افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

گاز توکار اخوان + سینک اخوان بهترین خرید برای جهیزیه (بررسی انواع مدل ها)

  • کد خبر : 3304
گاز توکار اخوان + سینک اخوان بهترین خرید برای جهیزیه (بررسی انواع مدل ها)

اخوان اولین و بزرگترین تولید کننده اجاق گاز در خاورمیانه است و با همکاری معتبرترین شرکت های اروپایی و با ضریب ایمنی بالا طراحی و ساخته شده و همچنین بسیار مدرن است. گاز توکار اخوان بر اساس جدیدترین روش های محاسباتی مهندسی و تجهیزات روز تولید می شود. از طرفی باید بدانید که 4 نوع […]

اخوان اولین و بزرگترین تولید کننده اجاق گاز در خاورمیانه است و با همکاری معتبرترین شرکت های اروپایی و با ضریب ایمنی بالا طراحی و ساخته شده و همچنین بسیار مدرن است. گاز توکار اخوان بر اساس جدیدترین روش های محاسباتی مهندسی و تجهیزات روز تولید می شود. از طرفی باید بدانید که 4 نوع مختلف گاز رومیزی اخوان وجود دارد. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند که می توانند نیازها و ترجیحات مختلف کاربران را برآورده کنند.

تنوع مدل های سینک اخوان

سینک اخوان پرفروش‌ترین و با کیفیت ترین سینک استیل ایران می باشد که با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و مهندسین مجرب و با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌شود. قیمت سینک اخوان بسته به مدل و ابعاد آن متفاوت است. یکی از ویژگی های مهم سینک اخوان کیفیت بالای استیل، عمق لگن بالا، ضخامت صفحه استاندارد، طراحی منحصر به فرد، تنوع طرح و سبک آن است که قابل رقابت با سایر برندها می باشد.

ضخامت سینک های اخوان از 0.6 میلی متر تا 1 میلی متر و عمق بال ها بین 13 تا 24 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها قیمت سینک اخوان بسته به مدل و لوازم کاربردی مختلفی مانند جای مایع، سبد میوه شور، سبد ظرفشویی، بشقاب گوشت شیشه ای لحاظ می گردد. گارانتی سینک ظرفشویی اخوان 10 سال و دارای خدمات پس از فروش ویژه می باشد.

ویژگی منحصر به فرد سینک های اخوان

1- تنوع در تعداد لگن ها

سینک های اخوان در سه نوع تک، دو لگن و سه لگن موجود می باشند. اخوان سینک شما را با توجه به فضایی که دارید طراحی می کند. بنابراین، اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، می توانید از یک سینک یکپارچه استفاده کنید. سینک دوبل برای فضاهای متوسط ​​و بزرگ مناسب است و نیاز شما را برآورده می کند.

قیمت سینک اخوان بسته به تعداد لگن های آن متفاوت است.

2- عمق سینک

یکی دیگر از ویژگی های سینک اخوان که آن را از سایر برندها متمایز می کند عمق سینک اخوان است. یکی از مزایای سینک ها این است که کار با آنها راحت تر است زیرا در حین کار آب روی شما نمی ریزد.

3- مقاومت بالا در برابر خراش

سینک های نامرغوب به مرور زمان زیبایی و درخشندگی اولیه خود را از دست می دهند که در نتیجه مجبور به این هستید که هزینه های تعمیر یا تعویض زیادی را متحمل شوید. خوشبختانه سینک های اخوان از فولاد ضد خش ساخته شده اند که البته درخشندگی بالایی دارد و چشم را به خود جلب می کند. فولاد ضد زنگ زنگ نمی زند و به راحتی تمیز می شود.

4- عدم لکه‌ پذیری

یکی از رایج ترین دغدغه هایی که افراد در آشپزخانه دارند، ظاهر شدن لکه روی سینک ظرفشویی است که البته به دلیل کیفیت پایین سینک است.سینک های اخوان با یک بار شستشوی ساده تمیز می شود و بدون لکه می شود.

5- براق و بادوام

به دلیل کیفیت بالا در اثر استفاده طولانی درخشش خود را از دست نمی دهد و مانند روز اول درخشان هستند.

انواع مدل های اجاق گاز اخوان

گاز مدل ونوس

این گاز که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، دارای سرشعله ساباف ساخت کشور ایتالیا با 25 درصد راندمان بالاتر از استاندارد و آلایندگی کمتر می باشد. قیمت اجاق گاز اخوان مدل ونوس را از نمایندگی های معتبر اخوان بخواهید.

انواع مدل های اجاق گاز اخوان

• اجاق گاز صفحه ای

صفحه گاز HE سری جدید ایتالیایی با پخش آتش با راندمان 25 درصد کمتر از مقدار استاندارد و آلایندگی کم به شما امکان انتخاب مطابق با نیاز خود را می دهد.

• اجاق گاز مدل z

قطعات این اجاق گاز از این نوع ساخت، با کد Z و دارای راندمان احتراق معمولی و 18 ماه گارانتی شرکت اخوان می باشد.

قیمت اجاق گاز اخوان، بسیار استثنایی و همچنین دارای خدمات پس از فروش گسترده مناسبی می باشد و برای آشپزخانه های مدرن امروزی در بازار به فروش می رسد.

·       سری گیتا

و در نهایت سری گیتا ساخت ایران دارای 18 ماه گارانتی با راندمان احتراق معمولی بوده و به دلیل شیک بودن و عمر طولانی مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

سازه کالا، برترین نمایندگی اخوان سینک و گاز اخوان

علاوه بر محصولات، خدمات اخوان مشتریان را تشویق به توجه ویژه به این محصولات کرده است. تعدادی از نمایندگی های اخوان فقط در تهران فعالیت می کنند و مسئولیت فروش محصولات اخوان و ارائه خدمات را بر عهده دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی اخوان در غرب تهران با فروشگاه لوازم خانگی سازه کالا 02144032123 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3304

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.