افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چه پروژه هایی در منطقه چیتگر در حال راه اندازی هستند؟

  • کد خبر : 1419
چه پروژه هایی در منطقه چیتگر در حال راه اندازی هستند؟

منطقه 22 تهران و به خصوص چیتگر جز بهترین مناطق تهران محسوب می شود که سالانه معاملات بسیار زیادی در آنجا صورت می گیرد. ازجمله ویژگی های این منطقه می توان به آب و هوای عالی، نزدیکی به دریاچه چیتگر، ویو عالی، دیدی ابدی و … اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها سبب می شود […]

منطقه 22 تهران و به خصوص چیتگر جز بهترین مناطق تهران محسوب می شود که سالانه معاملات بسیار زیادی در آنجا صورت می گیرد. ازجمله ویژگی های این منطقه می توان به آب و هوای عالی، نزدیکی به دریاچه چیتگر، ویو عالی، دیدی ابدی و … اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها سبب می شود تا افراد زیادی این منطقه را برای سکونت و یا سرمایه گذاری انتخاب کنند. اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری در این منطقه هستید، مسلما می خواهید اطلاعات بیشتری درباره پروژه های در حال راه اندازی این منطقه بدانید. در ادامه همراه ما باشید تا این پروژه ها را به شما معرفی کنیم.

دلایل سرمایه گذاری در منطقه چیتگر

قبل از اینکه پروژه های درحال راه اندازی منطقه چیتگر را به شما معرفی کنیم. بهتر است دلایل سرمایه گذاری در این منطقه را به خوبی بشناسید تا با دید واضح تری برای سرمایه گذاری اقدام کنید. امروزه سرمایه گذاری در منطقه چیتگر طرفداران بسیار زیادی دارد، و این موضوع نیز بیشتر به خاطر وجود ساختمان های نو و تازه ساز این ناحیه است.

رشد ساخت و ساز در این منطقه بسیار زیاد است به همین دلیل نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی آبادانی محیط بیشتر می شود. بدین ترتیب شما می توانید ملک ساخته شده را با قیمت و سود بیشتری به فروش برسانید.

دقت داشته باشید منطقه 22 زمین های خالی بسیار زیادی دارد که شرایط عالی را دارا می باشند. امروزه در این منطقه پروژه های بسیار زیادی در حال راه اندازی می باشند که شما می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. یکی از بزرگترین پروژه هایی که در منطقه چیتگر درحال راه اندازی می باشد، ایران مال نام دارد. در ادامه بیشتر در این باره بحث می کنیم.

سرمایه گذاری در منطقه چیتگر چه مزایایی دارد؟

ساخت و ساز در چیتگر سابقه طولانی ندارد و اما در همین زمان کودک توانسته است گواهینامه های زیادی را دریافت کند. برخی از این گواهینامه ها را در ادامه با هم مرور می کنیم:

  • نشان افتخار مدیران جهادی
  • نشان افتخار برج سازان
  • گواهینامه کنترل کیفیت ساخت
  • گواهینامه مخصوص ساخت و ساز
  • گواهینامه مخصوص ایمنی
  • گواهینامه مخصوص مدیریت محیط زیست
  • گواهینامه مخصوص سیستم رضایت مشتری

دقت داشته باشید گواهینامه های یادشده نشان می دهد در همین مدت کوتاه کیفیت ساخت و ساز به حدی بوده است که توانسته گواهینامه های زیادی را دریافت کند. تمامی این موارد سبب شده است تا چیتگر جز مناطق آینده دار تهران محسوب شود و برج سازان روی آن مانور بیشتری داشته باشند. این مناطق نیز باتوجه به تورم مانند سایر بخش های تهران افزایش قیمت داشته است، با این وجود قیمت آن برای مشتری مناسب است.

پروژه های درحال راه اندازی چیتگر را بیشتر بشناسید

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، امروزه چیتگر به دلیل موقعیت عالی خود مورد توجه بسیاری از برج سازان قرارگرفته است. حال شاید شما نیز بخواهید برای سرمایه گذاری در این بخش اقدام کنید. برای اینکار بهتر است پروژه ای درحال راه اندازی چیتگر را بشناسید. در ادامه معروفترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

البته تعداد این پروژه ها بسیار زیاد است، از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به “مشاهده عکس ها و مشخصات همه پروژه های چیتگر در فعال ترین سایت املاک منطقه 22” مراجعه کنید.

