افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

چرا طراحی وب سایت اهمیت دارد؟

  • کد خبر : 1691
چرا طراحی وب سایت اهمیت دارد؟

طراح وب سایت به متخصص فناوری اطلاعاتی گفته می شود ک طراحی ، چیدمان، ظاهر و کاربرد یک سایت را بر عهده دارد. یک طراح سایت هم باید از نظر فنی کار بلد باشد هم از نظر گرافیک. به طوری که طراحی گرافیکی سایت و نحوه کارکرد سایت را در نظر بگیرد. در این مقاله […]

طراح وب سایت به متخصص فناوری اطلاعاتی گفته می شود ک طراحی ، چیدمان، ظاهر و کاربرد یک سایت را بر عهده دارد. یک طراح سایت هم باید از نظر فنی کار بلد باشد هم از نظر گرافیک. به طوری که طراحی گرافیکی سایت و نحوه کارکرد سایت را در نظر بگیرد. در این مقاله در مورد بهترین این که طراح وب سایت چه کسی و چه کارهایی انجام می دهد می پردازیم. همچنین با بررسی نمونه کارهای طراحی وب چگونه می توان از کیفیت کار طراح اطلاع کسب نمود و اینکه قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟ با ما همراه باشید.

برای این که یک طراح وب سایت موفق شوید و نمونه کارهای طراحی وب از خود به جای بگذارید باید در زمینه های گوناگون مهارت کسب کنید. مثلا به عنوان یک طراح سایت باید کار با یک سری از ابزارهای مثل Photoshop ، Sketch و Mockplus  که برای پردازش تصویر هستند را یاد بگیرید. مهارت های فنی که یک طراح وب سایت باید بلد باشد مثل یادگیری HTML ؛ اگر شما به شکل خیلی حرفه ای HTML را یاد بگیید می توانید به راحتی  مشکلات سایتتان را حل کنید.

CSS و HTML در توسعهوب سایت با یک دیگر هستند و عنار اصلی ساختار و سبک یک صفحه را به شما نشان می دهند. همان جور که در نمونه کارهای طراحی سایت مشاهده می کنید با CSS این امکان برای سایت شما فراهم می شود که رنگ ها را تنظیم کنید قلم ها را تغییر دهید یا پس زمینه خیر کننده اضافه کنید.

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت طراحی وب سایت با در نظر گرفتن امکانات برای سایت و نوع طراحی قیمت گذاری می شود. امکانات عمومی در هر وب سایتی الزامی هستند و همیشه باید وجود داشته باشند. اما یک سری امکانات دیگر وجود دارد که با این آپشن ها سایت شما از یک سایت معمولی ارتقا پیدا کرده و یک سایت حرفه ای محسوب می شود. برای اینکه قیمت سایت های که از قبل طراحی شده است می توانید به قسمت نمونه کارهای طراحی وب مراجعه کنید و سایت مورد علاقه و شبیه به درخواست را بیابید و قیمت آن را از طراح وب سایت بپرسید.

البته این امکانات براساس درخواست مشتری طراحی وب سایت  می باشد و وجود این آپشن ها الزامی نیست.چه آپشن هایی که وجودشان الزامی باشد چه آنهایی که به درخواست مشتری است بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد.

امکانات عمومی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

روش طراحی سایت؛ دو روش طراحی وب سایت وجود دارد یکی به صورت اختصاصی که از 0 تا 100 کار را کدنویس نوشته و دیگری استفاده از قالب های آماده وردپرس و جوملا و… . هر کدام از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد دارند که هرکدام متفاوت از دیگری می باشد اما از نظر قیمت گذاری ، طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده ارزان تر از هزینه طراحی 0 تا 100 با کد نویسی اختصاصی می باشد با مشاهده نمونه کارهای طراحی وب می توان از روش های طراحی وب اطلاع کسب نمود.

نوع طراحی وب سایت؛ یکی دیگر از عوامل نوع طراحی سایت می باشد به این صورت که طراحی سایت هایی که برای شرکت است یا برای دانلود فیلم و آهنگ با طراحی وب سایتی که برای خرید از سایت می باشد متفاوت می باشد.

رابط کاربری UI؛ یکی از مهم ترین گزینه های سایت رابط کاربری است که کاربرانرا مدت زمان بیشتری در سایت شما نگه دارد رابط کاربری رابطه مستقیمی با بهینه سازی سایت دارد و منظور از رابط کاربری همان ظاهر سایت می باشددر واقع طراحی گرافیکی سایت باید به گونه ای باشد که کاربران مشتاق باشند تا مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی بمانند با مشاهده نمونه کارهای طراحی وب می توانید از اطلاعات رابط کاربری UI صحیح اطلاع کسب کنید.

UX یا تجربه کاربری همان کدهایی است که کاربران نمی بیند اما در روند کارشان با سایت تاثیر گذار است. طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که کاربر بدون هیچ سردرگمی بتواند به تمام بخش های سایت دسترسی داشته باشد. در قسمت نمونه کارهای طراحی وب مجموعه طراحی ایران سایت می توانند این چنین سایت هایی را مشاهده کنید.

خیلی از افراد با گوشی موبایل وب گردی میکنند خیلی از افراد با لپ تاپ و PC یا تبلت از این رو سایت شما باید به گونه ای ریسپانسیو باشد که با هر وسیله ای به سایت شما مراجعه کردند متناسب با آن مشاهده شود.

این گزینه های الزامی موجود در یک وب سایت می باشد که بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند.

امکانات اختصاصی که بر قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد

  1. سرعت بالای سایت
  2. هاست
  3. دامنه
  4. پنل مدیریتی قدرتمند
  5. محتوا گذاری و مدیریت محتوا سایت
  6. امکان خرید و پرداخت وجه

جمع بندی

در این محتوا در مورد اینکه طراح وب سایت کیست و چه مهارت هایی باید داشته باشد پرداخته ایم همچنین با مشاهده نمونه کارهای طراحی وب می توانید از نحوه قیمت طراحی سایت اطلاع کسب کنید. شما با انتخاب مجموعه طراحی سایت ایران سایت به آدرس اینترنتی www.iransite.com می توانید بهترین تجربه را از نظر انتخاب درست گروه طراحی سایت کسب کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.