افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 15 April , 2024
1

چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

  • کد خبر : 4240
چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

حضور آن‌لاين يک کار و کسب، صرف‌نظر از صنعتي که به آن مشغول است، مي‌تواند تأثير زيادي در موفقيت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخي از مشاغل هنوز متوجه نيستند که اکثر مشتريان آن‌ها قبل از خريد از وب‌سايت‌شان ديدن مي‌کنند. يک حضور آن‌لاين قدرت‌مند، به ويژه يک وب‌سايت، مي‌تواند درآمدزايي بيش‌تري داشته باشد. […]

حضور آن‌لاين يک کار و کسب، صرف‌نظر از صنعتي که به آن مشغول است، مي‌تواند تأثير زيادي در موفقيت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخي از مشاغل هنوز متوجه نيستند که اکثر مشتريان آن‌ها قبل از خريد از وب‌سايت‌شان ديدن مي‌کنند. يک حضور آن‌لاين قدرت‌مند، به ويژه يک وب‌سايت، مي‌تواند درآمدزايي بيش‌تري داشته باشد. بله، کيفيت وب‌سايت شما بر نتايج تأثير مي‌گذارد، اما هدف اين مقاله تأکيد بر اهميت داشتن وب‌سايت است. من به تعداد زيادي از شرکت‌ها در اندازه‌هاي مختلف کمک کرده‌ام که حضور ديجيتالي خود را ايجاد کنند. در برخي موارد، سازمان‌ها براي آن لاين شدن دچار ترديد مي‌شوند زيرا احساس مي‌کنند از فن‌آوري کافي برخوردار نيستند و نحوه‌ي مديريت وب‌سايت را درک نمي‌کنند. در ساير موارد، شرکت‌ها نگران هزينه‌ی آن هستند. خبر خوب اين است که راه حلي وجود دارد که برای شما مفيد است. اگر هنوز به متقاعد کردن نياز داريد، در اين‌جا مهم‌ترين دلايلي داشتن وب‌ سايت براي کار و کسب شما آورده شده است:

شرکت طراحی سایت بهپردازان  با بهترين و حرفه اي ترين  برنامه نويسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سايت و پشتيباني از آن مي‌باشد.

اعتبار

يکي از دلايل اصلي داشتن وب ‌سايت، افزايش اعتبار سازمان شما است. به احتمال زياد چندين ارائه‌دهنده، خدمات مشابهي مانند شما ارائه مي‌دهند. يکي از راه‌هايي که مي‌توانيد برجسته شويد، داشتن وب‌سايتی است که ظاهر خوبي دارد و به وضوح اطلاعات با کيفيت به مصرف‌کنندگان منتقل مي‌کند. بدون وب‌ سايت، افراد ممکن است مشروعيت شما را به عنوان يک کار و کسب زير سوال ببرند. داشتن وب‌سايت، فرصتی است براي ايجاد اولين تاثير عالی و به مردم اين اطمينان را مي‌دهد که شما يک تجارت واقعی هستيد.

برند

يکي از مهم‌ترين کارهايی که مي‌توانيد انجام دهيد نشان دادن نام تجاری خود به مشتريان آينده است. با مشخص ساختن اين‌که چه کسي هستيد، نماينده‌ي چه چيزي هستيد و بر چه اصولي پايبند هستيد، شانس خريد مشتريان را افزايش مي‌دهيد. اين نيز چيزي است که مي‌تواند شما را از رقباي خود متمايز کند. بدون وب‌سايت، انجام اين کار مي‌تواند بسيار چالش برانگيز باشد زيرا افراد نمي‌توانند به راحتي اطلاعات با کيفيت و قابل اعتماد در مورد کار و کسب شما پيدا کنند.

