افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟

  • کد خبر : 3529
کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟

کرم های آبرسان با قابلیت آب رسانی به سلول های فوقانی و عمقی پوست این امکان را به افراد میدهند که بروز علائمی پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک ها را به تاخیر بیندازند. این کرم ها با ایجاد تازگی، شفافی، طراوت و درخشندگی در پوست در جوانسازی چهره افراد نقش موثری ایفا […]

کرم های آبرسان با قابلیت آب رسانی به سلول های فوقانی و عمقی پوست این امکان را به افراد میدهند که بروز علائمی پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک ها را به تاخیر بیندازند. این کرم ها با ایجاد تازگی، شفافی، طراوت و درخشندگی در پوست در جوانسازی چهره افراد نقش موثری ایفا میکنند. در ترکیبات این محصولات از مواد مغذی استفاده می‌ شود که کمک می کند پوست هیدراته شود. اگر قصد خرید کرم آبرسان پوست را دارید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید زیرا قصد داریم در مورد بهترین برندهای تولید کننده کرم آبرسان صحبت کنیم.

آبرسان چیست؟

آبرسان به محصولی گفته می‌ شود که از موادی مانند گلیسیرین، اسید هیالورونیک و ترکیبات آنتی اکسیدانی و … تشکیل شده باشد. این محصولات اغلب با داشتن اسانس های میوه، عسل یا آلوئه ورا دارای رایحه مطبوعی نیز هستند. آبرسانی روشی است که برای شاداب کردن پوست کاربرد دارد و مانع از پیری زودرس و چین و چروک پوست در فرد می شود.‌ این روش می تواند برای همه در هر سنی که هستند مفید باشد. آبرسانی را می توان در کلینیک ها و سالن های زیبایی با دستگاه های مخصوص یا در خانه با محصولات پوستی انجام داد.

بررسی مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم های آبرسان

1- هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک ماده آبرسان فوق العاده قوی که قادر است تا 1000 برابر وزنش ، آب را از محیط جذب کرده و به سطح پوست انتقال دهد.

2- پلی گلوتامیک اسید

آبرسانی این ماده نسبت به هیالورونیک اسید کمتر بوده و تمرکز آن بیشتر در لایه های خارجی پوست میباشد.

3- گلیسیرین

این ماده به وفور در ساختار محصولات پوستی دیده میشود. قادر به رطوبت رسانی و دارای خاصیت ضد باکتری بوده و حتی برای درمان زخم نیز کاربرد دارد.

4- سرامید

سرامید، بخشی از لایه بیرونی پوست است که مقدار آن با بالا رفتن سن کاهش یافته و منجر به خشکی پوست میشوند. کار این ماده بستن لایه بیرونی برای جلوگیری از خروج رطوبت از آن است.

5- شی باتر

کره شی یک رطوبت رسان قوی متشکل از انواع اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان و ویتامین E است. این ماده پوست را مرطوب و روی آن لایه محافظ ایجاد می کند و باعث کمرنگ شدن لک و قرمزی آن می شود.

معرفی بهترین برندهای کرم آبرسان

بهترین مدل های کرم آبرسان خارجی

1- کرم آبرسان تی تری بادی شاپ

کمتر کسی است که اهل روتین پوستی باشد و بادی شاپ را نشناسد. این برند انگلیسی یکی از مطرح ترین و بهترین مارک های تولید کننده محصولات پوستی اعم از کرم مرطوب کننده و آبرسان، تونر و … است. آبرسان Tea Tree بادی شاپ نیز با داشتن عصاره های درخت چای سبز،  پوست درخت بید و آلوئه ورا قابلیت مرطوب کنندگی، کاهش التهابات و قرمزی پوست، جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه و کنترل میزان چربی ترشح شده را دارد. این محصول بافت سبک و سرعت جذب بالایی داشته و کاملا وگان است.

