افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

چرا افراد دوست دارند کالای دیجیتال هدیه بگیرند؟ | راهنمای خرید هدیه

  • کد خبر : 5355
چرا افراد دوست دارند کالای دیجیتال هدیه بگیرند؟ | راهنمای خرید هدیه

آمار ارائه شده در سه کشور؛ روسیه، ایتالیا و انگلستان نشان داده است که 60 درصد از افراد ترجیح می‌دهند به عنوان هدیه‌ی سال نو، تلفن همراه یا کالای دیجیتال هدیه بگیرند. در ایران آماری وجود ندارد اما به نظر می‌آید این نظر بین بیشتر افراد جوامع مختلف، صدق کند. در این مقاله می‌خواهیم چند […]

آمار ارائه شده در سه کشور؛ روسیه، ایتالیا و انگلستان نشان داده است که 60 درصد از افراد ترجیح می‌دهند به عنوان هدیه‌ی سال نو، تلفن همراه یا کالای دیجیتال هدیه بگیرند. در ایران آماری وجود ندارد اما به نظر می‌آید این نظر بین بیشتر افراد جوامع مختلف، صدق کند. در این مقاله می‌خواهیم چند هدیه‌ی دیجیتالی را پیشنهاد دهیم و کاربری آن را بررسی کنیم.

خرید تلفن همراه

بی‌شک در صدر این لیست تلفن‌های همراه قرار دارند؛ برای هدیه دادن تلفن همراه باید به چند موضوع دقت کنید، که فرد مورد نظرتان اهل عکاسی‌ست یا گیمینگ یا صرفا برای استفاده‌ی روزمره تلفن همراه را می‌خواهد؟ از آنجایی که آیفون 15 به عنوان یک هدیه لوکس شناخته شده است، در مورد آن توضیح نمی‌دهیم و به موارد دیگری در لیست‌مان می‌پردازیم.

گوشی زد تی ای نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس

بهشتی در دست گیمر‌ها

رویایی ترین گوشی برای یک گیمر، تنها پرداختن به پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 از نسل 3 کافیست. حافظه‌ی داخلی آن از 256 شروع می‌شود تا یک ترابایت و رم آن از 16 شروع می‌شود تا 24 گیگابایت و در نهایت پشتیبانی از شارژ پر سریع 165 وات، این بهشت را رویایی‌تر می‌کند. از سایت امکانات ZTE Nubia Red Magic میتوان به:

  • مجهز به فن خنک‌کننده داخلی
  • نمایشگر حساس به فشار با نرخ نمونه برداری لمس 520 هرتز
  • ناحیه میانی پنل پشت از جنس آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما اشاره کرد.

ناتینگ فون 2

بی‌زار از نرمال بودن

هدیه‌ای خاص برای افراد خاص، طبیعتا متوجه طراحی متفاوت گوشی‌های ناتینگ شده اید، البته این تنها ظاهر نیست، این گوشی از نظر سخت افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اسنپدرگون هشت نسل یک، رم 12 و داشتن باتری 4700 میلی آمپری بخشی از این ویژگی‌ها هستند. دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تنها ضعفش عکاسی در شب است. این گوشی نیز برای اجرای بازی و برنامه‌های سنگین بسیار مناسب است و به نسبت ظاهر و عملکردش قیمت قابل قبولی دارد و به عنوان یک هدیه، خاص و فراموش نشدنی است.

خرید ساعت‌های هوشمند

بین کالا‌های دیجیتال ساعت هوشمند از لحاظ هزینه‌ای دستتان را برای هدیه دادن باز‌تر می‌گذارد؛ البته باز هم در نظر داشته باشید که شناخت حدودی از شخصی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید داشته باشید؛ چرا که امکانات مختلفی در این ساعت‌ها تعریف می‌شود.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum 41mm sport loop

بی‌نهایت ساده، بی‌نهایت با کیفیت

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum 41mm هم یکی از گجت‌‌های پوشیدنی قدرتمند از شرکت اپل است. میزان روشنایی 2000 نیت آن باعث شده حتی زیر تابش مستقیم خورشید نیز وضوح و خوانایی کاملی داشته باشد هرچند کریستال یاقوت کبود به کار رفته در شیشه‌ی ساعت در این قضیه بی تاثیر نیست. اپل واچ سری 9 طبق IP6X در برابر گرد و غبار محافظت می شود. اپل واچ سری 9 تا عمق 50 متری مطابق با استاندارد ISO 22810:2010 ضد آب است. این بدان معنی است که برای فعالیت در آب های سطحی مانند شنا در استخر یا در دریا مناسب است. با اپل واچ می‌توانید ضربان قلب، خواب و استرس خود را رصد کنید. با اندازه گیری حداکثر میزان اکسیژن مصرفی (VO2)، در مورد تناسب اندام و استقامت خود اطلاعات کاملی به دست می آورید و تمرینات و نکاتی را برای بهبود سلامت روان خود دریافت می‌کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro

ذات مدرن، باطن کلاسیک

این مدل برای افرادی که عاشق ساعت‌های کلاسیک هستند هدیه‌ی فوق العاده و به یاد ماندنی خواهد بود. البته نباید این ساعت را از روی ظاهرش قضاوت کنید. یک گزینه‌ی حرفه‌ای برای ورزشکاران به حساب می‌آید. و البته یک سوم ساعت بالا قیمت دارد.

