افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

۴ دلیل مهم برای استفاده از کفپوش اپوکسی در منازل

  • کد خبر : 2740
۴ دلیل مهم برای استفاده از کفپوش اپوکسی در منازل

کفپوش اپوکسی در منازل به عنوان یک پوشش مقاوم و بسیار زیبا نظر سیل عظیمی از مشتریان را به خود جلب کرده است. امروزه این ماده رنگی ارزشمند به وفور در سازه های ساختمانی در ناحیه کف مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است تصور کنید که کفپوش اپوکسی به جهت مقاومت ساختاری و سختی  […]

کفپوش اپوکسی در منازل به عنوان یک پوشش مقاوم و بسیار زیبا نظر سیل عظیمی از مشتریان را به خود جلب کرده است. امروزه این ماده رنگی ارزشمند به وفور در سازه های ساختمانی در ناحیه کف مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است تصور کنید که کفپوش اپوکسی به جهت مقاومت ساختاری و سختی  بالا غالباً در محیط های صنعتی استفاده می شود. اما این مورد تنها یک نمونه از کاربرد های این ماده رنگی می باشد.  روی کار آمدن مجموعه ای از انواع کفپوش های سه بعدی شرایطی را فراهم کرد تا کاربران مختلف برای استفاده از آنها در منزل خود رغبت بالایی پیدا کنند.

اینکه چه دلایلی باعث شده است تا کفپوش های اپوکسی آمار خرید بسیار بالایی داشته باشند در ادامه مقاله می خواهیم به ذکر چهار دلیل مهم در این باره بپردازیم. قطعاً مطالعه این مقاله شما را مجاب خواهد کرد که به فکر اجرای کفپوش های اپوکسی در منزل خود باشید.  لذا این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

استفاده از طرح و تصاویر زنده در کفپوش اپوکسی سه بعدی

طرح های سه بعدی با عمق تصویر بالا یک موضوع ساده برای کفپوش های اپوکسی نیست. در واقع این رویکرد جدید نشان می دهد که تا چه حد این رنگها قابلیت های بالایی دارند. امروزه تغییرات دکوراسیون منزل بسیار گسترده شده است و همه افراد تمایل دارند نمای داخلی خانه خود را قدری از حالت خشکی خارج کند و یک چهره زنده و پویایی را به آن ببخشند.

در این باره باید بگوییم که بخش کف یک خانه تعیین کننده دکوراسیون داخلی پیشرفته شما میباشد. هر چقدر شما بتوانید در بخش کف سرمایه گذاری کنید یک دکور قوی تری در خانه خود خواهید داشت. کفپوش اپوکسی سه بعدی از لحاظ تصاویر بکارگیری شده تنوع بسیار بالایی دارد و شما با مشاهده این تصاویر می توانید متناسب با ذوق و سلیقه خود بهترین نمونه را انتخاب کنید تا تکنسین های اجرایی آن را در خانه شما پیاده سازی کنند.

 تطابق و سازگاری بالای کفپوش اپوکسی با انواع رنگ روغنی منزل

رنگ روغنی ساختمان اصولاً یک ماده رنگی براق، شفاف و با درخشندگی بسیار بالا می باشد. در منازلی که کاملا نورگیر هستند غالبا این رنگ های دیوار جلوه‌گری بهتری دارند. اما نکته اصلی اینجاست چگونه می توانیم زیبایی این رنگها را در یک محیط بسته خانه افزایش دهیم.

پیشنهاد ما این است که در کنار استفاده از رنگ های روغنی دیوار شما می توانید یک کفپوش اپوکسی سه بعدی نیز در خانه خود استفاده کنید. این کار به چند دلیل مهم یک نتیجه فوق العاده ایده آل را برآورد می کند. این نتایج شامل ایجاد یک نمای لوکس در خانه و ارتقاء دکوراسیون محیط می باشد.

قابل استفاده حتی در محیط های مرطوب منزل

نقاطی از خانه که به نسبت سایر مناطق از رطوبت بالایی برخوردار هستند معمولاً سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه ها می باشد. رزین های اپوکسی اگر به مرحله سختی کامل برسند عملاً در برابر رطوبت و سیالات بی تاثیر هستند.  در نتیجه بکارگیری این نوع کفپوش در این مناطق هیچگونه منعی ندارد. این مزیت کفپوش های اپوکسی باعث می شود تا شما در هر زمان که بخواهید سطح کف را شست و شو و پاکسازی کنید. خصوصاً در آشپزخانه‌ها که نظافت فوق العاده اهمیت دارد، این کفپوش ها عملکرد بی‌نظیری را خواهند داشت.

آسیب پذیر نبودن کفپوش اپوکسی

مقاومت فیزیکی یک کفپوش اولویت خرید همه مشتریان می باشد. خصوصا اگر کفپوش مورد نظر از نوع رنگ یا رزین باشند. کفپوش هایی که به راحتی آسیب می بینند طبیعتاً هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیز خواهند داشت و شما مکرراً باید سطح کف را ترمیم و بازسازی کنید. اما این موضوع برای کفپوش اپوکسی کاملا منتفی است.

در واقع مواد رنگی اپوکسی با بالاترین فناوری های نوین فرموله شده اند و پس از خشکی کامل در برابر نیروهای  سایشی نیز دچار خط و خش نمی شوند.  این مزیت سبب می شود تا شما با یکبار هزینه برای پوشش دهی کف تا سال‌ها از آن استفاده کنید.

 مشاوره قیمت و خرید انواع کفپوشهای اپوکسی از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام علاوه بر تولید کفپوش های اپوکسی سه بعدی برای منازل، طیف وسیعی از انواع رزین های اپوکسی برای کاربری های صنعتی را در ویترین خود دارد. این کفپوش های پرکاربرد از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند و می توانند تا سالیان  طولانی عملکرد ایده آلی داشته باشند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت و همچنین دیگر جزئیات فنی با کارشناسان ما در تماس باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.