افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چرا با تور لحظه آخری سفر کنیم؟

  • کد خبر : 5110
چرا با تور لحظه آخری سفر کنیم؟

تور لحظه آخری یکی از بهترین روش ها برای یک مسافرت ارزان قیمت است. تور لحظه آخری یک نوع تور گردشگری است که برای رفع تعداد صندلی های خالی مانده در تورها و اتاق های هتل‌ها، به صورت ناگهانی و در زمان نزدیک به تاریخ حرکت برگزار می‌شود. برای رزرو تور باید به آژانس‌ها مراجعه […]

تور لحظه آخری یکی از بهترین روش ها برای یک مسافرت ارزان قیمت است. تور لحظه آخری یک نوع تور گردشگری است که برای رفع تعداد صندلی های خالی مانده در تورها و اتاق های هتل‌ها، به صورت ناگهانی و در زمان نزدیک به تاریخ حرکت برگزار می‌شود. برای رزرو تور باید به آژانس‌ها مراجعه کرد، درواقع آژانس های گردشگری این تورها را زمانی ارائه می دهند که فروش تورها به حد کافی نرسیده باشد. این نوع تورها عمدتاً به صورت پکیج‌های کامل شامل اقامت در هتل، بلیط هواپیما یا اتوبوس، صبحانه، و گاهی اوقات یک تعداد تفریحات و گشت‌و‌گذارهای محلی ارائه می‌شوند.

 

از کجا تورهای لحظه آخری را تهیه کنیم؟

سفرمی ارائه دهنده تورهای داخلی و خارجی مفتخر است که پس از سال ها تجربه و اعتبار، انواع تورهای داخلی و خارجی را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کافی است به وب سایت سفرمی مراجعه کنید و در بخش رزرو تور انواع تورهای داخلی و خارجی را ببینید.

تور تفلیس، تور مجارستان، تور مالزی، تور قطر، تور کیش، تور اصفهان، تور شیراز و … از جمله تورهای پرطرفدار سفرمی است.

چرا تورهای لحظه آخری جذاب است؟

برای مسافرینی که علاقه به سفرهای ارزان و ناگهانی دارند، تورهای لحظه آخری همیشه به کار می آید. مزایای تور لحظه آخری شامل تخفیف‌های قابل توجه، انتخاب‌های متنوع و جذاب در مقصدها، و فرصت برای تجربه سفر با هزینه کمتر است. با این حال، باید توجه داشت که گزینه‌های انتخابی محدود است و نیاز است که خودتان را فورا به پرواز برسانید. درواقع تورهای لحظه آخری به شما امکان انتخاب متعدد نمی دهد. مقصد مشخص است و شما باید همان مقصدی که تور لحظه آخری دارد را انتخاب کنید.

تورهای لحظه آخری چه فرقی با تورهای عادی دارند؟

هیچ فرقی از نظر کیفیت با یکدیگر ندارند. تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی درواقع یک برنامه سفر است که پیش از سفر برنامه ریزی شده است اما این برنامه آن طور که باید پیش برود، پیش نرفته! خب بهترین راه برای اینکه این برنامه بهم نخورد این است که صندلی های خالی پر شود. برای این کار معمولا دو الی سه روز قبل از تاریخ شروع سفر، تورهای لحظه آخری ارائه می شوند. شما می توانید با رزرو تور و انجام یک برنامه ریزی سریع، خودتان را به پرواز برسانید.

امکانات تورهای لحظه آخری چگونه است؟

چطور با تور لحظه آخری سفر کنیم؟

فکر نکنید که چون هزینه بلیط هواپیما و تور شما ارزان شده است پس امکانات کمتری نسبت به سایرینی که رزرو تور سفر خود را پیش از شروع فروش تور لحظه آخری انجام داده اند دریافت می کنید. خیر. تمامی امکاناتی که دریافت می کنید یکسان است. درواقع آژانس های مسافرتی در سفرهای هوایی تمام صندلی های یک هواپیما را اجاره می کنند و به صورت تور می فروشند. در صورتی که فروش تورها با مشکل مواجه شود، آژانس های مسافرتی قیمت تورها را به حدی که مانع از ضرر رسیدن به شرکت شود، کم می کند.

حالا با تور لحظه آخری سفر کنیم

برای این حالت باید شما همیشه آماده سفر باشید. باید لوازم سفر خود را آماده کنید و برنامه هایتان طوری باشد که با انتخاب تور لحظه آخری به مشکل نخورید. به سایت سفرمی مراجعه کنید. در بخش تورهای گردشگری، می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. میزان تخفیف تورها از 10 درصد تا 50 درصد خواهد بود

معایب سفر با تور لحظه آخری

با اینکه هزینه ارزان تور لحظه آخری یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود اما خب از معایب آن باید بگوییم که در صورتی که رزرو تور را انجام دهید اما به هر دلیلی به پرواز نرسید، مبلغی از پول خرید بلیط شما به عنوان جریمه برداشته می شود. این اتفاق در تورهای لحظه آخری بسیار رخ می دهد چرا که بسیار از افراد نمی توانند به موقع خودشان را به پرواز برسانند.

اعتبار آژانس های مسافرتی در ارائه تورها

به خاطر ارزان بودن تور، از هر آژانس مسافرتی ای خدمات دریافت نکنید. اعتبار آژانس های مسافرتی به میزان رضایت مشتریان خود برمی گردد. آژانس های مسافرتی که اعتبار دارند از هر نوع آژانسی پرواز تهیه نمی کنند. اینکه شما در طی سفر هوایی آرامش لازم را داشته باشید، مهمترین ویژگی یک آژانس است. باید تمامی خدماتی که باعث آرامش بیشتر شما می شود ارائه شود. درواقع اگر سفر شما با اضطراب و دلهره آغاز شود، احتمالا لذت تور ارزانی که خرید کرده اید را نخواهید برد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.