افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

کد تخفیف، روشی برای استفاده ارزان از بهترین خدمات اسنپ

  • کد خبر : 5467
کد تخفیف، روشی برای استفاده ارزان از بهترین خدمات اسنپ
اسنپ یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است و این امکان را به کاربران خود می‌دهد که با کد تخفیف اسنپ برای سفارش غذا، سفر و ... هزینه‌های خود را کاهش دهند.

احتمالاً همه شما اپلیکیشن اسنپ را ‌می‌شناسید و تعدا زیادی از شما از خدمات آنلاین این مجموعه استفاده ‌می‌کنید. اسنپ با ارائه شرایط متنوع برای بهره مندی از این خدمات تلاش ‌می‌کند تا کاربران این پلتفرم حداکثر میزان رضایت را داشته باشند. یکی از فاکتور‌هایی که به طرز شگفت انگیزی خریداران و دریافت کنندگان خدمات را خوشحال ‌می‌کند، بدون تردید قیمت‌های مناسب و امکان خرید با کد تخفیف است. از این رو، کد تخفیف اسنپ برای خدمات متنوع را ‌می‌توان یکی از عواملی دانست که نقش مهمی ‌در محبوبیت این مجموعه ایفا ‌می‌کند. در ادامه به شما خواهیم گفت که این کد‌ها برای چه خدماتی قابل استفاده هستند. با کد تخفیف هر کسی می‌تواند خدمات یکی از بهترین مجموعه‌های اینترنتی ایران را با قیمت کمتر دریافت کند.

اسنپ، یک اپلیکیشن و چندین کاربرد

قبل از هر چیز، بهتر است بدانیم چرا اسنپ را یک سوپر اپلیکیشن ‌می‌نامند. در ظاهر شاید اسنپ هم پلتفر‌می‌ مانند هزاران اپلیکیشن دیگر به نظر برسد؛ اما زمانی که به خدمات متنوع این مجموعه نگاه کنید متوجه ‌می‌شوید که وجه تمایز اسنپ چیست. با عضویت در این اپلیکیشن در واقع شما نه تنها به یک برنامه و یک حوزه خدماتی بلکه به پلتفرم‌های متنوع در قالب یک برنامه دسترسی دارید. نکته جذاب تر این است که با کد‌ تخفیف ‌می‌توانید از خدمات اسنپ در تمام حوزه‌ها با هزینه کم تری بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم اسنپ چه خدماتی را به کاربران خود ارائه ‌می‌دهد و چطور می‌توانید آن‌ها را با تخفیف بیشتر دریافت کنید. تقریباً تمام قسمت‌های مختلف اپلیکیشن اسنپ امکان استفاده از کد تخفیف به صورت‌های مختلف را به شما می‌دهند. برخی از نمونه‌های جدیدترین کدهای تخفیف خدمات متنوع اسنپ در جدول زیر قابل مشاهده اند.

  کد تخفیف مبالغ حداقل سفارش مجاز شروط اعمال
کد تخفیف اولین سفر اسنپ رایگان SNP100 تا 30 هزار تومان ندارد سفر اول
کد تخفیف اسنپ وانت TTR200 200 هزار تومان ندارد اولین خرید
کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول SECOND 75 هزار تومان 200 هزار تومان غیر اول
کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول SCL40CB18J 40 هزار تومان 120 هزار تومان دریافت به صورت اعتبار حساب
کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول B2BOFCH10 30 هزار تومان 70 هزار تومان ویژه خرید اول
کد تخفیف اسنپ تریپ بلیط هواپیما AFOI140B 140 هزار تومان ندارد خرید اول
کد تخفیف داروخانه اسنپ PHAR30 30 هزار تومان 70 هزار تومان خرید اول

اسنپ فود، تخفیف در سفارش آنلاین غذا

نوبتی هم باشد، نوبت به یکی از جذاب ترین و البته محبوب ترین بخش‌های اسنپ ‌می‌رسد. اسنپ فود، اولین پلتفرم سفارش آنلاین غذا در ایران محسوب ‌می‌شود که تخفیف‌های جذاب بخش مهمی از آن است. با استفاده از خدمات این مجموعه ‌می‌توانید بهترین غذا‌ها از بهترین رستوران‌ها را سفارش دهید. انواع خوراکی‌ها شامل نان، میوه، شیرینی، محصولات پروتئینی، قهوه و نوشیدنی و هر چیز خوراکی دیگری را نیز از فروشندگان معتبر اطراف خود به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین، فراموش نکنید که با داشتن کد تخفیف اسنپ فود هزینه خرید شما نیز کاهش خواهد یافت.

