افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

یوگای هاتا را برای خوشبختی تمرین کنید

  • کد خبر : 648
یوگای هاتا را برای خوشبختی تمرین کنید

[ad_1] آیا زندگی مانند یک کارناوال سواری احساس می شود؟ چگونه با چالش های زندگی کنار بیاییم؟ به نظر شما خوشبختی چیست؟ آیا واقعاً هاتا یوگا می تواند “دروازه خوشبختی” را باز کند؟ بیایید راه حل های خوشبختی را که می توانید در عمل هاتا یوگا پیدا کنید ، بررسی کنیم. زندگی را اغلب با […]

[ad_1]

آیا زندگی مانند یک کارناوال سواری احساس می شود؟ چگونه با چالش های زندگی کنار بیاییم؟ به نظر شما خوشبختی چیست؟ آیا واقعاً هاتا یوگا می تواند “دروازه خوشبختی” را باز کند؟ بیایید راه حل های خوشبختی را که می توانید در عمل هاتا یوگا پیدا کنید ، بررسی کنیم.

زندگی را اغلب با یک کارناوال سواری مقایسه می کنند. “فراز و نشیب” های زندگی باعث لذت و درد ما می شوند. تا حدی ، همه ما به مقدار مشخصی از استرس نیاز داریم ، اما تمرین هاتا یوگا می تواند به شما کمک کند تا میزان استرس خود را بسنجید.

استرس را مانند آب تصور کنید: برای زندگی به مقداری آب نیاز دارید ، اما آب زیاد می تواند به یک سیل تبدیل شود. یوگای هاتا استرس را کنترل می کند ، مانند سد آب را کنترل می کند. ما یک جریان ثابت می خواهیم ، اما نه زیاد.

چگونه با چالش های زندگی کنار بیاییم؟ بسیاری از مردم می خواهند از چالش ها و استرس جلوگیری کنند ، اما در “دوز” مناسب ، چالش ها باعث ادامه کار ما می شوند. روز خود را با یوگا شروع یا به پایان برسانید ، و با انرژی مثبت در قلب خود با چالش های روزمره زندگی روبرو خواهید شد.

به نظر شما خوشبختی چیست؟ آیا این پول ، دارایی ، قدرت ، شهرت ، بازنشستگی یا چیز دیگری است؟ همه این موارد روحیه ما را مالیات می دهد. هرچه بیشتر داشته باشیم ، بیشتر می خواهیم ، بیشتر حوصله ما سر رفته و نگرانی بیشتر وجود دارد.

خوشبختی را نمی توان خرید. اگر به اثبات احتیاج دارید ، به زندگی “ثروتمندان و مشاهیر” نگاه کنید. خوشبختی یک انتخاب است و یوگای هاتا می تواند به هرکسی کمک کند تا مسیر خوشبختی را پیدا کند.

آیا یوگا واقعاً می تواند دروازه خوشبختی را باز کند؟ کاملا! انواع اشکال یوگا مدیتیشن و پرانایاما را آموزش می دهد. در هاتا یوگا ، این مفاهیم گاهی اوقات در حالت های یوگا (آساناها) ثانویه می شوند. با این حال ، هر سه این مفاهیم با هم به شما کمک می کنند تا احساس نشاط بیشتری داشته باشید – حتی در زمان های ناامید کننده.

یوگا را می توان در تمام طول روز تمرین کرد. وقتی کارهای مهربانی از خود نشان می دهید ، از دانستن اینکه به شخصی کمک کرده اید احساس خرسندی خواهید کرد. مهربانی یک مفهوم جهانی یوگیک است. این فقط یکی از روشهای “یوگا خارج از تشک” است.

شما می توانید محبت را با دادن به دیگران تمرین کنید. در حالی که در ترافیک هستید به شخصی که در مقابل شماست اجازه دهید یا به شخصی که نیازمند است کمک کنید. اگر پول ندارید ، محبت به مهربانی لازم نیست مادی باشد.

یوگای کارما خدمتی فداکارانه است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به شخصی که به شما احتیاج دارد کمک کنید یا به حرف او گوش دهید.

سرانجام ، هر وقت که می دهید ، کمک می کنید یا گوش می دهید ، “برمی گردد”. این نباید انگیزه اصلی شما برای کمک به دیگران باشد ، اما هدیه دادن همیشه به یک روش یا دیگری پاداش می گیرد. این فقط یک نمونه از قانون علت و معلولی است که ما آن را “کارما” نیز می شناسیم.

 

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.