افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

پیش بینی قیمت نات کوین؛ عوامل مؤثر بر آینده نات کوین چیست؟

  • کد خبر : 5679
پیش بینی قیمت نات کوین؛ عوامل مؤثر بر آینده نات کوین چیست؟

پیش بینی قیمت نات کوین و اینکه آینده نات کوین چه می‌شود، نیازمند چند پیش‌فرض است. حتماً می‌دانید که نات کوین میم‌کوین تلگرام است. استخراج نات کوین تنها با کلیک‌کردن روی صفحه امکان‌پذیر بود. همین خلاقیت و استفاده از بازی باعث شد تا این توکن شناخته شود. نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد […]

پیش بینی قیمت نات کوین و اینکه آینده نات کوین چه می‌شود، نیازمند چند پیش‌فرض است. حتماً می‌دانید که نات کوین میم‌کوین تلگرام است. استخراج نات کوین تنها با کلیک‌کردن روی صفحه امکان‌پذیر بود. همین خلاقیت و استفاده از بازی باعث شد تا این توکن شناخته شود. نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد و افرادی که این بازی را انجام داده بودند، می‌توانستند آن را به فروش برسانند. قیمت نات کوین در صرافی بایننس تا ۰.۰۳۷ دلار هم رسید و بعد افت کرد. در ادامه بیشتر درباره احتمالات موجود درباره قیمت نات کوین در آینده صحبت می‌کنیم.

نات کوین چیست؟

نات کوین یک ایردراپ وابسته به تلگرام است که شما می‌توانستید با کلیک روی صفحه گوشی آن را استخراج کنید. استخراج نات کوین شباهت زیادی به یک بازی موبایلی داشت و از همین جهت برای بسیاری جذاب بود. در ربات نات کوین شما می‌توانستید با دعوت از دوستان، انجام چند تسک یا دستورالعمل و ضربه‌زدن روی صفحه توکن به‌دست بیاورید.

نات کوین بر بستر شبکه بلاکچین تون بالا آمده است. شبکه تون متعلق به همان فردی است که تلگرام را بالا آورده است: پاول دورف. از همین جهت، نات کوین نیز به‌نوعی به عنوان میم کوین تلگرام شناخته می‌شود.

به نقل از مقاله “نات کوین تلگرام چیست؟“:

نات کوین در واقع یک شت کوین است که در واقع ارزش خاصی ایجاد نمی‌کند. اما افرادی که در ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، می‌دانند که شت‌کوین‌ها هم اگر وایرال شوند، می‌توانند سودآور باشند.

آینده نات کوین چه می‌شود؟ سناریوهای مختلف

درحال‌حاضر نات کوین توانسته ارزش پولی پیدا کند. به عبارت دیگر، توکن‌هایی که در بازی نات کوین به روش ایردراپ بین اعضا توزیع شد، اکنون در بسیاری از صرافی‌ها لیست شده است و شما امکان خرید یا فروش این توکن را دارید. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد توکن‌هایی که با کلیک‌کردن و بدون هیچ زحمت سخت‌افزاری یا محاسباتی به‌دست آمده‌اند، روزی به فروش برسند. اما این اتفاق امروز افتاده و شما می‌توانید نات کوین را در بسیاری از صرافی‌های معتبر بفروشید و پول نقد دریافت کنید!

پیش بینی قیمت نات کوین نیازمند پیش‌شرط است. از نظر تکنیکال نمی‌توان برای قیمت نات کوین سقف و هدف قیمت تعیین کرد. در نتیجه پیش‌بینی قیمت آینده نات کوین نیازمند این است که بدانید در آینده قرار است چه اتفاقاتی برای این توکن بیفتد. البته تمام این احتمال‌ها پیش‌فرض‌هایی برای دقت بیشتر در پیش‌بینی است. کم نبودند میم‌کوین‌ها و شت‌کوین‌هایی که به‌واسطه وایرال‌شدن، رشد قیمت چشمگیر داشته‌اند. بهترین مثال آن‌ها هم دوج کوین است که پس از پشتیبانی ایلان ماسک، بیش از ۴ هزار برابر شد!

