افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

پرشیا استیل ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

  • کد خبر : 1871
پرشیا استیل ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به‌روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌های مدرن صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر جهت ارتقا سطح کیفی و کمی […]

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به‌روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌های مدرن صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر جهت ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات، ضمن توجه به نیاز مصرف‌کنندگان قدم‌های استواری را در این مسیر بردارد.

نوآوری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت در طراحی و تولید محصولات جدید، منجر به اخذ گواهی‌نامه‌های متعددی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نظیر گواهی توانمندی فناورانه دیگ چلوپز، گواهی توانمندی فناورانه فر بخارپز سوپرهیت و گواهی توانمندی فناورانه دیگ خورش‌پز شده است.

همچنین پرشیا استیل به عنوان اولین و تنها دارنده استاندارد ملی در تجهیزات سیستم پخت در ایران، دارای گواهینامه عضویت رسمی از انجمن بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی کشور و عضویت در انجمن احتراق است.

فعالیت های اصلی

زمینه فعالیت این شرکت بر 6 محور اصلی مشاوره و طراحی، تولید، واحد بازرگانی، دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی، آشپزخانه پخت زنده و خدمات حین و پس از فروش استوار است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

مشاوره و طراحی

با توجه به اینکه طراحی و چیدمان تجهیزات و انتخاب صحیح ابزار در افزایش راندمان کیفی و کمی آشپزخانه بسیار مهم و تاثیرگذار است، پرشیا استیل با تکیه بر توان مهندسان متخصص و باتجربه، پس از بازدید و بررسی محل به ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب می‌پردازد.

در مرحله بعد با رعایت تمام اصول در قسمت‌های مختلف (انبار، سردخانه، آماده‌سازی، پخت، شستشوی ظروف و…) بر اساس منو و ظرفیت مورد درخواست، نقشه‌های مختلف مورد نیاز را با بالاترین استانداردهای موجود تهیه می‌کند.

نقشه چیدمان و جانمایی داخلی، مکان دستگاه‌های مورد نیاز و گردش کار را مشخص می‌کند. نقشه تاسیسات شامل محل قرار گرفتن و ظرفیت لوله‌های آب، گاز، فاضلاب و شبکه آبرو و نهایتا نقشه الکتریکال و مصارف و توان تجهیزات با تعیین محل قرار گرفتن خروجی‌ها ارائه می‌شود.

با کمک نقشه‌ها، مشتریان می‌توانند زمان اتمام کار را قبل از آغاز تجهیز پیش‌بینی کنند و با کارایی تجهیزات روز دنیا نیز آشنا شوند.

تولید

پرشیا استیل با حدود چهار دهه تجربه و تخصص در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و با به کارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولیدی با ایجاد فضایی بسیار وسیع و مناسب، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان این صنعت در کشور به شمار می‌آید.

کارخانه پیشرفته و مجهز این مجموعه واقع در شهرک صنعتی گلگون با تولید بی‌وقفه محصولات متنوع و باکیفیت نیاز بازار تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را به خوبی پاسخگو است.

این شرکت همواره تلاش کرده با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی و استفاده از تجربیات شرکت‌های اروپایی و فراهم نمودن مواد اولیه مرغوب و متنوع داخلی و خارجی، محصولات خود را منطبق بر استانداردهای داخلی و بین‌المللی تولید کرده تا علاوه بر رضایت کامل مصرف‌کنندگان داخلی، زمینه صادرات این محصولات را نیز به دیگر کشورها فراهم کند.

واحد بازرگانی

در واحد بازرگانی پرشیا استیل نیز اولویت بر برقراری ارتباط مستقیم با شرکت‌های معتبر دنیا است تا علاوه بر کسب دانش و تجربه در امر تولید، زمینه واردات محصولاتی فراهم شود که به لحاظ اقتصادی و کیفی‌ برای مصرف‌کنندگان داخلی مقرون به صرفه باشد و همچنین از جهت تامین قطعات مورد نیاز نیز، نظر مشتریان به طور کامل جلب شود.

همچنین این شرکت، نمایندگی چندین برند معتبر و برتر دنیا همچون مایکو، الکترا، روبوت کوپ، جی متال، اف. دیک، پوجاداس، آراون و… را دارد و جهت رضایت مشتریان خود این امکان را فراهم کرده در صورت داشتن سفارشات خاص، اقدام به واردات آن کند.

دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی

پرشیا استیل با برپایی یک نمایشگاه دائمی (شوروم) در دفتر مرکزی خود، با گردآوری مجموعه‌ای کامل از تولیدات داخلی و محصولات خارجی در انواع برندهای مختلف زمینه را برای بازدید و خرید مطلوب مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه در حیطه فعالیت خود یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین نمایشگاه‌های حال حاضر ایران محسوب می‌شود.

مشتریان با بازدید از این نمایشگاه، ضمن مشاهده و بررسی قابلیت‌های دستگاه‌های مورد نیاز، اطلاعات لازم را کسب کرده و با کارکرد آنها نیز از نزدیک آشنا می‌شوند، تا نسبت به انتخاب بهینه اقدام کنند.

آشپزخانه پخت زنده

پرشیا استیل با تاکید بر آموزش، معرفی محصولات و کارکرد آنها و رعایت مشتری‌مداری، جهت سهولت در انتخاب خریداران محترم و علاقه‌مندان به آشپزی اقدام به راه‌اندازی یک واحد Live Cooking (پخت زنده) کرده است.

در این بخش با برگزاری رویدادهای آموزشی و مارکتینگی به صورت گروهی و اختصاصی، مشتریان از نزدیک با نحوه پخت، عملکرد و قابلیت‌های دستگاه‌ها، تجهیزات تولیدی و وارداتی این شرکت آشنا می‌شوند.

خدمات حین و پس از فروش

شرکت پرشیا استیل با وجود کارشناسان مجرب و نیز پیشرفته ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان در حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات خود در کمترین زمان ممکن و در تمام شهرهای کشور است.

شما می‌توانید برای ارتباط با شرکت «پرشیا استیل» جهت استعلام قیمت محصولات، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌اندازی، نصب، تعمیر و تعویض قطعات از طریق وب سایت شرکت به نشانی Persiasteel.com و ثبت فرم تماس با پرشیا استیل، منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 66409674 و 66403085 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.