مجهز به GPS داخلی است که ساعت را قادر می‌سازد تا مسیرهای شما را نقشه برداری و آنالیز کند و سایر فعالیت‌های شما مانند سرعت شما در لحظه را محاسبه کند. دارای سنسور فشار هوا است که می تواند تغییرات ارتفاع را تشخیص دهد. مجهز به حسگر Biotracker PPG 3.0 که ضربان قلب شما را به طور مداوم مانیتور می کند و به شما کمک می کند تا شدت تمرین خود را بدون زحمت مدیریت کنید.

این ساعت، خواب شما را در چهار مرحله ردیابی می کند؛ مراحل بیداری، سبک، عمیق و REM به شما شناخت بیشتری نسبت به خواب خود می‌دهد.

GTR 3 Pro دارای برنامه‌های کاربردی مانند زنگ هشدار، تایمر، آب و هوا و برنامه‌های کرونومتر است. این دستگاه دارای ظرفیت باتری 450 میلی آمپر است که می‌تواند بین 12 تا 30 روز، بسته به میزان مصرف شما دوام بیاورد.

اکسسوری گیمینگ

برای طرفداران گیم، همیشه هدایای خاص اما گرانی وجود دارد، از صندلی‌های مخصوصا گیمینگ تا دسته‌های بازی جذاب، انواع هدفون، موس و… وسایلی‌ست که دل یک گیمر را عمیقا شاد می‌کند.

کیبورد گیمینگ Azio Retro Compact

نشتی قرن 19 در تکنولوژی قرن 21

Azio Retro Compact یک کیبورد لوکس برای انجام کارهای با ارزش. طراحی کلید مکانیکی و استفاده از چوب طبیعی یک ماشین‌تحریر مدرن از این کیبورد ساخته است. البته این کیبورد فقط مخصوص گیمینگ نیست. برای افرادی که عاشق نوشتن هستند یا نوستالژی پسند هستند نیز مناسب است. کلید‌ها لمسی هستند اما کلیک شونده (مکانیکالی) نیز هستند. البته آزیو تنها به زیبایی توجه نکرده و یک تکیه‌گاه مچی برای کیبورد طراحی کرده که به دست‌های شما نهایت راحتی هنگام تایپ کردن می‌دهد.

هندزفری بی سیم گوگل google pixel buds Pro

هر جور بخوای، می‌شنوی.

هدفون را نمی‌توان برای گروه خاصی دسته بندی کرد، از آن هدایاییست که همه به آن نیاز دارند، از موزیک، مکالمه تا گیمینگ و… یکی از کاربردی‌ترین هدایایی‌ست که می‌توانید به یک نفر بدهید.

ایربادز‌های زیادی در سال 2023 وارد بازار شده و مورد استقبال حداکثری افراد قرار گرفته است. اما گوگل پیکسل بادز پرو در این لیست بیشتر خودنمایی می‌کند. این هندزفری با تمام سیستم‌های؛ ویندوز، اندروید، ios همخوانی دارد. در پر سر و صدا ترین محیط‌ها هم می‌توانید شفاف‌ترین مکالمه را داشته باشید. دیگر لازم نیست برای صحبت کردن، هدفون را بیرون بیاورید؛ با تشخیص تماس، موسیقی متوقف می‌شود و صدای مکالمه، واضح می‌شود و وقتی کارتان تمام شود، موسیقی ادامه می‌یابد. در صورتی که نویزگیر فعال باشد تا 7 ساعت و در صورت خاموش بودن تا 11 ساعت به صورت مداوم کار می‌کند.

خرید سیم کارت دائمی

ارتباطی با ارزش

در نگاه اول شاید بگویید، چرا یک نفر باید سیم‌کارت 912 بخرد؟ چون ماندگار است، جدای بحث ماندگاری سیم‌کارت‌های 912 یک نوع سرمایه گذاری نیز به حساب می‌آیند. از طرفی با هر بودجه‌ای شما توانایی خرید دارید و محدودیتی وجود ندارد. اگر بخواهید سیم‌کارت لاکچری بخرید از 200 میلیون تا یک میلیارد نیز می‌توانید هزینه کنید، اگر می‌خواهید برای فرزند خود یک سیم‌کارت 912 معمولی بخرید می‌توانید سیم‌کارت کد 0 یا کد 9 بخرید. علاوه بر خاص بودن، کاربردی نیز است.

حرف آخر

تمامی گزینه‌های ذکر شده بر اساس سلیقه‌ی شخصی نویسنده است، با توجه به پیشرفت نفس‌گیر تکنولوژی و پوشش دادن تمام سلیقه‌ها و نیاز‌های انسان؛ قطعا همواره انتخاب‌های جذابی برای هدیه دادن پیش روی خود دارید. به طور کلی هدیه‌های از این شکل کمی ریسکی هستند، اما یاد شما را همیشه برای فرد مقابل‌تان زنده نگه می‌دارد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5355

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.