افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

چطور تمام فوت و فن های رشته کراتینه مو را یاد بگیریم؟

  • کد خبر : 1155
چطور تمام فوت و فن های رشته کراتینه مو را یاد بگیریم؟

آموزش کراتینه مو یکی از دوره های پرطرفدار در میان دوره های آموزش آرایشگری است. زیرا ورود به بازار کار از طریق این رشته به سرمایه زیادی نیاز ندارد و همچنین می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند. اما برای موفق شدن در این رشته لازم است که تمام فنون و ریزه کاری آن […]

آموزش کراتینه مو یکی از دوره های پرطرفدار در میان دوره های آموزش آرایشگری است. زیرا ورود به بازار کار از طریق این رشته به سرمایه زیادی نیاز ندارد و همچنین می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند. اما برای موفق شدن در این رشته لازم است که تمام فنون و ریزه کاری آن را یاد بگیرید و به طور کامل بر آن تسلط پیدا کنید. اگر شما هم از علاقمندان به رشته کراتینه مو هستد، اما نمی دانید که برای کسب مهارت در این رشته از کجا شروع کنید و چه مراحلی را طی کنید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله شما را با روش های تسلط بر فوت و فن های رشته کراتینه مو آشنا می کنیم تا بتوانید با مهارت و اعتماد به نفس کامل کار حرفه ای خود را شروع کنید.

آشنایی با رشته کراتینه مو

رشته کراتینه مو جزو رشته های صافی و احیای مو است و در دسته خدمات مو قرار دارد. کراتینه کردن مو به شما کمک میکند موهای آسیب دیده خود را ترمیم کنید و ظاهر صاف، زیبا، و درخشانی به آن ها ببخشید. کراتین در واقع پروتئین مو است که به حفظ ساختار و استحکام مو کمک می کند. زمانی که این پروتئین ها تخریب شوند، موی شما شکننده و بد حالت می شود. اینجاست که کراتینه مو به کمک شما می آید و به طور موقت سلامت موهای شما را بازمی گرداند. هنرجویان در دوره آموزش کراتینه مو می آموزند که چطور نوع و مشکل موهای مشتری را تشخیص داده و فرمول مناسب کراتینه درمانی را برای آن ها در نظر بگیرند.

مراحل آموزش رشته کراتینه مو

رشته کراتینه مو نیز مانند تمام رشته های دیگر آرایشگری به آموزش حرفه ای نیاز دارد. بنابراین اگر می خواهید در این حرفه موفق شوید و تمام فوت و فن های آن را یاد بگیرید، باید مراحل زیر را به طور کامل و با دقت طی کنید:

۱. در یک آموزشگاه خوب ثبت نام کنید

اولین قدم برای یادگیری رشته کراتینه مو این است که به دنبال یک آموزشگاه خوب و حرفه ای باشید. آموزشگاه تاثیر بسیار زیادی بر میزان یادگیری و مهارت شما خواهد داشت. زیرا می تواند دوره های آموزشی را با بهترین کیفیت برگزار کند و شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

۲. در دوره آموزشی رشته کراتینه مو شرکت کنید

آموزشگاه های آرایشگری خوب و معتبر دوره آموزشی رشته های مختلفی را برگزار می کنند. مانند دوره آموزش آرایش صورت، آموزش کاشت ناخن، کراتین و صافی مو و سایر رشته های مهم و پرطرفدار آرایشی. با شرکت کردن در این دوره ها می توانید تمام سرفصل های لازم برای یادگیری رشته کراتینه مو را بیاموزید، با تمام ریزه کاری های آن آشنا شوید، و تمام تکنیک های کار را به صورت عملی روی مدل های مصنوعی و واقعی تحت نظر مربی های با تجربه تمرین کنید.

۳. بسیار تمرین کنید

برای اینکه تمام نکات و مطالبی که در دوره های آموزشی فراگرفته اید در ذهنتان تثبیت شود و بر آن ها تسلط کامل پیدا کنید، باید پشتکار زیادی داشته باشید و بسیار تمرین کنید. کار کردن روی انواع موها می تواند چالش های مختلفی را برای شما ایجاد کند. با پشت سر گذاشتن این چالش ها تجربه زیادی کسب می کنید و می توانید به فوت و فن های این رشته مسلط شوید.

۴. در یک دوره کارآموزی شرکت کنید

گذراندن دوره کارآموزی مزایای بسیار زیادی دارد. شما در این دوره ها با محیط و شرایط واقعی کار آشنا می شوید، با چالش های کار حرفه ای مواجه می شوید و نحوه برخورد با مشتری را می آموزید. همچنین کار کردن در کنار یک متخصص حرفه ای فرصت بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند تا تمام نکات مهم و تکنیک های کار را بیاموزید و بتوانید ایرادات خود را برطرف کنید.

۵. از فضای مجازی استفاده کنید

استفاده از اینترنت و آموزش های مجازی می تواند بر بالا بردن سطح اطلاعات شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از آنجایی که صنعت مد و زیبایی به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است، شما باید همیشه به روز باشید و از مدل ها، تکنیک ها، و ابزار جدید آگاهی داشته باشید. فضای مجازی فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اطلاعات خود را به روز کنید و هر روز مطالب جدید یاد بگیرید.   

معرفی آموزشگاه دترلند

رسیدگی به زیبایی و سلامت موها برای بسیاری از افراد جامعه، بخصوص خانم ها، از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو شرکت کردن در دوره های صافی و احیای مو مانند کراتین درمانی یا پروتئین تراپی مو می تواند زمینه ساز کسب درآمد بالا برای شما باشد. اما نکته بسیار مهمی که می تواند در میزان مهارت و موفقیت شما تاثیرگذار باشد، انتخاب آموزشگاه آرایشگری مناسب است. آموزشگاه دترلند از جمله آموزشگاه هایی است که در حوزه کراتینه مو هر ساله هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار می کند. از جمله مزایای این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آموزشگاه دترلند آموزش ها با کیفیت بسیار بالا و با جدیدترین متدهای آموزشی برگزار می شود.
  • هنرجو می تواند پس از پایان دوره آموزشی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای رشته خود را دریافت کند.
  • در دترلند تمام سرفصل های مهم و تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه ای به خوبی تدریس می شود.
  • این آموزشگاه بااساتید بسیار حرفه ای و باتجربه همکاری می کند.
  • تمام آموزش ها به صورت عملی و بر روی مدل های طبیعی و مصنوعی انجام می شوند.
  • تمام ابزار و لوازم مورد نیاز با بهترین کیفیت توسط آموزشگاه در اختیار هنرجو قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.