افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چرا غذای تشویقی برای سگ ها لذت بخش است؟

  • کد خبر : 2674
چرا غذای تشویقی برای سگ ها لذت بخش است؟
خرید تشویقی برای سگ ها نیاز به اطلاعات کافی داره. اگه قصد خرید تشویقی مناسب برا سگ تون رو دارید این مطلب رو بخونید.

خرید تشویقی سگ یکی از بهترین روش‌ها و راهکارهاست تا با کمک اون بتونید به سگ خونگی خودتون انگیزه و روحیه بدین تا کارهایی که بهشون آموزش میدین رو ‌به‌خوبی یاد بگیرن و در مواقع لازم انجام بدن. جالبه بدونید که اکثر سگ‌ها علاقه خیلی زیادی به جایزه‌های خوراکی دارن‌‌ و از خوردن اون‌ها لذت میبرن‌. سگ‌ها جزء احساساتی‌ترین حیواناتن و هر جایزه‌ای می‌تونه توی روحیه اونا تاثیر بذاره و استرس اونارو کم کنه. البته باید این نکته رو در نظر داشته‌باشین که غذای تشویقی سگ رو ‌به‌عنوان رژیم غذایی روزانه این حیوان در نظر نگیرین، چون باعث چاقی میشه. کسانی که در طول هفته سگ خودشون رو زیاد تشویق می‌کنن، بهتره از خوراکی‌های پروتئینی ارگانیک استفاده کنن. ما توی این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره نکات مهم خرید تشویقی سگ در اختیار شما قرار بدیم. لطفا با ما همراه باشید.

خرید تشویقی سگ ها: https://market.petride.ir/l/10/تشویقی

به نظر شما غذای تشویقی سگ باید چه ویژگیهایی داشته‌باشه؟

قبل از خرید تشویقی سگ باید با ویژگی‌های یک تشویقی خوب آشنا بشید تا موقع خرید بهتر بتونید تصمیم بگیرید. توی این بخش از مقاله میخوایم ویژگی‌های یک غذای تشویقی سگ مناسب رو معرفی کنیم.

  • توجه به آلرژی‌ سگ

بعضی از سگ‌های خونگی به یک سری از مواد غذایی آلرژی دارن و با خوردن اونا دچار مشکلات گوارشی میشن. شما ‌به‌عنوان صاحب این حیوان، باید از آلرژی‌های سگ‌تون با خبر باشین تا در زمان خرید تشویقی سگ مطمئن باشین که مواد ‌به‌کار‌رفته در اون برای سگ آلرژی ایجاد نکنه.

  • توجه به نیازهای تغذیه‌ای سگ

بعضی از سگ‌ها به غذاهای کم چرب و پروتئین نیاز بیشتری دارن و باید جایزه خوراکی که براشون تهیه میشه کم چرب و حاوی مقادیر زیادی پروتئین باشه. بعضی دیگه به گیاهخواری علاقه بیشتری دارن، برای این سگ‌ها خرید تشویقی سگ از نوع گیاهی مناسب‌تره.

  • مشخص‌کردن هدف از خرید تشویقی سگ

بعضی از سگ‌های خونگی خیلی پر سر و صدا هستن و صاحب اونا موقع حرف زدن با تلفن دچار مشکل میشه. برای این سگ‌ها جایزه‌های جویدنی گزینه خیلی خوبی محسوب میشه. چون سگ با جویدنش دیگه فرصتی برای سر و صدا پیدا نمی‌کنه‌. جایزه‌های خوراکی که برای آموزش سگ استفاده میشه حتما باید نرم و کم حجم باشه تا سگ به‌راحتی اونو ببلعه. با توجه به این مثال‌ها شما باید قبل از خرید هدفتون رو مشخص کنید.

  • قیمت جایزه

آخرین نکته‌ای که در زمان خرید جایزه برای سگ خونگی حتما باید مورد توجه قرار بگیره، قیمت جایزه خوراکیه. قبل از خرید حتما به قیمت و وزن بسته خوراکی دقت کنید و مناسب‌ترین بسته خوراکی رو با توجه به بودجه‌‌ خودتون انتخاب کنید.

خرید تشویقی سگ چه مزایایی به همراه داره؟

خرید تشویقی سگ علاوه بر اینکه قدرت یادگیری و انگیزه سگ‌های خونگی رو افزایش میده و تاثیر بسیار مثبتی روی رفتار و تربیت سگ میذاره، مزایای دیگه‌ای هم داره که در ادامه به اونا اشاره می‌کنیم.

