افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

همچنان برای تور قطر فرصت باقی است؟

  • کد خبر : 5271
همچنان برای تور قطر فرصت باقی است؟

به گزارش خبرلند، قطر کشور کوچک حاشیه خلیج فارس که دربزرگترین رویداد فوتبالی جهان یعنی جام جهانی سر و صدای زیادی کرد و از پس آن مقتدرانه برآمد میزبانی جام ملت های آسیا را نیز بر عهده گرفته است. جام ملت های 2023 قرار بود در چین برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا […]

به گزارش خبرلند، قطر کشور کوچک حاشیه خلیج فارس که دربزرگترین رویداد فوتبالی جهان یعنی جام جهانی سر و صدای زیادی کرد و از پس آن مقتدرانه برآمد میزبانی جام ملت های آسیا را نیز بر عهده گرفته است. جام ملت های 2023 قرار بود در چین برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و انصراف چشم بادامی ها به تعویق افتاد. قطر که بعد از جام جهانی زیرساخت های برگزاری مسابقات فوتبال را همچنان داشت این فرصت را غنیمت شمرد و میزبانی جام ملت ها را بر عهده گرفت تا کشورهای مختلف باز هم تور قطر تشکیل دهند و برای دیدن فوتبال به این کشور سفر کنند. این فرصت برای ارتقاء اقتصاد و نمایش فرهنگ قطر بسیار اهمیت دارد.

مراسم قرعه‌کشی جام ملت ها در محلی که مرکز مراسم هنرها و موسیقی است و نامش الثقافة الحضرية در الدوحة می باشد و در پایتخت قطر، برگزار شد. در این قرعه کشی مسابقات، تیم‌های ملی کشورهای شرکت کننده در جام ملت‌ها به 8 گروه تقسیم شدند. هر گروه شامل چهار تیم بود. قرعه‌کشی با حضور مقامات مهم فیفا، نمایندگان تیم‌های ملی کشورهای شرکت کننده و مهمانان دیگر انجام شد. نتیجه گروه‌ها و ترکیب تیم‌ها توسط مجریان مراسم به صورت زنده اعلام شد. این مراسم تلویزیونی بسیار اهمیت داشت و با استفاده از تکنولوژی مدرن برگزار شد تا جلب توجه فوتبال دوستان را در سراسر جهان بهمراه داشته باشد. پس از اعلام گروه‌ها، تیم‌های شرکت‌کننده در هر گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا به جام نهایی این مسابقات برسند. مردم بسیاری از سراسر آسیا برای دیدن و تشویق تیم کشورشان به قطر سفر می کنند. تور قطر برای مسافران فوتیالی خود خدمات ویژه ای فراهم می کند که در ادامه به آنها می پردازیم.

بلیط مسابقات:

در تورهای مرتبط با رویدادهای ورزشی، دیگر نیازی به نگرانی برای این که آیا می توانید به خرید بلیط برسید یا نه نیستید چرا که تورها اغلب بلیط‌های ورود به استادیوم برای تماشاگران در نظر گرفته اند.

اقامت در هتل:

تور قطر برای مسافران جام ملت ها امکانات رفاهی عالی در هتل هایی که میزبان مسافران فوتبالی هستند تدارک می بیند. هتل هایی که بتواند مسافرانی که با امید برای دیدن مسابقات تیم ملی کشورشان مسافت ها راه پیموده اند و بعد از دیدن مسابقه به فضایی آرام نیاز دارند را راضی نگه دارد. با توجه به این که کشور قطر در برگزاری جام جهانی هتل های خود را به بهترین امکانت مجهز کرده است این امر مهم را به بهترین شکل انجام می دهد.

ترانسفر و انتقالات:

از جمله نیازهای مسافران تور قطر برای مسابقات جام ملت ها حمل و نقل از فرودگاه به هتل و استادیوم و برعکس است تا بتوانند از زمان بهترین استفاده را ببرند و پس از تماشای فوتبال سریع به هتل برسند و استراحت کنند، البته ترانسفرهای داخلی برای گردش بعد از اتمام بازی و بازدید از مناطق دیدنی شهر در این تور برای کسانی که دوست دارند با فرهنگ مردم قطر آشنا شوند هم وجود دارد.

پذیرایی و وعده‌های غذایی:

وعده های غذایی در تورهایی که برای جام ملت ها تدارک دیده شده است از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه است. آنها می توانند با رفتن به رستوران های معرفی شده غذاهای محلی و بین المللی را تجربه کنند.

در روزهای فوتبالی قطر رستوران ها نیز به حالت فوتبالی قرار می گیرند و فضایشان متناسب با روحیه گردشگران فوتبالی است. داشتن مانیتور در بعضی از رستوران ها بر این امر گواهی می دهد.

فعالیت‌های تفریحی:

مهم نیست برای دیدن فوتبال سفر می کنید یا نه. نمی شود تا قطر رفت و از مراکز تفریحی و تجاری آن بازدید نکرد. لذت دیدن و تشویق تیم محبوب با یک خرید عالی و بازدید از مراکز تفریحی و فرهنگی کامل می شود.اینجا چند منطقه گردشگری قطر را به شما معرفی میکنیم تا در سفر به قطر دیدنشان را از دست ندهید.

  1. برج قطر، یا برج کلینگ که یک نماد بارز در شهر الدوحه است و از بالای آن تمام مناظرهای زیبای شهر زیر پای شماست.
  2. میدان و باغ‌های اسلامی: باغ و میدان مهم فرهنگی شهر الدحه که نمایانگر فرهنگ اسلامی است.
  3. موزه هنر اسلامی: موزه هنر اسلامی همانطور که از نامش پیداست در الدوحه است و دارای مجموعه‌های گرانبهای هنر اسلامی است.
  4. پارک کورنیش: کورنیش یک منطقه ساحلی زیبا در الدوحه که پیاده‌روی، سوارکاری، و لذت بردن از چشم‌اندازهای دریا آن را خاطره انگیز می کند.
  5. قلعه الوکره: یک قلعه تاریخی در منطقه الوکره که با معماری زیبا خود گردشگران و تارخ دوستان بسیاری را جذب کرده است.

بیمه مسافرتی:

بیمه مسافرتی از دیگر مواردی است که در تور قطر برای جام ملت ها باید صادر شود تا مسافران با خیالی آسوده سفر کنند.

رزرو تور safarme.ir قطر برای جام ملت ها را به دقایق آخر واگذار نکنید. با وجود این فرصت برای رزرو تورهای قطر باقی مانده اما رزرو بلیط و هتل و یا تور در لحظات پایانی ممکن است دردسر ساز باشد و تورها ظرفیت نداشته باشد. شرکت گردشگری سفرمی از بهترین شرکت های گردشگری برای جام ملت ها در قطرنیز به شما امکان می دهد با دیدی باز تور خود را انتخاب کنید و از سفر ورزشی تان لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.