افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چطور در شغل نصب و تعمیرات کولر گازی به درآمد فوق العاده بالا برسیم؟

  • کد خبر : 1351
چطور در شغل نصب و تعمیرات کولر گازی به درآمد فوق العاده بالا برسیم؟

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی یکی از مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار امروز است. امروزه کولرهای گازی به دلیل مزایای بسیاری که دارند جایگزین کولرهای آبی و دیگر سیستم‌های سرمایشی شده و در بسیاری از ساختمان‌ها از جمله ادارات، فروشگاه‌ها، رستوران ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. با افزایش تقاضا […]

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی یکی از مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار امروز است. امروزه کولرهای گازی به دلیل مزایای بسیاری که دارند جایگزین کولرهای آبی و دیگر سیستم‌های سرمایشی شده و در بسیاری از ساختمان‌ها از جمله ادارات، فروشگاه‌ها، رستوران ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با افزایش تقاضا برای خرید کولر گازی به دنبال مزایای بسیار این دستگاه، بدون شک تقاضا برای نصابی حرفه ای که بهترین صورت کولر را نصب نماید افزایش خواهد یافت. از طرفی با افزایش نصب این دستگاه بدون شک تعداد خرابی‌های آن نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع نشان از بازار کار خوب تعمیرات کولر گازی می‎دهد. اما چگونه در این شغل به کسب درآمد بپردازیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی که به شما در جهت افزایش درآمد در این حرفه کمک میکند، آشنا کنیم.

کسب درآمد بالا از شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

افزایش تعداد نصب این نوع از کولر در سال های اخیر همچنین افزایش تعداد خرابی های این دستگاه به خوبی نشان از رونق بازار کار این شغل فنی می دهد. در سال های اخیر نیز پیش بینی می شود تعداد نصب های این دستگاه بیشتر شود بنابراین می توان انتظار داشت که درآمد تعمیرکاران و نصابان کولر گازی در سال های پیش رو بیشتر بیشتر شود. اما برای اینکه از این رشته درآمد خوبی کسب کنید، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

1-یادگیری صفر تا صد مهارت های نصب و تعمیرات کولر گازی

نصب و تعمیرات صحیح کولر گازی مستلزم رعایت نکات و فوت و فن های بسیاری است. کوچکترین کوتاهی در نصب و تعمیرات این دستگاه امکان آسیب دیدن در دیگر قطعات کولر و کوتاه شدن عمر مفید این دستگاه را به همراه دارد. بنابراین اگر به خوبی با مهارت ها و نکات نصب و تعمیرات این دستگاه آشنایی ندارید توصیه می کنیم پیش از ورود به بازار کار این رشته با شرکت در یک دوره آموزش کولر گازی با صفر تا صد نصب و تعمیرات کولر گازی آشنا شوید.

در یک دوره آموزش نصب کولر گازی فنی حرفه ای به صورت عملی کلیه مراحل و  نکات نصب کولر از صفر تا صد آموزش داده می شود. در دوره های تعمیرات نیز نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مکانیکی و الکتریکی در کولر های گازی ایرانی و خارجی آموزش داده می‌شود.

2-تمرین

برای اینکه بتوانید پس از شرکت در دوره های کولری در بازار کار درآمدزایی داشته باشید، بسیار مهم است که تجربه لازم و کافی در این زمینه را به دست آورید.

شما می توانید مدت زمان کوتاهی (3 تا 6 ماه) را نزد یک تعمیرکار و نصاب حرفه ای کولر گازی به کار مشغول شوید و با این کار به کار تسلط کافی را داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا چالش های این شغل را به خوبی بشناسید و هنگام ورود به بازار کار استرسی نداشته باشید.

گذراندن دوره آموزشی در یک آموزشگاه خوب به شما این امکان را می دهد که تحت نظارت استاد، تمرین کنید و ایرادات خود را برطرف کنید.

۳– گسترش دامنه ارتباطات

پس از یادگیری نصب و تعمیرات کولر و کسب تجربه در این زمینه نوبت آن است که وارد بازار کار شده و مشتری جذب کنید. برای این کار توصیه می کنیم سطح ارتباطات خود را توسعه دهید. به طور مثال با فروشگاه های کولر گازی و قطعات و تجهیزات مربوط با آن ارتباط بگیرید.