پروژه دندان پزشکان امیرکبیر

یکی از پروژه های درحال راه اندازی چیتگر، پروژه دندان پزشکان امیرکبیر می باشد . سازنده این پروژه انجمن تعاونی مسکن دندانپزشکان ایران می باشد که در 29طبقه آن را طراحی کرده است. دقت داشته باشید واحدهای خاص این پروژه که در اطراف چیتگر قرار دارند، فقط مختص دندانپزشکان خواهد بود. نقل و انتقال در این مکان تنها با پروانه دندان پزشکی امکان پذیراست. البته افراد عادی می توانند واحدهای تجاری را به راحتی خریداری کنند و در این مورد منعی برای آنها وجود ندارد.

این پروژه به صورت تجاری و مسکونی طراحی شده است. فوندانسیون این پروژه درحال حاضر به اتمام رسیده است و آماده اجرای اسکلت فلزی می باشد.

پروژه آبشار

از دیگر پروژه های درحال راه اندازی منطقه چیتگر می توان به پروژه آبشار اشاره کرد. سازنده این نوع پروژه تعاونی تعزیرات حکومتی با مشارکت شرکت سامان گستران می باشد. به صورت کلی مساحت زمین این پروژه حدود 26000 مترمربع می باشد که به پنج برج جداگانه تفکیک می شود. این پنج برج در 21 طبقه از مجموع 11 بلوک طراحی شده است.

از امکانات تفریحی نزدیک این پروژه می توان به مواردی نظیر باغ گیاهشناسی، آبشار تهران، پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

پروژه های بسیار زیادی در منطقه چیتگر درحال راه اندازی می باشد. با این وجود این دو پروژه یادشده از سایر نمونه ها موقعیت بهتری دارند، به همین دلیل نیز به شما معرفی شدند.

چطور می توانیم در منطقه چیتگر سرمایه گذاری کنیم؟

از ابتدای شروع پروژه های متفاوت در چیتگر، پیش فروش آنها نیز مطرح شده است. امروزه نیز واحدهای بسیار زیادی با موقعیت های جغرافیایی خوب برای پیش فروش گذاشته شده است که شما می توانید بسته به ویژگی های هریک برای خرید آنها اقدام کنید. بهتر است بدانید با دو روش پیش فروش شخصی ساز و پیش فروش از طریق تعاونی می توانید در این حوزه سرمایه گذاری کنید.

دقت داشته باشید در این منطقه بسیاری از تعاونی های دولتی نظیر سپاه و یا ارتش شروع به ساخت و ساز کرده اند. تعاونی های دولتی قوانین خاص خود را دارند و تامین بودجه آن به اعضا وابسته است. تعاونی ها از افراد در مقابل اعطای این واحد ها تضمینی را دریافت نمی کنند و در مقابل برای ارائه آنها به مواردی نظیر واریز به موقع اقساط توجه می کنند.

در مقابل این نوع تعاونی دولتی نمونه های خصوصی وجود دارد که اعضای خود را جلب می کنند. سپس ضمانت های لازم در مقابل از آنها دریافت می شود. در این میان اگر پرداخت ها در زمان معین پرداخت شوند، مسلما سرعت ساخت نیز بیشتر می شود. حال اگر یکی از اعضا در پرداخت اقساط خود کوتاهی کند، پس از چندبار اخطار به صورت کامل از لیست خط خواهد خورد.

چیتگر جزء مناطقی است که در اخیرا مورد توجه برج سازان قرارگرفته؛ این منطقه به دلیل ویژگی های جغرافیایی جای رشد دارد، به همین دلیل نیز افراد زیادی قصد سرمایه گذاری در آن را دارند. در این مطلب سعی کردیم نکات خوبی را درباره پروژه های درحال راه اندازی چیتگر به شما ارائه کنیم. اگر شما نیز می خواهید در یکی از مناطق روبه رشد تهران سرمایه گذاری کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را به دقت مطالعه کنید. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین مناطق را شناخته و با دید بازتری انتخاب کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1419

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.