افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
2

وکیل حقوق خانواده – خدمات آنها

  • کد خبر : 657
وکیل حقوق خانواده – خدمات آنها

[ad_1] این شاخه ای از قانون است که به روابط خانگی و امور خانوادگی مانند ازدواج ، فرزندخواندگی ، کودک آزاری ، کودک ربایی ، تسویه حساب در املاک ، حمایت از فرزند و ملاقات با او و موارد دیگر می پردازد. همچنین از آن به عنوان قانون ازدواج نام برده می شود. در بسیاری […]

[ad_1]

این شاخه ای از قانون است که به روابط خانگی و امور خانوادگی مانند ازدواج ، فرزندخواندگی ، کودک آزاری ، کودک ربایی ، تسویه حساب در املاک ، حمایت از فرزند و ملاقات با او و موارد دیگر می پردازد. همچنین از آن به عنوان قانون ازدواج نام برده می شود. در بسیاری از حوزه های قضایی ، دادگاه های خانواده دادگاه هایی هستند که دارای شلوغ ترین ورودی های دادگاه ها هستند. وكیل رسیدگی كننده به این نوع پرونده ها وكیل یا وكیل حقوق خانواده نامیده می شود. دو موضوع اصلی که این وکیل از عهده آن برمی آید جدایی های حقوقی و طلاق است. در طول این مسائل ، وكیل می خواهد اموال زناشویی را غواصی كند ، مبلغی را كه باید برای نفقه و نفقه فرزند پرداخت شود ، وكیل كند ، مسائل مربوط به حضانت فرزند را تنظیم كند و حقوق ملاقات را تعیین كند. در موارد طلاق و جدایی ، هر یک از طرفین وکیل قانون خانواده خود را خواهند داشت. اگر برای هیچ موضوعی قابل توافق نباشد ، می توان آنها را به دادگاه برد و قاضی آنها معمولاً دستور نهایی را درباره این مسائل صادر می کنند.

فرزندخواندگی زمینه دیگری است که وکیل حقوق خانواده از آن استفاده می کند. وكیل از طریق مراحلی كه باید انجام شود تا قانونی شدن فرزندخواندگی انجام شود ، به زوجین كمك خواهد كرد. در هر حوزه قضایی ، قوانین متفاوت است و ممکن است بسته به سن کودک متفاوت باشد. در بعضی از مناطق ، والدین متولد شده همیشه برخی از حقوق خود را حفظ می کنند در حالی که در سایر حوزه های قضایی ، کلیه حقوق قانونی والدین آنها کاملاً سلب شده است.

وظیفه دیگری که یک وکیل قانون خانواده انجام می دهد ، ایجاد اسنادی برای کمک به جلوگیری از مسائل قابل پیش بینی در آینده است. یک مثال ایجاد یک توافق نامه قبل از ازدواج است که نحوه تقسیم دارایی ها در صورت طلاق زوجین را بیان می کند. این می تواند یک توافق نامه پس از ازدواج باشد که نه تنها نحوه تقسیم دارایی ها بلکه همچنین نحوه دیدار ، حضانت و حمایت از کودک باید تنظیم شود. آنها همچنین می توانند صندوق اعتماد به نام فرزندان یا همسر در صورت داشتن چنین سطح تخصصی ایجاد کنند. در برخی شرایط ، یک وکیل قانون خانواده ممکن است مجبور به رسیدگی به مسائل کیفری شود. وكیل می تواند در زمینه های خاصی مانند خشونت خانگی یا قانون اطفال و نوجوانان تخصص داشته باشد.

وکیل دادگستری خانواده می تواند در یک دفتر حقوقی کار کند یا دفاتر شخصی خود را باز کند. برای تبدیل شدن به یک وکیل ، باید در دانشکده حقوق شرکت کنید و سپس در یک امتحان قبول شوید تا بتوانید یک وکیل مدافع شوید. قبل از اینکه به دانشکده حقوق بروید ، باید مدرک دبیرستان یا معادل آن را داشته باشید تا زمانی که قوه قضاییه پذیرفته شود. در حالی که در دانشگاه هستید ، باید لیسانس خود را در هر رشته دریافت کنید ، اما برای تحصیل در رشته حقوق اگر یک رشته بازرگانی ، مرتبط با قانون یا در علوم سیاسی باشد ، مفید است. برای کمک به کسب تجربه ، کار به عنوان کارمند یا کارآموز در یک شرکت حقوقی متخصص در قانون خانواده را انجام دهید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.