افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

۷ مدل تشک مخصوص بیمار + تشک مخصوص چه کمکی به روند بهبود بیمار می‌کند؟

  • کد خبر : 5209
۷ مدل تشک مخصوص بیمار + تشک مخصوص چه کمکی به روند بهبود بیمار می‌کند؟

آیا از این موضوع اطلاع دارید که تشک مخصوص بیمار از بروز ۵۰ درصد بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند؟ تشک باکیفیت علی‌رغم تأثیری که بر نحوه خواب دارد، به سلامت پوستی و پیشگیری از زخم بستر بیمار کمک فراوانی می‌کند. اغلب افرادی که با بیماری‌های طولانی مدت دست و پنجه نرم می‌کنند و باید روزهای زیادی […]

آیا از این موضوع اطلاع دارید که تشک مخصوص بیمار از بروز ۵۰ درصد بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند؟ تشک باکیفیت علی‌رغم تأثیری که بر نحوه خواب دارد، به سلامت پوستی و پیشگیری از زخم بستر بیمار کمک فراوانی می‌کند.

اغلب افرادی که با بیماری‌های طولانی مدت دست و پنجه نرم می‌کنند و باید روزهای زیادی را در محیط بیمارستان باشند، دغدغه این را دارند که چگونه از آزار دهنده بودن تشک‌های بیمارستانی بکاهند و در معرض ابتلا به بیماری‌های پوستی قرار نگیرند؟

بهترین و مطمئن‌ترین راه نجات از این موضوع استفاده از تشک‌های مخصوص بیماری است که همراه بیماران در طول روند درمان آن‌ها خواهد بود؛ بنابراین شناخت تشک خوب و خرید آن یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در روند درمان است.

انواع تشک مخصوص بیمار

قطعاً شما هم از اهمیت استفاده از تشک‌های باکیفیت مخصوص بیمار آگاه هستید و به دنبال این هستید که با انواع تشک مناسب این موضوع آشنا شوید تا در مواقع لزوم انتخاب درستی داشته باشید؛ اما آیا می‌دانید که چه نوع تشکی مناسب بیمار شما است و به بهبود او کمک می‌کند؟

انتخاب تشک مناسب برای تخت‌های بیمارستان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکاتی است که مراکز درمانی باید در نظر بگیرند؛ زیرا خواب باکیفیت و راحت آن‌ها ارتباط مستقیمی با تسریع روند بهبودی آن‌ها دارد. به گفته کارشناسان پزشکی، تشک مناسب تحمل درد بیماری را برای فرد بیمار آسان‌تر می‌کند.

تشک فنری؛ اقتصادی‌ترین تشک موجود در بازار

یکی از تشک‌های قدیمی که در مراکز درمانی استفاده می‌شود و تقریباً همه ما برای یکبار هم که شده از آن استفاده کرده‌ایم، تشک‌های فنری است که در بین تشک‌های موجود گزینه‌ای ارزان و اقتصادی به شمار می‌رود.

تشک‌های فنری به دو دسته تشک فنری متصل و تشک فنری منفصل تقسیم بندی می‌شوند. این دو تشک از لحاظ ساختار با یکدیگر تفاوت دارند. فنرهای تشک منفصل در پاکت‌های جداگانه‌ای قرار گرفته‌اند که حرکت روی تشک را راحت‌تر می‌کنند؛ اما فنر تشک متصل به این صورت نیست.

تشک‌های فنری به تشک‌های بی سروصدا معروف هستند و درصد راحتی آن‌ها بالا است. از این تشک مخصوص بیمار بیشتر برای افرادی استفاده می‌کنند که ستون فقرات و گردن آن‌ها دچار آسیب شده باشد. دوام و طول عمر این تشک‌ها بسیار بالا است و تقریباً تا ۱۰ سال نیازی به تعویض ندارند.

تشک طبی؛ بهترین تشک برای تسکین درد

آیا به دنبال این هستید که طبق توصیه پزشکان مطرح تشک بیمار خود را خریداری کنید؟ قطعاً اولین توصیه هر پزشکی خرید تشک طبی است. درصد رضایت از این تشک‌ها تقریباً ۹۸ درصد است و عده بسیار کمی از استفاده این تشک‌ها ناراضی هستند.

میزان سفتی، ارتفاع و نرمی این تشک بسیار استاندارد است و آناتومی بدن دچار هیچ‌گونه صدمه‌ای نمی‌شود. لازم به ذکر است که طراحی این قبیل تشک‌ها به گونه‌ای است که دردهای مفصلی و ستون فقرات را کاهش دهند.

این تشک‌ مخصوص بیمار به شدت به افرادی که درگیر آرتروز، دیسک کمر یا گردن و روماتیسم هستند، پیشنهاد می‌شود. کشسانی متعادل، خاصیت میکروب زدایی، پارچه ضد حساسیت با قابلیت تنفس و حفظ حالت طبیعی بدن از جمله ویژگی‌های بارز تشک‌های طبی هستند.