احتمال اول: رها شدن

اولین احتمال، رها شدن نات کوین است. رها شدن به این معنا که فرد یا افرادی به قصد سرمایه‌گذاری اقدام به خرید نات کوین نکنند و همچنین سیاست‌هایی از طرف عرضه‌کننده نات کوین برای توکن‌سوزی یا کنترل سمت عرضه اجرایی نشود. در چنین حالتی نات کوین شانسی برای رشد قیمت ندارد و با شدت‌گرفتن عرضه، ارزش آن می‌تواند حتی صفر شود.

احتمال دوم: تبدیل‌شدن به میم کوین تلگرام

نات کوین اولین میم کوینی است که پس از تون کوین رونمایی می‌شود و استقبال بی‌نظیری هم دریافت می‌کند. در نتیجه احتمال آن کم نیست که از نات کوین به عنوان میم کوین تلگرام استفاده شود. حمایت سازنده تلگرام، یعنی پاول دورف می‌تواند تقاضا برای این کوین را بالا برده و باعث افزایش قیمت آن شود. چندبرابر یا حتی چندصدبرابرشدن قیمت نات کوین بعید نیست اگر این احتمال رخ بدهد.

احتمال سوم: استفاده درون‌برنامه‌ای

کوین‌های زیادی ایجاد شده‌اند که برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یا اهدای تخفیف و جوایز به کاربران کاربردهایی دارند. نات کوین هم می‌تواند به‌نوعی توکن درون‌برنامه‌ای تلگرام تبدیل شود که افراد بتوانند از آن برای خرید نسخه پریمیوم تلگرام استفاده کنند یا اینکه امکانات ویژه دیگری برای دارندگان نات کوین تعریف شود. با این احتمال، رشد قیمت نات کوین با توجه به افزایش حجم خریدوفروش آن اتفاق می‌افتد.

دیگران درباره آینده نات کوین چه می‌گویند؟

بنیانگذار تلگرام و افراد مؤثر در اکوسیستم TON با تأکید زیادی درباره نات کوین صحبت می‌کنند. یکی از افراد سرشناسی که درباره نات کوین صحبت کرده است، ساشا نام دارد که در توسعه اکوسیستم تون فعالیت می‌کند. می‌توانید او را با نام کاربری @takoبy_sasha در برنامه X دنبال کنید. او معتقد است که در آینده نزدیک نات کوین فراگیرتر شده و افراد می‌توانند در تلگرام آن را به یکدیگر انتقال دهند. به‌عبارتی ساشا فکر می‌کند که نات کوین می‌تواند همانند یک پول نقد درون‌برنامه‌ای عمل کند.

از نظر ساشا چیزی که به نات کوین قدرت داده، مردم هستند. افرادی که از این توکن استقبال کرده و به ۳۵ میلیون نفر هم درون برنامه تلگرام رسیده‌اند. این تعداد جذب کاربر به‌نوعی بی‌نظیر بوده است. ساشا می‌گوید همین اتفاق باعث می‌شود تا افراد بیشتری به سرمایه‌گذاری در پروژه نات کوین علاقه‌مند شوند و حتی دارندگان نات کوین به استیکینگ (سهام‌گذاری یا قفل‌کردن ارز دیجیتال در شبکه بلاکچین) علاقه‌مند باشند.

پیش بینی قیمت نات کوین؛ نات کوین به چند دلار می‌رسد؟

برای اینکه بتوانیم آینده قیمت نات کوین را پیش بینی کنیم، می‌توانیم آن را در کنار توکن‌های دیگری که در روز عرضه قیمت مشابهی داشته‌اند ببینیم. برای مثال اگر دوج کوین را در نظر بگیرید، در روز عرضه قیمت دوج کوین تنها ۰.۰۰۴۶ دلار بود. دوج کوین در طول دوسال توانست بیش از ۵۵۰۰ برابر شود و به قیمت ۰.۲۶۱۴ دلار برسد!

