهای معروف روانه بازار میشود که هیچ کیفیتی نداشته و کاملا تقلبی به شمار میروند.

از واقعیت تا تقلب

برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی از محصولات یک برند اقدام به خرید محصولاتی میکنند که هیچ استانداردی نداشته و در کشور چین تولید میشود. در نظر داشته باشید که برند سامسونگ به صورت مجزا هیچ دستگاهی  به عنوان یخساز حبه ای و قالبی نداشته و تمامی محصولات با این نام و عنوان در بازار به صورت فیک و ناشناخته شده بفروش میرسد. به این نقطه توجه داشته باشید که تمامی دستگاه های یخساز تولید شده توسط برند معتبر سامسونگ به همراه یخچال ارائه شده و تا به این لحظه امکان فروش به صورت مجزا ندارد.

مزایا و معایب یخساز یخچال فریزر سامسونگ

  1. مهترین معایب دستگاه های یخساز سامسونگ این است که به صورت مجزا نمیتوان اقدام به خریداری کرد.
  2. برند سامسونگ به دلیل اینکه در ایران و سایر کشورها شناخته شده میباشد مسلما قیمت بسیار بالایی داشته و از سوی دیگر امکان اینکه محصول تقلبی باشد بسیار بالا میباشد.
  3. امکان استفاده از یخساز های تعبیه شده در یخچال های سامسونگ فقط امکان تولید یخ برای مصارف خانگی را دارند و به صورت صنعتی نمیتوان از آن استفاده کرد.
  4. محصولات سامسونگ به صورت کاملا وارداتی بوده و برخی از قطعات موجود در دستگاه های سامسونگ در داخل کشور ایران وجود نداشته و در صورت خرابی یا نیاز خدمات پس از فروش فرایند کار دشوار خواهد بود.
  5. در برخی مواقع به دلیل باز بودن درب بخچال فرایند تولید یخ در یخساز نیز قطع میشود و به همین دلیل در برخی از مواقع درسترسی به یخ امکان پذیر نمیباشد.
  6. برای اینکه دستگاه یخساز اقدام به تولید یخ کند باید یخساز در داخل کابین یخچال قرار میگیرد و علاوه بر اشغال کردن فضا از سوی دیگر به مرور زمان برخی از قطعات داخل یخساز به دلیل سرمای زیاد دچار خرابی و یخ زدگی میشوند.
  7. قدرت سیستم سرمایشی برای تبدیل آب به یخ در سیستم های یخساز سامسونگ بسیار آهسته بوده و این به عنوان یک معایب در یخساز های سامسونگ شناخته میشود.

روش های افزایش تولید یخ در یخساز خانگی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که برخی از مصرف کنندگان دستگاه یخساز خانگی سامسونگ با آن روبرو هستند میزان تولید یخ در دستگاه میباشد. دستگاه های یخساز تعبیه شده در یخچال های سامسونگ دارای سینی های طبقه بندی شده هستند که معمولا طبق بررسی های انجام گرفته شده 90 دقیقه طول میشکد تا آب را به یخ تبدیل کنند. به همین دلیل روشی در این قسمت برای شما ارائه میشود که میتوانید به صورت خیلی ساده حداقل 50% زمان تولید یخ را کاهش دهید.

برای افزایش سرعت یخسازی توسط دستگاه یخساز خانگی سامسونگ یک روش به صورت کلی وجود دارد و به شرطی میتوان از این روش استفاده کرد که یخچال شما قابلیت power freeze را داشته باشد. در صورتی که یخچال شما این قابلیت را داشته باشد میتوان با این گزینه سرعت یخساز را به صورت چشمگیری افزایش داد.

اما باید در نظر داشته باشید که زمانی که گزینه power freeze بر روی یخچال شما فعال شود کمپرسور تعبیه شده در یخچال که عمل خنک کردن داخل یخچال را انجام میدهد به صورت ممتد شروع به کار میکند و اگر این گزینه به صورت ممتد روشن شود باعث میشود تا گاز موجود در کمپرسور  تخلیه شده و باعث ایجاد هزینه های اضافی شود.

 

قیمت خرید یخساز سامسونگ

همانطور که میدانید اعتبار یک برند حرفه ای باعث میشود تا قیمت محصولات تولیدی نیز به افزایش داشته باشد. از سوی دیگر نیز  کیفیت محصولات تولید شده توسط برنده های معتبر  بسیار بالا بوده و ارزش خرید زیادی دارند.

ما در بخش های بالا گفتیم که سامسونگ به صورت مجزا هیچ نوع دستگاه یخسازی نداشته و تمامی دستگاه های یخساز  تولید شده توسط این برند به همراه یخچال قابل خرید میباشد. اما به این نکته توجه داشته باشید که  در صورت خرید دستگاه یخساز خانگی برند سامسونگ به صورت مجزا حتما محصول خریداری شما تقلبی بوده و و به صورت کاملا غیر استاندارد تولید و روانه بازار شده است. از سوی دیگر یخساز های استاندارد سامسونگ فقط مناسب امکان مسکونی بوده به هیچ عنوان نمیتوان از این دستگاه ها برای تولید یخ به صورت صنعتی استفاده کرد. به همین دلیل برای خرید یخساز صنعتی باید از محصولات معتبر سایر تولید کنندگان استفاده کرد.

بزرگترین رقیب برای یخساز های برند سامسونگ

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در جهت رفع نیاز های کاربران و مشتریان امروزه به عنوان برترین تولید کننده انواع یخساز قالبی و حبه ای شناخته شده و محصولات این گروه تولیدی دارای استاندارد های لازم میباشد.

بدنه تمامی دستگاه های یخساز صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق از جنس استیل بوده  این عامل باعث میشود تا محصول به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نشده و طول عمر بسیار زیادی داشته باشد. در نظر داشته باشید که محصولات تولیدی برند قشلاق امروزه در بازار های داخلی و خارجی به عنوان رقیبی بزرگ برای سامسونگ بوده و افرادی که به دنبال یک برند معروف و شناخته شده برای خرید دستگاه یخساز هستند میتوانند از محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق استفاده کنند.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.