البته به جز کد تخفیف روش‌های دیگری نیز برای خرید ارزان تر در اسنپ فود وجود دارد. به طور مثال، در این اپلیکیشن بخشی با نام فود پارتی در نظر گرفته شده که غذا های موجود در این بخش با قیمتی کم تر از حالت معمول به شما عرضه می شوند. خرید از رستوران هایی که تخفیف ویژه در نظر گرفته اند و استفاده از طرح ها و جشنواره ها نیز از دیگر راهکار های موجود برای خریدی لذت بخش از اسنپ فود محسوب می‌شوند.

کد تخفیف اسنپ فود

حمل و نقل ارزان، تاکسی و پیک موتوری اسنپ

مجموعه اسنپ فعالیت خود را در ابتدا با خدمات تاکسی آنلاین و حمل و نقل آغاز کرد. در واقع این گونه خدمات، عامل معروفیت و محبوبیت این پلتفرم در نخستین سال‌های فعالیتش بودند. تاکسی‌های اینترنتی اسنپ به دلیل هزینه مقرون به صرفه، ثبت درخواست ساده، امکان ثبت دقیق موقعیت‌های مکانی، ارائه کد تخفیف و سریع بودن خدمات به سرعت جایگزین تاکسی‌های قدیمی ‌در حمل و نقل شهری شدند. امروزه این تاکسی‌های اینترنتی هنوز هم مهم ترین بخش اسنپ را تشکیل ‌می‌دهند. البته باید به این تاکسی‌ها، پیک موتوری و پیک‌های خودرو را نبز برای جا به جایی انواع بسته اضافه کرد.

اسنپ تریپ، برای یک سفر رویایی

خدمات اسنپ به فعالیت‌های روزمره شما محدود نمی‌شود. اسنپ همواره در کنار شما است، حتی زمانی که در حال برنامه ریزی سفر هستید. اسنپ تریپ با خدمات متنوع به شما کمک ‌می‌کند تا سفری بدون دغدغه و به صرفه را تجربه کنید. از جمله خدمات اسنپ تریپ ‌می‌توان به خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو آنلاین هتل اشاره کرد. نکته جذاب سفر کردن با اسنپ این است که ‌می‌توانید با دریافت و ثبت کد تخفیف اسنپ تریپ، تما‌می‌ این خدمات را با تخفیف ویژه دریافت کرده و از سفری مقرون به صرفه لذت ببرید.

خرید بلیط و رزرو آنلاین اقامتگاه آن هم با کد تخفیف جذاب می‌تواند بخش بزرگی از چالش های سفر شما را برطرف کند. به علاوه، در اسنپ تریپ این فرصت برای شما فراهم است که قیمت ها، شرایط فروش و ویژگی مهم دیگر برای انتخاب روش رفت و آمد و انتخاب یک اقامتگاه مناسب را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و بهترین انتخاب را داشته باشید. فراموش نکنید که مطالعه نظرات مسافران قبلی می تواند در این مسیر برای شما مفید باشد. به این ترتیب، هر چیزی که لازم است بدانید را قبل از راهی سفر شدن در اختیار خواهید داشت.

کد تخفیف اسنپ تریپ

سوپرمارکت اسنپ، خرید آنلاین سوپر مارکتی

یکی از پرکاربرد ترین خدمات اسنپ بدون شک، امکان خرید آنلاین اقلام سوپر مارکتی ارزان با کد تخفیف است. از آنجایی که اقلام سوپر مارکتی همواره مورد نیاز هستند، خدمات اسنپ در این حوزه شامل اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شده اند. با استفاده از این دو سوپرمارکت ‌می‌توانید کالای مورد نیاز خود را پس از مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های متنوع دیگر از یکی از فروشگاه‌های اطراف محل زندگی خود با تخفیف خریداری کنید.

