افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چطور صفر تا صد فوت و فن های تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

  • کد خبر : 1191
چطور صفر تا صد فوت و فن های تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

تعمیرات موبایل یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و عالی در میان رشته های فنی حرفه ای است که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار می باشد. ورود به این رشته نیاز به سرمایه بالایی نداشته از طرفی بازار کار آن با توجه افزایش تعداد کاربران موبایل روز به روز بهتر می شود. می […]

تعمیرات موبایل یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و عالی در میان رشته های فنی حرفه ای است که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار می باشد. ورود به این رشته نیاز به سرمایه بالایی نداشته از طرفی بازار کار آن با توجه افزایش تعداد کاربران موبایل روز به روز بهتر می شود.

می توان گفت مهارت و تجربه مهم ترین فاکتورهای برای موفقیت در این شغل هستند، بنابراین پیش از ورود به این رشته لازم است که تمامی نکات و فوت و فن های تعمیرات موبایل را یاد بگیرید.

اگر از علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل هستید اما نمی دانید که برای یادگیری مهارت های آن از کجا شروع کنید با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

معرفی رشته و بازار کار تعمیرات موبایل

رشته تعمیرات موبایل یکی از رشته های بسیار عالی و آینده دار فنی حرفه ای است. با نگاه به دنیای اطراف شاهد استفاده روز افزون و رشد تعداد کاربران موبایل هستیم. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بسیاری از امور از قبیل برگزاری کلاس های دانشگاهی و مدرسه، پرداخت قبوض، تماشا فیلم، انجام امور بانکی، فیلمبرداری و بسیاری از موارد دیگر استفاده از این گجت هوشمند بیشتر شده است.

به دنبال افزایش تعداد کاربران موبایل بدون شک تعداد خرابی های این دستگاه بیشتر می شود و این موضوع نشان از اهمیت رشته تعمیرات موبایل می دهد و این رشته را به یکی از شغل های پردرآمد فنی تبدیل کرده است.

اما برای ورود به بازار کار این رشته چه باید کرد؟ چه مهارت های برای ورود به این شغل لازم است؟ چگونه می توان درآمد این شغل را افزایش داد؟ در ادامه مطلب به بررسی پاسخ این پرسش ها خواهیم پرداخت.

چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم و وارد بازار کار آن شویم؟

اگر می خواهید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید و وارد بازار کار این رشته شوید لازم است تا مراحلی که در ادامه به آن پرداخته می شود، را طی کنید:

1- در یک دوره تعمیرات موبایل ثبت نام کنید.

همانطور که اشاره شد مهارت کلید موفقیت در شغل تعمیرات موبایل است. بنابراین اگر می خواهید وارد بازار کار این رشته شوید پیش از هر اقدامی بایستی نسبت به یادگیری تعمیرات موبایل اقدام کنید.

متاسفانه برخی تصور می کنند که با مشاهده یک فیلم آموزشی یا خواندن جزوه و کتاب های تعمیرات موبایل می توانند مهارت های این رشته را یاد بگیرند. درست است که در کتاب و جزوه و فیلم مطالب مربوط به تعمیرات موبایل آموزش داده می شود اما مهم ترین فاکتور برای یادگیری مهارت های این رشته کار عملی، تمرین و تکرار است.

در کلاس تعمیرات موبایل علاوه بر آموزش تئوری مباحث تعمیرات موبایل به صورت عملی نیز کلیه مطالب آموزشی تمرین شده و این موضوع باعث بهتر ثبت شدن مباحث در ذهن و یادگیری عمیق می شود.

2- تمرین و تکرار را فراموش نکنید.

پس از یادگیری مباحث تعمیرات موبایل نوبت کسب تجربه است. توصیه می کنیم بعد از یادگیری مباحث تعمیرات موبایل مدت زمانی را در یک تعمیرگاه موبایل کار کرده و به کسب تجربه بپردازید. هر چه تمرین و تکرار شما بیشتر باشد بدون شک احتمال موفقیت شما در این رشته بیشتر خواهد شد.

3- در سایت های خدمات آنلاین ثبت نام کنید.

در ابتدای متن اشاره شد که ورود به شغل تعمیرات موبایل نیاز به سرمایه بالایی ندارد. پس از یادگیری مهارت های این حرفه و تمرین و تکرار اگر از سرمایه بالایی برخوردار نیستید می توانید در سایت های خدمات آنلاین که تعداد آنها نیز روز به روز بیشتر می شود، از قبیل آچاره، استادکار، آچار باز، پلاک، سنجاق و غیره ثبت نام کرده و سفارش تعمیرات موبایل دریافت کنید.

4- تبلیغات کنید.

علاوه بر ثبت نام در این سایت ها تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ثبت آگهی در دیوار و شیپور را فراموش نکنید. می توانید برای جذب مشتری از تبلیغات کاغذی و چاپی نیز استفاده کنید.

مشتری مداری و ارائه کار بدون عیب و نقض به مشتری، سرعت عمل در کار، ارائه قیمت مناسب و رقابتی از دیگر فاکتورهای مهمی است که برای موفقیت شما در این شغل لازم است.

اما اگر بخواهیم مهم ترین فاکتور را بگوییم دانش و مهارت است.

معرفی آموزشگاه فنی پارس

آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای در کشور است که به صورت حرفه ای به آموزش مباحث تعمیرات موبایل می پردازد. این آموزشگاه در کلاس های مجهز، زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه، به صورت عملی دوره های فنی حرفه ای را برگزار می نماید.

در پایان دوره نیز به هر یک از کارآموزان یک مدرک معتبر فنی حرفه ای می دهد. همچنین در صورت عدم یادگیری مباحث طی دوره آموزشی امکان تجدید دوره به صورت رایگان وجود دارد. پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره و ارائه مشاوره بازاریابی از دیگر مزایای شرکت در دوره های فنی پارس است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره موبایل  کلاس های آموزشی دیگری را نیز برگزار می نماید. کلاس تعمیرات لوازم خانگی، کلاس نصب و تعمیرات پکیج، کلاس برق ساختمان و صنعتی برخی از این رشته ها است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

رشته تعمیرات لوازم خانگی به آموزش صفر تا صد تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر و غیره می پردازد.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی فنی حرفه ای را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. این کلاس آموزشی به صورت عملی بوده و فرصت کار و تمرین برای کارآموزان فراهم شده است.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج

از دیگر رشته های بسیار عالی در این مرکز آموزشی می توان به رشته نصب و تعمیرات پکیج اشاره کرد. این رشته به صورت تخصصی و در کارگاه عملی برگزار شده و به آموزش کلیه مباحث مربوط به نصب و تعمیرات انواع برندهای پکیج می پردازد.

دوره نصب که پیش نیاز دوره تعمیرات بوده و به آموزش صفر تا صد نصب پکیج داخلی و خارجی آشنا می شود. دوره تعمیرات پکیج پس از دوره نصب برگزار شده و به نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات در پکیج های گوناگون می پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.