افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

چگونه می توان فایلهای پاورپوینت را در اینترنت پیدا کرد؟

  • کد خبر : 638
چگونه می توان فایلهای پاورپوینت را در اینترنت پیدا کرد؟

[ad_1] ارائه پاورپوینت اغلب در مدارس و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. آنها ابزاری قدرتمند برای آموزش به دانشجویان و همچنین بازرگانان هستند زیرا می توان آنها را به راحتی با تصاویر همراه با جملات مناسب اسیر کرد. به همین دلیل است که آنها اغلب برای توضیح ، تصویرگری ، نمایش و روشن سازی […]

[ad_1]

ارائه پاورپوینت اغلب در مدارس و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. آنها ابزاری قدرتمند برای آموزش به دانشجویان و همچنین بازرگانان هستند زیرا می توان آنها را به راحتی با تصاویر همراه با جملات مناسب اسیر کرد. به همین دلیل است که آنها اغلب برای توضیح ، تصویرگری ، نمایش و روشن سازی مخاطبان سخنرانان استفاده می شوند. کار با پاورپوینت نیز آسان است و بنابراین افراد قادر به بیان آنچه می خواهند بیان کنند بدون مشکل هستند. مشکلی که در کار با بسیاری از ارائه های پاورپوینت وجود دارد این است که آنها اغلب می توانند جای خود را داشته باشند. به همین دلیل شما باید بدانید که چگونه می توانید به راحتی ارائه پاورپوینت را پیدا کنید.

روش های ساده ای وجود دارد که شما را قادر می سازد ارائه پاورپوینت مورد نظر خود را پیدا کنید. ابتدا وقتی می خواهید فایلهای PPT را در رایانه خود جستجو کنید ، ساده ترین روش استفاده از Find داخلی سیستم عامل است. کاربران ویندوز مطمئناً این کار را آسان می دانند زیرا آنها فقط می توانند به دکمه Start رفته و سپس Search یا Find را انتخاب کنند. پس از آن ، آنها می توانند نام پرونده ارائه PPT مورد نظر خود را مشخص کنند. اگر نام این پرونده را فراموش کرده اید ، نگران نباشید زیرا می توانید به سادگی “* .PPT” را وارد کنید و تمام فایل های PowerPoint را در رایانه خود به دست خواهید آورد.

ممکن است لازم باشد مسیری را که کامپیوتر در آن جستجو می کند مشخص کنید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید که فایل PPT در هارد دیسک C قرار دارد ، می توانید C را به عنوان مکان انتخاب کنید. به شما این امکان را می دهد که سریعتر نتایج را بدست آورید. اگر محل دقیق ذخیره کردن پرونده را نمی دانید ، دسک تاپ را انتخاب کنید. با این حال ، شما باید آماده باشید تا چند دقیقه صبر کنید ، به خصوص اگر سیستم رایانه ای بزرگی دارید.

در همین حال ، هنگامی که به دنبال فایل های PowerPoint در اینترنت هستید ، نحوه یکسان نیست. مطمئناً ، می توانید از Google یا هر موتور جستجو برای یافتن ارائه پاورپوینت در وب استفاده کنید اما این نتایج را به پرونده های PPT محدود نمی کند. این نکته خوبی است که روشهایی وجود دارد که چگونه می توانید جستجوهای خود را در وب بهبود ببخشید. برای این کار می توانید به موتور جستجوی مورد علاقه خود بروید و سپس موضوعی را که در جستجوی آن هستید وارد کنید. سپس ، ‘filetype: PPT’ را وارد کنید.

برای ساده تر کردن کارها ، می توانید به دنبال یافتن فایل پاورپوینت باشید. آنها مانند یک موتور جستجوی پاورپوینت عمل می کنند که در آن به شما کمک می کنند تا ارائه پاورپوینت را در آخرین زمان ممکن پیدا کنید. اگر در چند لحظه واقعا به پرونده ها نیاز داشته باشید ، می توانید از آنها بهره مند شوید. آنها می توانند نتایج را در یک دقیقه به شما ارائه دهند و همچنین نتایج دقیقی را ارائه می دهند. این ابزارها فقط هنگامی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که شما در حال جستجوی فایلهای PPT در رایانه خود هستید. اگر می خواهید چنین پرونده هایی را در اینترنت جستجو کنید ، موتور جستجوی وب می تواند وظیفه شما را انجام دهد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.