یا با مدیران پروژه ارتباط بگیرید تا کار نصب و تعمیرات کولر گازی را در ساختمانها به شما بسپارند. دقت داشته باشید در دنیای امروز هر چه ارتباطات شما بیشتر باشد بدون شک تعداد مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

4- از شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای آنلاین غافل نشوید.

دنیای امروز دنیای اینترنت است. بنابراین از این موضوع غافل نشوید. اگر می توانید یک سایت در حوزه نصب و تعمیرات کولر گازی راه اندازی کنید و به صورت آنلاین و از طریق سایت به جذب مشتری بپردازید.

امروزه سایت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات آنلاین فعالیت می کنند. توصیه ما به شما عزیزان این است که در این مراکز ثبت نام کنید و از طریق همکاری با آن ها به جذب مشتری بپردازید.

5-مشتری مداری را فراموش نکنید.

شغل نصب و تعمیرات کولر از آن دسته از مشاغلی است که رضایت مشتری در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین توصیه می کنیم تا در این شغل تا جایی که می توانید رضایت مشتری را جذب کنید. دقت داشته باشید که اگر مشتری از کار شما رضایت داشته باشد بدون شک تعداد مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

تبلیغات، سرعت در کار، خوش قولی، ارائه تخفیف و برنامه های ترفیعات فروش، ارائه گارانتی برخی از دیگر خدماتی است که به شما در جذب بیشتر مشتری در این شغل کمک می کند.

اما اگر بخواهیم مهم ترین فاکتور برای موفقیت در این شغل را بیان کنیم دانش و مهارت و کیفیت کار است. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا و پیش از هر اقدامی به شناسایی بهترین آموزشگاه کولر گازی پرداخته و در دوره های آن ثبت نام کنید.

آشنایی با آموزشگاه برق گستران

انتخاب یک آموزشگاه خوب می تواند نقش بسزایی در آینده شغلی شما داشته باشد. مجتمع فنی برق گستران یکی از آموزشگاه های با سابقه و معتبری است که علاقه مندان به رشته نصب و تعمیرات کولر گازی می توانند با خیالی آسوده در دوره های آموزشی آن شرکت می کنند و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

بهره مندی از اساتید متخصص و حرفه ای، برگزاری دوره در کارگاه های مجهز، آموزش عملی مفاهیم، امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره، امکان ارتباط با استاد پس از پایان یافتن دوره، امکان باز آموزیی رایگان دوره برخی از ویژگی های این آموزشگاه است که موجب شده تا این مرکز نسبت به سایر آموزشگاه ها در جایگاه بهتری قرار بگیرد و هنرجویان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های نصب و تعمیرات کولر گازی، کلاس های آموزشی متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

آموزش تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در آموزشگاه برق گستران با توجه به نقش و اهمیت بردهای الکترونیکی در لوازم برقی است. این دوره همانند دیگر دوره های این آموزشگاه به صورت عملی برگزار شده و آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی صنعتی و اینورتر دار، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، کولر گازی، پکیج و غیره می پردازد.

کارآموزان طی دوره تعمیرات برد، فرصت تمرین و رفع اشکال را داشته و می توانند پس از پایان یافتن دوره بدون ترس وارد بازار کار شوند.

آموزش هوشمند سازی ساختمان

این رشته از دوره های جدید و بسیار آینده دار در این مجتمع آموزشی است. با توجه به ظهور هوشمند سازی ساختمان و افزایش تقاضا برای به کارگیری آن در ساختمان های امروزی می توان آینده شغلی بسیار عالی را برای این دوره آموزشی متصور شد.

کارآموزان در دوره هوشمند سازی ساختمان فنی حرفه ای در این آموزشگاه با نحوه مشاوره و پیاده سازی پروژه های خانه هوشمند در انواع ساختمان ها آشنا شده و می توانند در بازار کار این رشته به درآمدزایی بپردازند.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.