اگر نات کوین هم بتواند چنین مسیری را طی کند، قیمت آن می‌تواند ۰.۰۴۴ دلار در دوسال آینده برسد.

تصویر بالا نمودار هفتگی نات کوین را نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید، قیمت اولیه نات کوین در روز عرضه، ۰.۰۰۰۷۷ دلار بود. نات کوین توانست در همان روز به قیمت ۰.۰۳۷ دلار هم برسد و بعد از آن یک افت را تجربه کرد. قیمت نات کوین مجدداً شروع به رشد کرده و الان در هفته سوم معاملات به قیمت ۰.۰۰۹۵ دلار رسیده است.

حجم کل عرضه نات کوین ۱۰۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون توکن بود که تمام آن بین کاربران توزیع شده و هم‌اکنون امکان معامله در بازار را دارد. حجم معاملات ۲۴ساعت گذشته نات کوین بیش از ۱.۲ میلیارد دلار بوده است! با توجه به این موارد، اصلاً بعید نیست که نات کوین هم مسیر توکن‌های مشابه دیگر مانند دوج کوین را طی کند.

چه عواملی بر رشد قیمت نات کوین اثرگذار است؟

نات کوین همانند دیگر ارزهای دیجیتال به محرک‌هایی برای حرکت صعودی نیاز دارد. از آنجا که این توکن به‌تازگی به لیست صرافی‌ها اضافه شده است، درحال‌حاضر عرضه آن بر تقاضایش غلبه دارد. اما این به معنای پایان کار نات کوین نیست. هنوز فرصت‌های زیادی برای حرکت صعودی نات کوین وجود دارد. همانطور که لیست‌شدن نات کوین و فراهم‌شدن امکان فروش آن بسیاری از افراد را شوکه کرد، رشد عجیب‌وغریب آن هم می‌تواند خیلی‌ها را شوکه کند.

اما چه عواملی باید دست‌به‌دست هم بدهند تا قیمت نات کوین افزایش پیدا کند؟

تقاضای بازار

اولین و مهم‌ترین عاملی که می‌تواند منتهی به رشد قیمت نات کوین شود، افزایش تقاضای بازار برای خرید نات کوین است. این اتفاق برای رخ‌دادن نیازمند عوامل دیگری هم هست: نات کوین باید کاربردی شود و به‌دست افراد مشهور وایرال شود تا افراد دیگر به خرید آن ترغیب شوند. در این حالت تقاضای بازار به‌عنوان یک عامل مؤثر، وجود خواهد داشت.

تعامل جامعه نات کوین

همین حالا جامعه نات کوین به‌قدری گسترده است که می‌تواند هر میم کوین دیگری را هم مشهور کند! تعامل این جامعه با یکدیگر، استفاده از نات کوین به‌عنوان یک توکن ارزشمند و اتفاقات سلسله‌مراتبی دیگر می‌تواند در توسعه نات کوین و در نتیجه رشد قیمت آن اثرگذار باشد. نات کوین باید جایگاه خودش را در میان کاربران خود حفظ کند و این امر هم با تعامل نزدیک کاربران نات کوین ممکن می‌شود.

جایگاه نات کوین در اکوسیستم TON

درصورتی‌که نات کوین جایگاه محکم و رسمی‌تری در اکوسیستم TON پیدا کند و به‌نحوی تبدیل به یک رمزارز کاربردی درون برنامه تلگرام شود، رشد نات کوین چندان دور از انتظار نیست. این مسئله وابسته به افرادی است که این توکن را ایجاد کرده‌اند و برای آینده آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. کاربردی‌کردن یک توکن به‌نحو مؤثری می‌تواند در توکنومیکس آن اثرگذار بوده و در نهایت به افزایش ارزشمندی آن منجر شود.

