افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
0

چند ترفند برای پیشرفت برای عکاسی

  • کد خبر : 1570
چند ترفند برای پیشرفت برای عکاسی

هر کاری یک یا چند نکته دارد که اگر رعایت شود، تازه می توان گفت به صورت حرفه ای دنبال می شود زیرا که اگر نکات رعایت نشوند، زمان هدر می رود و یا کاری پیش نمی رود؛ در این مقاله قرار است با همدیگر به چندین نکته مهم در زمینه عکس برداری و فیلم […]

هر کاری یک یا چند نکته دارد که اگر رعایت شود، تازه می توان گفت به صورت حرفه ای دنبال می شود زیرا که اگر نکات رعایت نشوند، زمان هدر می رود و یا کاری پیش نمی رود؛ در این مقاله قرار است با همدیگر به چندین نکته مهم در زمینه عکس برداری و فیلم برداری اشاره کنیم که اگر قصد دارید به تازگی وارد این صنعت شوید، لزوم دارد یک نکات را با دقت مطالعه کنید.

مهم ترین نکات تصویر برداری و فیلم برداری

نکته اول : ( انتخاب بهترین تجهیزات ) گلچین دوربین عکاسی، لنز مناسب، سه پایه رینگ لایت، میکروفن یقه ای یا شاتگان، تک پایه دوربین عکاسی و کیف یا کوله پشتی تجهیزات، جزو مهم ترین بخش های شروع عکاس برداری و ضبط ویدیو عنوان می شود زیرا که برای شروع عکاسی و فیلم برداری مبتدی و آموزشی نیز تمم این تجهیزات لزوم دارد و در صورت نیاز می توانید تجیزات تان را ارتقاع دهید؛ به عنوان مثال می توانیم بگوییم دوربین عکاسی 2000 دی کانن جزو محصولاتی است که می تواند تمام حالت های تصویر برداری را با کیفیت پایین تر پوشش دهد اما از آن سوی شما را از حالت مبتدی به نیمه حرفه ای ارتقاع می دهد!

دوربین های زیادی هستند که کمپانی های نیکون و کانن آنها را تولید کرده اند تا عکاسان و فیلم بردارانی که به تازگی می خواهند عکاسی شان و فیلم برداری شان را آغاز کنند، از آنها بهره لازم را ببرند.

شما می توانید از فروشگاه اینترنتی مکث شاپ بهترین دوربین ها و تجهیزات تصویر برداری و ضبط ویدیو را خریداری کنید زیرا که هم قیمت بسیار مناسبی در این سایت فروشگاهی وجود دارد و هم محصولات متنوع ای که با جست و جوی آنها می تواند دوربین ها، لنز ها و سایر ابزار یک عکاسی ماهر و مبتدی را مشاهده کنید.

نکته دوم : ( آموزش مکرر ) در صورتی که قصد دارید از یک موضوع، فعالیت و یا… نتیجه ای فوق العاده و پیشرفتی چشمگیر داشته باشید لزوم دارد علاوه بر عمل کردن به آن، دائم در حال آموزش و یادگیری باشید زیرا که هر مبحثی دیگر امروزه پس از 6 ماه تا 1 سال ارتقاع می باید و روش ها، موضوع ها و… پیشرفته تر می شود؛ با این تفاسیر لزوم دارد با تمام تلاش هایی که می کنید، زمان آموزش روزانه تان را تغییر ندهید و هر روز به دنبال یادگیری موضوعات بیشتر و گسترده تری باشید. در زمینه عکاس برداری و فیلم برداری می توانید در صفحات مختلف اینستاگرامی، سایت های آموزشی، خواندن وبلاگ ها و نظایر آنها… اطلاعات بسیار مفید و ترفند های فوق العاده را یاد بگیرید و پس از مشاهده آموزش و ترفند ها، زمان آن می رسد تا ایده پردازی های تان را نسبت به مطالاعاتی که داشتید، بر روی کاغذ و یا سوژه مد نظرتان پیاده سازی کنید.

نکته سوم : ( بهره وری از دوره های دانش آموزی ) دوره های دانش آموزی در نگاه اول بسیار سطحی و آماتور دیده می شوند اما به شما اطمینان می دهیم که با بهره وری از دوره های دانش آموزی عکاسی و فیلم برداری می توانید تجربیات و آموزه های بسیاری را کسب کنید تا در زمانی که دوره های تان به اتمام رسید به اصطلاح حرفی های زدن داشته باشید و به صورت حرفه ای وارد زمینه تصویر برداری و فیلم برداری شوید.

نکته چهارم : ( جمع آوری تیم عکاسی و فیلم برداری ) پس از طی مراحل ذکر شده در بالا حالا نوبت آن رسیده است تا پروژه های تان را آغاز کنید و پس از گذشت یک و یا دو ماه که حسابی شناخته شدید ( شناخته شدن شما به تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات میدانی و آگهی های… شما برمی گردد ) که پس از انجام چندین پروژه می توانید برای خودتان یک تیم حرفه ای جمع آوری کنید تا تعداد پروژه های تان افزایش یابد و از آن سوی بتوانید یک آتلیه برای خودتان طراحی کنید. انجام پروژه به صورت تیمی می تواند به پیشرفته، درآمد بیشتر و محبوب شدن شما کمک بسیاری کند؛ با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که وجود یک تیم برای انجام پروژه های… همانند وجود یک دوربین عکاسی و لنز بسیار حائز اهمیت است.

نکته پنجم : ( تبلیغات در شبکه های اجتماعی ) تبلیغات لغتی پر معنی عنوان می شود زیرا که هر بر روی برندینگ شما و هم بر روی جذب بیشتر متقاضیان تاثیر دارد. تبلیغات در فضای مجازی به چندین بخش تقسیم می شود که عبارت اند از پیج ( صفحه ) اینستاگرامی، سایت، جای گذاری آگهی در دیوار و دیگر برنامه های عمومی، تبلیغات بر رو پیج و سایت های دیگر و نظایر آنها… که پس از مدتی متوجه این موضوع می شوید که تبلیغات چقدر می تواند بر روی مشهور شدن و درآمد زایی چندین برابری شما تاثیر بسیاری داشته باشد!

سخن پایانی

با توجه به عوامل و نکات ذکر شده در بالا به شما اطمینان داده می شود تا پس از 4 الی 6 ماه نتیجه ای منحصر بفرد دریافت کرده اید و اگر به تازگی قصد دارید وارد زمینه تصویر برداری و ضبط ویدیو حرفه ای شوید، پیشنهاد می شود وارد لینک و سایت نام برده شوید زیرا که هم مشاورات رایگانی دریافت می کنید هم از بهترین تجهیزات و دوربین های دی اس ال آر بروز در ایران با مناسب ترین قیمت و متنوع، بهره لازم را می برید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.