امروزه درصد استفاده از تشک‌های طبی بیشتر شده است؛ به گونه‌ای که در خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها، مراکز کودکان بی سرپرست و حتی در منازل شخصی نیز مشاهده می‌شود. در ادامه شما را با انواع تشک‌های طبی آشنا می‌کنیم.

تشک طبی فوم؛ مناسب درد کمر

آیا فردی را در منزل دارید که از درد کمر عاصی شده یا به تازگی عمل کرده و به دنبال تشک مخصوص بیمار است؟ حتماً برای این دسته از افراد تشک طبی فوم خریداری کنید تا لذت خواب عمیق و بدون درد را بچشند. در واقع به تشک طبی فوم، تشک بیمارستانی نیز گفته می‌شود؛ زیرا تکان‌های فرد را به خود جذب می‌کند.

اگر این سؤال را دارید که چرا این تشک مناسب افرادی است که دچار کمر درد هستند، باید گفت که در ساختار این تشک‌ها از فوم‌های سبک یکنواخت استفاده شده است که بدن را در حالت راحتی قرار می‌دهد و از ابتلا به زخم بستر جلوگیری می‌کند.

تشک طبی مموری فوم؛ ترکیب کیفیت همراه آسایش

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای تشک مخصوص بیمار، می‌تواند تشک طبی مموری فوم باشد. تشک اسفنج حافظه دار، تشک فوم هوشمند و تشک فوم حافظه دار از دیگر نام‌های این تشک هستند. علت نام گذاری این تشک به مموری فوم به این دلیل است که لایه‌های آن از مموری فوم تشکیل شده است.

لایه‌های این تشک بلافاصله بعد از هر حرکت و تکان خوردنی به حالت اولیه خود باز می‌گردد. یکی از ویژگی‌های برتر تشک مموری فوم، تقسیم یکسان وزن فرد در کل سطوح تشک است؛ به همین دلیل این تشک در بین افراد سنگین وزن و مسن طرف‌داران خاص خود را دارد.

تشک طبی لاتکس؛ تشکی از جنس طبیعت

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب در بین تشک مخصوص بیمار، تشک طبی لاتکس است که از صمغ درخت کائوچو ساخته می‌شود. این صمغ یا شیره در هوای آزاد قرار می‌گیرد و بعد از سفت شدن در ساختار تشک لاتکس استفاده می‌شود.

این تشک تنها مناسب بیماران نیست و همه افراد می‌توانند برای خواب باکیفیت و راحتی جسم خود از آن استفاده کنند. این محصول از دل طبیعت تا به امروز یکی از بهترین تولیدات بشر در زمینه کالای خواب بوده است؛ زیرا ستون فقرات را در یک راستا قرار می‌دهد و ۷ ناحیه اصلی بدن را پوشش می‌دهد.

طبق آمار به دست آمده تشک لاتکس که تشک مخصوص بیمار است، تأثیر بسیاری شگرفی در بهبود گردش خون بیمار دارد و در روند بهبود آسیب‌های ستون فقرات و استخوان‌ها کمک فراوانی می‌کند. تشک لاتکس، تشک ضد حساسیتی است که به مرور خاصیت خود را از دست نمی‌دهد.

تشک ژل فوم؛ جدیدترین نسل تشک در بازار

آیا به دنبال جدیدترین نسل تولید تشک در بازار هستید؟ پیشنهاد ما به شما تشک ژل فوم است که طبق توصیه صاحب نظران در حوزه تولید تشک مخصوص بیمار یکی از به بنام‌ترین‌ها است. در بالاترین لایه تشک‌های ژل فوم، ژلی تزریق می‌شود که برای استراحت بیماران بسیار بدرد بخور است.

ژل‌های موجود در ساختار تشک حرارت بدن بیمار را به خود جذب می‌کنند و مانع از ایجاد زخم بستر می‌شوند. این ژل محیط خنکی را روی تشک ایجاد می‌کند که در خواب راحت بیمار تأثیر بسیاری دارد. نقطه قوت این تشک قابلیت تهویه هوا و ضد آلرژی بودن آن است که درصد رضایت خود را روزبه‌روز افزایش می‌دهد.

طول عمر تشک ژل فوم ما بین ۵ الی ۱۰ سال است و با توجه به قیمتی که دارد، انتخاب کاملاً اقتصادی و هوشمندانه‌ای است. طبق توصیه پزشکان افرادی که گودی کمر دارند یا دچار تعریق شبانه می‌شوند، تشک ژل فوم راه نجات آن‌ها است.

تشک هیبریدی؛ تلفیقی مدرن از تشک‌های فنری

از قدیم تشک‌های فنری در بازار موجود بودند و جزو تشک‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رفتند؛ اما امروزه صنعت ساخت تشک وارد عرصه جدیدی از تولید تشک‌های فنری جدید به نام تشک هیبریدی شده است.

ساختار تشک طبی هیبریدی از فنرهای پاکتی تشکیل می‌شود که به صورت مستقل در بسته‌های کوچک قرار می‌گیرد و در هسته مرکزی تشک چیده می‌شود. تشک هیبریدی از لحاظ ساختار و مواد در سطح بالایی از کیفیت قرار دارد و بهترین تشک مخصوص بیمار است.