سرنخ‌ها يا مشتريان راغب (Leads)

شايد يکی از جذاب‌ترين دلايل داشتن وب سايت براي کار و کسب شما اين باشد که مي‌تواند شانس‌تان را براي جلب مشتريان راغب افزايش دهد. هنگامي که افراد شما را به صورت آن‌لاين پيدا کردند، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند شدند و خواستند بيش‌تر بدانند، به لطف اطلاعاتی که در وب‌سايت شما وجود دارد، مي‌دانند چگونه با شما تماس بگيرند، که به شما اين فرصت را مي‌دهد تا فروش خود را افزايش دهيد. اگرچه وب‌سايت‌ها هزينه دارند، اما اگر به درستی مورد استفاده قرار گيرند، نرخ بازگشت سرمايه ی (RoI) مثبت دارند.

ترافيک ارگانيک

وقتي آن‌لاين هستيد و يک وب‌سايت با SEO بهينه داريد، اين شانس را داريد که در نتايج جستجوی گوگل ظاهر شويد. اين يعنی وقتی افراد به دنبال محصول يا خدماتي هستند، اين احتمال وجود دارد که وب‌ سايت شما در نتايج نشان داده شود که به شما اين فرصت را می‌دهد تا مشتريان خود را به شدت افزايش دهيد.

 

برای اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بخوانید

 طراحی سایت بهپردازان

صرفه جويي در وقت + خدمات مشتريان

بسياري از مشاغل، از طرف مشتريان احتمالی يا مشتريان فعلی تماس دريافتی دارند و سوالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار مي‌پرسند. در صورت از دست دادن تماس، مشتري ناراضی باقی می‌ماند. تماس‌ها همچنين مي‌تواند کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترين بخش‌های کار و کسب منحرف کند. وب‌سايت مي‌تواند اين تماس‌ها را کاهش داده و بهره‌وری داخلي را افزايش دهد. در عين حال، به مشتريان کمک مي‌کند بدون نياز به تماس، اطلاعات مفيدی را بيابند که در نهايت تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌کند.

به‌روزرساني و اطلاعيه‌ها

از آن‌جا که وب‌سايت شما 24 ساعته و 7 روزه است، به راحتی مي‌توانيد به‌روزرسانی‌ها و اطلاعيه‌ها را برای مشتريان خود ارسال کنيد. اين راهی برای به‌روز نگه داشتن آن‌ها در مورد همه‌ی کارهايی است که انجام م‌دهيد. وقتي چيزی به طور خاص به آن‌ها مربوط مي‌شود، احتمال اين‌که بتوانيد آن‌ها را در جريان قرار دهيد افزايش پيدا مي‌کند.

بازاريابي ديجيتال

اگر قصد داريد از بازاريابی ديجيتال برای افزايش مشتريان خود و توسعه کار و کسب خود استفاده کنيد، احتمالاً مي‌خواهيد ترافيک را به يک وب ‌سايت يا صفحه‌ی فرود هدايت کنيد. براي اين‌که اين کار را به طور موثر انجام دهيد، از ترافيک تاريخی وب سايت استفاده کنيد تا بتوانيد واجد شرايط ترين مشتريان را هدف قرار دهيد و بهترين بازده بازگشت سرمايه را در هزينه‌ی تبليغات خود به‌دست آوريد. اين چيزي است که نمي‌توان به صورت عقب گرد تنظيم کرد، بنابراين بهتر است وب‌سايت خود را زودتر راه‌اندازی کنيد حتي اگر در حال حاضر قصد اجرای تبليغات را نداريد. امروزه وب‌سايت‌ها برای تجارت ضروری شده‌اند. اگر قبلاً اين کار را نکرده‌ايد، اکيداً توصيه مي‌کنم آن را ايجاد کنيد. مي‌توانيد با گذشت زمان، آن را بهبود بخشيد، اما نکته‌ی اصلی اين است که شروع کنيد.

شرکت طراحي سايت بهپردازان

شرکت طراحی سايت بهپردازان با بهترين و حرفه ای ترين  برنامه نويسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سايت و پشتيبانی از آن مي‌باشد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.