اسنپ بیمه، خرید آنلاین بیمه

افزایش روز افزون هزینه‌ها در سال‌های اخیر، داشتن بیمه را به یک امر ضروری تبدیل کرده است. مخصوصاً اگر بیمه مربوط به وسایل نقلیه باشد. به همین خاطر اسنپ بخش خرید آنلاین انواع بیمه نامه را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. در این پلتفرم ‌می‌توانید انواع بیمه بدنه، شخص ثالث و دیگر بیمه‌های ضروری را که توسط شرکت‌های مختلف ارائه ‌می‌شوند، مقایسه کرده و از میان آن‌ها انتخاب کنید. علاوه بر این، در اسنپ امکان خرید اعتباری و اقساطی این بیمه نامه‌ها بدون نیاز به چک و سفته برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. این در حالی است که امکان دریافت کد تخفیف را هم خواهید داشت.

اسنپ وانت، اسباب کشی با تخفیف

از دیگر خدمات اسنپ در حوزه حمل و نقل ‌می‌توان به اسنپ وانت اشاره کرد. شاید شما هم به یاد داشته باشید که در گذشته ای نه چندان دور برای اسباب کشی، پس از این که همه وسیله‌ها جمع شد تازه باید به دنبال یک خودرو مناسب می‌گشتید تا انتقال وسایل و اثاثیه را انجام دهد. اسنپ این مشکل را برای همیشه برطرف کرده است. اگر نیاز به جابه جایی وسایل سنگین یا زیاد دارید، تنها کافی است یک اسنپ وانت درخواست کنید. لازم به ذکر است که شفاف بودن نرخ این نوع خدمات در کنار امکان به کار بردن کد تخفیف ‌می‌تواند یک امتیاز مثبت برای اسنپ تلقی شود. همچنین، با اسنپ وانت ‌می‌توانید حمل اثاثیه خود را به صورت درون شهری و یا بیرون شهری و حتی بین استانی انجام دهید.

اسنپ دکتر، خدمات پزشکی و سلامت

بخش دیگر خدمات اسنپ به حوزه پزشکی و سلامتی مربوط ‌می‌شود. در این قسمت ‌می‌توانید با پزشکان متخصص در هر حوزه و روانشناسان مشهور به صورت تلفنی صحبت کرده و مشورت کنید. هزینه ویزیت مهم با کد تخفیف کمتر می‌شود. همچنین، امکان خرید آنلاین دارو و دریافت خدمات درمانی در منزل نیز از طریق بخش پزشکی اسنپ امکان پذیر خواهد بود. خدمات درمان در منزل عمدتاً شامل ویزیت پزشک عمو‌می ‌و متخصص، تزریقات، پانسمان، بخیه، کنترل علائم حیاتی، انجام برخی تست‌ها و آزمایش‌ها ‌می‌شود.

سرمایه گذاری، جدید ترین خدمت اسنپ

این خدمت اسنپ مختص کسانی است که در بازار‌های مالی مانند بورس فعالیت ‌می‌کنند. اسنپ ونچرز سرویسی است برای مدیریت سرمایه که با کاربران کمک ‌می‌کند تا به صورت ایمن و ساده به صندوق‌های سرمایه گذاری مختلف دسترسی داشته باشند.

اسنپ پی، خرید آسان و ارزان

اسنپ پی، خدمت محبوبی از مجموعه اسنپ است که به شما کمک ‌می‌کند تا همه خدمات و محصولات معرفی شده را به راحتی خریداری کنید. با استفاده از سرویس اسنپ پی قادر خواهید بود خدمات و محصولات مورد نیاز خود را دریافت کرده و هزینه آن را بعداً بپردازید. در حقیقت با اسنپ پی می توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده و خرید اعتباری انجام دهید. علاوه بر این، در همان خرید هم اگر کد تخفیف اسنپ پی را به کار ببرید بخشی از مبلغ سفارشتان را تخیف می‌گیرید. همچنین، لازم به ذکر است که برای خرید اعتباری از اسنپ به وثیقه و ضامن هم نیازی نخواهید داشت.

کد تخفیف اسنپ پی

اسنپ کلاب، تخفیف‌ ویژه کاربران وفادار

در نهایت معرفی خدمات متنوع اسنپ را با اسنپ کلاب به پایان ‌می‌رسانیم. اسنپ کلاب باشگاه مشتریان اسنپ است و به پاس همراهی کاربران این مجموعه، کد تخفیف‌ها و جوایز متنوعی را برای آن‌ها در نظر ‌می‌گیرد. برای دریافت این جوایز و فرصت‌های خرید باید مقدار مشخصی از امتیازات جمع آوری شده در این پلتفرم را استفاده کنید. این امتیازات در هر بار استفاده از خدمات متنوع اسنپ در اختیار شما قرار داده ‌می‌شوند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.