2- کرم آبرسان پوست نرمال تا مختلط اسکن اسکین

این یک محصول ایرانی اما با فرمولاسیون فرانسوی بوده که در ترکیب خود آنتی اکسیدان و محافظت کننده دارد. حاوی هیالورونیک اسید، کمپلکس ویتامین و روغن های گیاهی است. با استفاده از این کرم از کدری پوست جلوگیری و به شادابی و جوانسازی پوست شما کمک می شود. وجود ویتامین هایA ،E ، B5، C و K در ساختار این محصول باعث شده تا به عنوان یک مولتی ویتامین شناخته شود و از همین جزو لیست بهترین کرم های آبرسان آورده شود.

3- کرم آبرسان Hydrance پوست خشک اون

این آبرسان قوی 24 ساعته تولید کشور فرانسه بوده که در ترکیب خود مواد مغذی و مرطوب کننده نیز دارد و حاوی آب چشمه گرم اون، کمپلکس Cohederm و شی باتر است. این آبرسان به رفع خطوط ریز حاصل از خشکی کمک می کند؛ همچنین التیام بخش و تسکین دهنده پوست نیز میباشد.

معرفی بهترین مارک های آب رسان ایرانی

4- کرم آبرسان مویسیچر ۱۰۰ ساعته کلینیک

کرم/ ژلی اویل فری مویسیچر یکی از بهترین مارک های آبرسان و مرطوب کننده باکیفیت ساخت امریکاست که مناسب انواع پوست بوده و تا چندین ساعت ماندگاری دارد. با استفاده از آن، عمق چین و چروک کاهش و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می کند. ترکیب آن شامل بیوفرمنت آلوئه، هیالورونیک اسید، آب آلوئه اکتیو شده است.

5- فلویید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

درماتیپیک نیز یکی دیگر از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کرم آبرسان است که محصولی با بافت فلوییدی و برپایه آب و بدون چربی روانه بازار کرده است. این محصول دارای تکنولوژی ویژه ای است که پس از استفاده، رطوبت رسانی به پوست به طرز تدریجی انجام و همین باعث آبرسانی عمقی و ماندگاری بیشتر آن میشود. عصاره آلوئه‌ورا، سرامید، عصاره جلبک و کوآنزیم کیو-۱۰ از جمله ترکیبات بکار رفته در این محصول هستند. این محصول ضد آلودگی با قابلیت مات کنندگی و کوچکتر کردن منافذ پوست برای تایپ های مختلط تا چرب بسیار کاربردی است.

6- کرم آبرسان پوست چرب وچه

کرم مرطوب کننده و آبرسان ایرانی وچه برای پوست چرب و مستعد آکنه استفاده می شود و چربی پوست را کنترل می کند. علاوه بر آن، مات کننده بوده و افزایش دهنده نرمی و لطافت پوست است. ترکیبات آن شامل هیالورونیک اسید، ریشه گیاه بابا آدم، عصاره بامبو، روغن مورینگا و روغن هسته انگور است.

جمع بندی:

کرم آبرسان از جمله محصولات مراقبتی است که برای هیدراته کردن پوست در روتین های روزانه یا حتی قبل از میکاپ استفاده می شود. این محصول برای همه افراد در سنین مختلف کاربرد دارد. انواع کرم های آبرسان با هر مارک یا برندی که تولید میشوند صرفا برای تامین آب سلول های پوستی، پر کردن خطوط ریز و پیشگیری از ایجاد چین و چروک ها، کمک به جوانسازی و شادابی پوست کاربرد دارند. اما قبل از تهیه این محصولات توجه داشته باشید که برای کسب بهترین نتیجه، حتما نوع متناسب با تایپ پوستی خود را خریداری نمایید. فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات بهداشتی و مراقبتی را به صورت کاملا اصل و اورجینال با مناسب ترین قیمت ارائه مینماید. شما میتوانید قبل از هرگونه اقدام برای خرید از مشاوره رایگان با کارشناسان پوستی این فروشگاه استفاده نمایید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3529

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.