روند صعودی در بازار کریپتو

حاکم بودن جو مثبت در بازار کریپتو منجر به افزایش قیمت نات کوین خواهد شد! وقتی یک بازار روند صعودی قوی پیدا می‌کند، تمامی اعضای آن بازار به میزان پتانسیلی که دارند از آن بهره‌مند می‌شوند. آینده نات کوین هنوز مشخص نیست اما چون به‌تازگی عرضه شده است، این پتانسیل را دارد که در دور بعدی رالی صعودی کریپتو، سهم خود را از این رشد بردارد!

چرا آینده نات کوین روشن است؟

برای اینکه بدانید چرا افراد بسیاری به رشد قیمت نات کوین خوش‌بین هستند، باید پتانسیل‌های این توکن را بیشتر بشناسید. توجه کنید که نات کوین طی یک بازی به‌دست آمده است و هیچکس فکرش را نمی‌کرد که روزی امکان فروش این توکن فراهم شود. بااین‌حال، شاید امروز نتوانید تصور کنید که نات‌کوین رشد قیمت زیادی را تجربه کند. اما چرا بسیاری از پیش‌بینی‌ها از آینده نات کوین مثبت است؟

  1. عرضه کامل توکن‌ها: تمامی توکن‌های نات کوین درحال‌حاضر در بازار قابلیت معامله‌شدن دارند. به‌عبارتی، نات کوین در همان روز اول، تمامی توکن‌ها را بین اعضا تقسیم کرده است. یکی از دلایل کاهش قیمت توکن‌ها این است که بخشی از توکن‌ها توسط عرضه‌کننده نگهداری می‌شود تا در روز نامشخصی به بازار عرضه شوند. درباره نات کوین این اتفاق رخ نداده است و هم‌اکنون تمامی کوین‌ها قابلیت معامله دارند و سمت عرضه قرار نیست از این بزرگ‌تر شود.
  2. امکان استیکینگ و کسب درآمد: نات کوین را می‌توانید استیک کنید. استیک‌کردن فرایندی است که طی آن یک ارز دیجیتال را با هدف کمک به پایداری شبکه، در شبکه بلاکچین قفل می‌کنید و در ازای آن از کارمزد تراکنش شبکه به عنوان سود بهره‌مند می‌شوید. استیکینگ نات‌کوین برای بسیاری از سرمایه‌گذاران می‌تواند جذاب باشد. به‌خصوص با افزایش حجم معاملات نات کوین، افراد بیشتری به استیک‌کردن این توکن علاقه‌مند می‌شوند.
  3. میم‌کوین تلگرام: تلگرام برنامه محبوبی برای کاربران خود است و همواره به نوآوری و خلاقیت مشهور است. نات کوین به عنوان توکن رسمی تلگرام در شبکه TON فعالیت می‌کند و همین مسئله پتانسیل آن را برای رشد نشان می‌دهد. به‌خصوص زمانی که این توکن در شبکه TON کاربردی شود و قابلیت‌های مختلفی پیدا کند (از خرید پریمیوم یا اعطای تخفیف به دارندگان نات کوین) باید انتظار یک رشد قوی از این توکن داشته باشیم.

پیش‌بینی قیمت نات کوین امکان‌پذیر است؟

نات کوین اولین توکن از نوع خود است، توکنی که تنها با ضربه زدن به صفحه گوشی استخراج شده است و توسعه دهندگان‌اش در روز اول گفته بودند هیچ برنامه‌ای برای این کوین ندارند. هیچ توکن و ارز دیجیتالی در بازار نیست که به‌صورت قطعی بتوان درباره قیمت آینده آن صحبت کرد. بااین‌حال پیش بینی قیمت نات کوین در آینده مثبت ارزیابی می‌شود. در این مطلب به‌صورت کامل احتمال‌های مختلف در رابطه با آینده نات کوین، پتانسیل‌های آن برای رشد و صحبت دیگران درباره این توکن را بررسی کرده‌ایم. این مطلب یک توصیه خرید یا فروش نیست و تنها برای معرفی و نگاهی به آینده نات کوین نوشته شده است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5679

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.