افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

پورزاتی Porezatti از کجا شروع شد؟

  • کد خبر : 2656
پورزاتی Porezatti از کجا شروع شد؟

پورزاتی – کلاب طرفدارهای پورشه پورزاتی کلاب علاقه‌مندان و طرفدارهای پورشه Porsche ، از سال 2021 شروع به کار کرد. کلاب پورزاتی برای افرادی هست که زمانی که صدای اگزوز ماشین پورشه رو می‌شنوند، لذت می‌برند. برای افرادی که به دنبال اطلاعات آخرین مدل‌های پورشه‌ان و یا طرفدار محصولات فوق العاده پورشه دیزاین هستند. پورزاتی و لایف استایل […]

پورزاتی – کلاب طرفدارهای پورشه

پورزاتی کلاب علاقه‌مندان و طرفدارهای پورشه Porsche ، از سال 2021 شروع به کار کرد. کلاب پورزاتی برای افرادی هست که زمانی که صدای اگزوز ماشین پورشه رو می‌شنوند، لذت می‌برند. برای افرادی که به دنبال اطلاعات آخرین مدل‌های پورشه‌ان و یا طرفدار محصولات فوق العاده پورشه دیزاین هستند.

پورزاتی و لایف استایل به سبک پورشه

همان طور که طرفدارهای برند پورشه می‌دونن، از آنجایی که پورشه همیشه سعی کرده هست که لایف استایلی برای طرفدارهای خودش در نظر داشته باشه. به همین جهت محصولاتی تحت عنوان پورشه دیزاین نیز عرضه کرده. این محصولات در دسته بندی‌های لباس پورشه، عینک پورشه، کتانی و کفش ورزشی، حوله و … بوده که برای افرادی که لایف استایلی متفاوت می‌خوان، همیشه جذاب بوده.

خدمات پورزاتی

خدمات پورزاتی به چند بخش اصلی تقسیم می‌شه که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم :

مجله پورزاتی

یکی از سرویس‌های آنلاین پورزاتی، شامل مجله پورزاتی هستش که جدیدترین اطلاعات مربوط به ماشین‌های پورشه رو برای دوست داران پورشه به اشتراک می‌گذارد. این اطلاعات در زمینه‌های مختلف مثل نقد و بررسی خودروهای پورشه و محصولات دیگر این برند، همانند تولیدات دیگر، قطعات پورشه همانند انواع لاستیک‌ها و … هست.

شما در مجله پورزاتی از هیچ خبر و اطلاعاتی نسبت به ماشین‌های پورشه عقب نخواهید بود. چرا که در مجله پورزاتی سعی میشه تا جدید‌ترین اطلاعات در مورد آخرین‌ مدل‌های پورشه در اختیار شما قرار بگیره.

قطعات پورشه

یکی از دغدغه های اصلی دارندگان مدل‌های مختلف پورشه در ایران، قطعات و لوازم یدکی پورشه خودشان هست. اما خب با پورزاتی دیگر جای نگرانی نیست. یکی دیگر از خدمات پورزاتی، تامین لوازم یدکی پورشه و قطعات اورجینال آن با بهترین قیمت هست.

سرویس پورزاتی استایل – پورشه دیزاین

شما در پورزاتی استایل – یکی دیگر از خدمات پورزاتی – می‌تونی اگر به محصولاتی از پورشه دیزاین علاقه‌مند و به دنبال محصولات اورجینال هستی، اون‌هارو رو تهیه کنی.

این محصولات در دسته‌بندی‌های زیر خواهد بود :

  • تیشرت پورشه
  • کتانی و کفش پورشه
  • کلاه پورشه
  • حوله پورشه
  • و محصولات پرطرفدار دیگه که در آینده اضافه میشه.

محصولات اختصاصی پورزاتی استایل

می‌شه گفت که شما می‌تونید در همان دسته‌بندی‌های بالا با هزینه کم‌تر، محصولات اختصاصی پورزاتی رو تهیه کنید تا لایف استایل مدرن‌تری داشته باشید. در صورتی که دوست دارید نمونه‌های اون رو ببینید می‌تونید به سایت پورزاتی مراجعه کنید.

جمع بندی

وب سایت پورزاتی برای عاشقان و طرفدارهای پورشه ایجاد شده هست. فرقی نمی‌کنه که پورشه سوار هستی یا نه. فرقی نمی‌کنه که قصد خرید پورشه داری و یا قرار هست مدل بهتری از پورشه رو بخری. اگر از پورشه و این برند خوشتون میاد، و دوست دارید که لایف استایل خاصی داشته باشید، حتما پیشنهاد میشه که یه سر به Porezatti.com بزنید !

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.