سازگاری تشک هیبریدی با محیط بسیار بالا است و حدود ۷ سال عمر می‌کند. هوایی که در بین فنرهای تشک هیبریدی وجود دارد، از ایجاد کپک و بوی بد جلوگیری می‌کند. اگر درگیر دیسک کمر یا آرتروز گردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده از این تشک استفاده کنید تا به مشتری دائم آن تبدیل شوید.

تشک مواج سلولی؛ یک تشک بادوام و تحمل وزن بالا

آیا بیمار شما وزن بالایی دارد و از خرید تشک‌های مختلف خسته شده‌اید؟ توصیه ما به شما تشک مواج سلولی است. این تشک مخصوص بیمار با وزن سنگین است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد، منجر به کوفتگی و بدن درد بیمار نمی‌شود.

در تولید این تشک از کمپرسور هوا و حدود ۱۵ تا ۲۰ لوله که به آن سلول گفته می‌شود، استفاده کرده‌اند تا به بیماری‌های پوستی و زخم بستر دچار نشوند. اگر بیمار شما باید بیشتر از ۲ سال روی تخت استراحت کند و وزن بالایی دارد، از خرید تشک سلولی غافل نشوید.

تشک مواج تخم مرغی؛ تشکی ایده‌آل در مراکز درمانی

یکی از تشک‌هایی که مطابق با استانداردهای بیمارستان طراحی شده، تشک مواج تخم مرغی است که با مجهز بودن به کمپرسور هوا و ۱۲۰ عدد حباب از تعریق و زخم بستر بیمار جلوگیری می‌کند. این حفره‌های هوا با پر و خالی شدن هوا نقاط مختلف بدن را فشار می‌دهند تا خون جریان پیدا کند.

تشک‌های تخم مرغی تا ۱۰۰ کیلوگرم تحمل وزن دارند و در دسته تشک مخصوص بیمار قرار می‌گیرند. این تشک به افرادی که شکستگی لگن، عمل‌های جراحی سنگین و معلولیت حرکتی دارند، پیشنهاد می‌شود. یک نکته مثبت این است که این قبیل تشک‌ها قابلیت تعمیر نیز دارند.

تشک مواج لیزری؛ انتخابی فوق‌العاده و تخصصی

اگر به دنبال تشک فوق تخصصی هستید که مورد تأیید پزشکان و بیمارستان حرفه‌ای باشد، تشک مواج لیزری را انتخاب کنید. این تشک مخصوص بیمار انتخاب فوق‌العاده‌ای در مراکز درمانی است تا افراد با خیال آسوده روند درمان خود را طی کنند.

در ساختار تشک مواج لیزری سوراخ‌هایی برای تخلیه هوا وجود دارد تا از تعریق بیمار جلوگیری کند. احتمالاً آمار استفاده مردم از تشک مواج لیزری شما را شگفت زده می‌کند. تقریباً حدود ۹۰ درصد انتخاب مردم به دلیل کیفیت و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، تشک مواج لیزری است.

در مقایسه با سایر تشک‌های مواج، این تشک محدودیت وزنی ندارد و پمپ‌های هوای آن بسیار قدرتمندتر هستند. قبل از خرید این تشک مخصوص بیمار حتماً درباره امکانات و شرایطی که دارد، تحقیق کنید تا با شرایط بیمار همخوانی داشته باشد.

بهتر است از این موضوع هم خبر داشته باشید که تشک مواج لیزری مجهز به سنسورهای صوتی و تصویری است که خرابی تشک را اعلام می‌کند. همچنین این تشک مجهز به سیستم CPR و تنظیم فشار متناسب با بیمار بدن است تا در مواقع نیاز به احیای بیماران کمک کند.

تولیدی تشک رویال؛ ایده‌آل‌ترین انتخاب در خرید تشک مخصوص بیمار

قطعاً شما هم به اهمیت تشک در سلامت فرد و بهبود حال بیماران واقف هستید. حال بعد از خواندن این مطالب این چالش برای شما پیش می‌آید که از کجا تشک باکیفیت و استاندارد خریداری کنیم که ویژگی‌های تشک مخصوص بیمار را داشته باشد؟

توصیه ما به شما تولیدی تشک رویال با ۳۰ سال سابقه است. این مرکز صفر تا صد طراحی، برش و تولید تشک را به صورت مستقل انجام می‌دهد و به سرتاسر ایران صادر می‌کند. تنوع تولید تشک‌های رویال بسیار زیاد است و شما دست خالی از این مجموعه برنمی‌گردید.

انواع تشک‌های لاتکس، تشک طبی، تشک‌های مواج، تشک طبی ارتوپدیک و… در این مجموعه باتجربه وجود دارد. تولیدی تشک رویال با در نظر گرفتن حال مشتریان و شرایط اقتصادی قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای را برای کالاهای خود در نظر گرفته است تا تمامی اقشار قدرت خرید آن را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5209

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.