  • افزایش سلامت دستگاه گوارش سگ

اکثر جایزه‌های خوراکی دارای مقدار زیادی مواد پروبیوتیک و فیبر هستن، برای همین به سگ‌هایی که دستگاه گوارش حساس هستن، کمک می‌کنه که بهتر بتونن غذا رو هضم کنن. خوراکی‌های حاوی این مواد دستگاه ایمنی سگ رو هم تقویت می‌کنه.

  • تقویت‌شدن پوست و موی سگ

جایزه خوراکی سگ فقط برای دستگاه گوارش این حیوان مفید نیست، بلکه میتونه به تقویت پوست و موی اون هم کمک کنه. در ترکیبات جایزه‌های خوراکی‌ موجود در بازار از امگا سه و امگا شش هم استفاده‌شده. همونطور که می‌دونید این مواد تاثیر زیادی در درخشندگی و سلامت پوست و موی حیوان دارن‌.

  • کمک به بهداشت دهان و دندان سگ

غذای تشویقی سگ همه باکتری‌ها و میکروب‌هایی که لای دندونای سگ شما جاخوش‌کردن رو از بین می‌بره و باعث میشه دیگه دهن این حیوان بوی بدی نده. جویدن جایزه‌های خوراکی‌ جویدنی هم جرم روی دندونای سگ رو از بین می‌بره و باعث تقویت فک این حیوان میشه.

  • تقویت مفاصل و عضلات سگ

مواد غذایی مثل اسنک سگ که برای تشویق سگ استفاده می‌شن، سرشار از فیبر، ویتامین‌های مختلف، آنتی اکسیدان‌ و امگا سه هستن. با مصرف اسنک سگ به مرور زمان همه مشکلاتی که توی عضلات و مفاصل سگ وجود داشت، از بین میره. این نوع خوراکی برای سگ‌های مبتلا به آرتروز خیلی مفیده.

  • کمک به متعادل‌شدن وزن سگ

در ترکیبات اکثر خوراکی‌های تشویقی سگ از چربی خیلی کمی استفاده میشه و بیشتر سعی شده توی این نوع غذاها از پروتئین و فیبر استفاده بشه. مصرف این غذاها باعث میشه که وزن سگتون متعادل بشه و افزایش پیدا نکنه.

نکاتی که در زمان خرید تشویقی سگ حتما باید رعایت بشه

در زمان خرید تشویقی سگ بهتره یه خوراکی رو انتخاب کنین که سگ به‌راحتی بتونه بوی اونو تشخیص بده. مطالعه پشت بسته‌بندی خوراکی رو فراموش نکنین و مطمئن بشین که ترکیباتش ارگانیک، سالم و طبیعیه. برای تهیه غذاهای تشویقی استاندارد، از مواد نگهدارنده استفاده نمیشه؛ چون مصرف این مواد توسط سگ امکان ابتلای اون به بیماری‌هایی مثل آلزایمر و سرطان رو افزایش می‌ده. به میزان کالری هم توجه داشته‌باشین؛ چون کالری زیاد چاقی سگ رو ‌به‌دنبال داره. اگر توی ترکیبات از رنگ خوراکی، شکر، عسل، شهد و طعم‌دهنده مصنوعی استفاده شد‌ه‌بود، ‌به‌هیچ‌وجه برای خرید تشویقی سگ حاوی این مواد اقدام نکنید. این مواد برای سگ‌ها خیلی مضر هستن. برای خرید غذای تشویقی سگ همیشه دنبال فروشگاه‌های معتبر باشین. فروشگاه‌های معتبر همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات رو در اختیار مشتریای خودشون قرار می‌دن.

خرید تشویقی سگ ‌به‌صورت آنلاین از فروشگاههای اینترنتی

اکثر افرادی که سگ خونگی دارن برای تهیه غذا یا جایزه‌های خوراکی برای حیوان خونگی‌شون به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنن و محصول مورد نظرشون رو بدون دردسر ‌به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنن و در درب منزل تحویل می‌گیرن. چون برای خرید حضوری باید وقت و هزینه بیشتری صرف‌‌کنن و گاهی ساعت‌ها توی ترافیک بمونن. البته یادتون نره که فروشگاه اینترنتی که برای خرید تشویقی سگ انتخاب می‌کنید حتما باید نماد اعتماد الکترونیک داشته‌باشه. داشتن این نماد باعث میشه که مشتری با اطمینان بیشتری برای خرید محصول مورد نظرش اقدام کنه و از استاندارد‌بودن و کیفیت غذای سگ مطمئن باشه. توی این مقاله سعی کردیم همه باید‌ها و نبایدهای خرید تشویقی سگ رو ارائه بدیم. امیدواریم که از خوندن این مطلب کمال استفاده رو برده باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2674

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.