افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
1

آشنایی با بروکر ارانته

  • کد خبر : 2421
آشنایی با بروکر ارانته

بروکر ارانته در بازار فارکس تازه وارد است. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ در قبرس آغاز کرده و تا کنون توانسته با ارائه خدمات مالی در زمینه فارکس طرفدارانی جذب بروکر خود کرده است. در این مطلب خواهیم دید که آیا بروکر ارانته برای فعالیت در فارکس مناسب است یا خیر؟ انتخاب […]

بروکر ارانته در بازار فارکس تازه وارد است. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ در قبرس آغاز کرده و تا کنون توانسته با ارائه خدمات مالی در زمینه فارکس طرفدارانی جذب بروکر خود کرده است. در این مطلب خواهیم دید که آیا بروکر ارانته برای فعالیت در فارکس مناسب است یا خیر؟ انتخاب بروکرهای فارکس در ظاهر کار دشواری به نظر می‌رسد. تعدد بروکرها و کارگزاری‌ها و همچنین بروکرهای متقلب مشغول در این مارکت کار را برای انتخاب سخت‌تر کرده‌اند. با ازدیاد معاملات در بازار فارکس توسط ایرانیان، این بروکر‌های کلاهبردار درصدد جذب مشتریان هستند و توسط تبلیغات پر زرق و برق‌ امید دارند تا کاربران مبتدی را به دام انداخته و سرمایه آنها را از دست‌شان خارج کنند. البته بیشتر این بروکرها تازه‌کار بوده و سابقه زیادی در این بازار ندارند. با این‌حال بروکر ارانته فقط با سه سال سابقه از تاریخ شروع فعالیتش، توانسته در بین معامله‌گران فارکس جایی برای خودش باز کند و در بین ایشان مطرح شود.

فراموش نکنید که فعالیت در بازار فارکس و کلیه بازار‌های مالی دارای ریسک است. البته اگر یک بروکر نامناسب برای خود انتخاب کنیم، این ریسک را به مقدار زیادی افزایش یافته و ممکن است ضرر کنیم. قبل از اینکه در بروکرها ثبت نام کنید باید نسبت به اعتبار و امنیت آن مطمئن شوید.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

رگولاتوری یعنی یک بروکر اعتباری کافی برای انجام معاملات را داراست. ‌هر چه دقت‌تان در معتبر بودن یک بروکر بالا ببرید خیالتان از معاملات و سرمایه‌گذاری‌تان راحت می‌شود. نکته‌ای که شما به عنوان یک معامله‌گر ایرانی باید به آن دقت داشته باشید این است که، سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی معتبر بین‌المللی که مقررات بروکر‌ها را تنظیم می‌کند، هیچ کدام از کاربران ایرانی تحت پوشش این پشتیبانی‌ها نیستند. زیرا به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ومحدودیت‌های موجود برای ایرانیان، رگولاتوری معتبر نمی‌تواند به ایرانیان خدمات ارائه کند. به همین دلیل بروکر‌هایی که در بازار ایران فعالیت می‌کنند همگی رگوله‌های متوسط و ضعیفی دارند و از اعتبار کمی دارند.

شعب اصلی بروکرها دارای رگوله معتبر و قانونی «Cysec» و «FSA» هستند. این رگولاتوری‌ها مخصوص مشتریان اروپایی است. البته بروکر ارانته از طریق شعبه آفشور خود و با رگوله FSA به مشتریان ایرانی خود خدمات می‌دهد.

با بررسی وب سایت‌های مطرح و با مراجعه به بروکرهای منتخب جهانی، مانند وب سایت FXEMPIRE یا صفحه بررسی بروکر ارانته، می‌توانید رتبه این بروکر را مشاهده کنید. FXEMPIRE بروکر ارانته را معتبر می‌داند و این خبر خوبی برای کاربران ایرانی است.

اقلام قابل معامله در بروکر ارانته

این بروکر طیف گسترده‌ای از نماد‌های معاملاتی مانند شاخص‌ها، جفت ارز‌ها و غیره را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است. سبد معاملاتی بروکر ارانته بسیار وسیع است و تقریباً تمام نیاز معامله‌گران فارکس را برآورده می‌کند.

کاربران در بروکر ارانته می‌توانند بیش از پنجاه جفت ارز، فلزات گرانبها از جمله طلا نقره پلاتین و غیره را معامله کنند. همچنین امکان معامله انواع انرژی‌ها مانند نفت، گاز و غیره در دسترس می‌باشد. از دیگر مزیت‌های بروکر ارانته می‌توان به وجود رمز ارز‌ها در این بروکر اشاره کرد. شما می‌توانید در این کارگزاری ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و …، را معامله کنید. کالا‌های اساسی مانند قهوه، کتان، کاکائو، شکر، پنبه و همچنین شاخص‌های بزرگ دنیا مانند داوجونز، آلمان، ژاپن، استرالیا و انگلستان در آن وجود دارد.

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که هر تریدر قبل از انتخاب بروکر خود آن‌ها را بررسی می‌کند، حساب‌های معاملاتی کارگزاری است. بروکر باید بتواند تمامی نیاز‌های معامله‌گران مختلف را با ارائه حساب‌های معاملاتی گوناگون برآورده کند. قطعاً هر شخصی با دیگری تفاوت داشته و هر کدام سرمایه و سبک معاملاتی خاص خود را دنبال می‌کنند.

بروکر ارانته چند حساب معاملاتی دارد؟

حساب‌های بروکر ارانته شامل (پرمیوم، استاندارد، تیلور مید و ام وی آی پی) است. هر کدام از این حساب‌ها دارای ویژگی‌ها متعددی است و حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در آنها متفاوت است. برای شروع فعالیت در بروکر ارانته نیاز به ۵۰ دلار سرمایه اولیه دارید. این مبلغ متعلق به حساب استاندارد بروکر ارانته است. بروکر ارانته به طور کلی دارای چهار حساب معاملاتی بوده که برخی از حساب‌های آن به صورت ایسین هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

حداقل مبلغ واریزی در تمام حساب‌های این کارگزاری شامل موارد زیر است:

  • حساب تیلورمید 15000 دلار
  • حساب پریمیوم: 1000 دلار
  • حساب استاندارد: 50 دلار
  • حساب وی آی پی: 5000 دلار

همانطور که قبلاً اشاره کردیم اسپردها در حساب‌های این بروکر به صورت شناور بوده و شما بر اساس نیاز تجاری و سبک معاملاتی خود می‌توانید در هر کدام از حساب‌های فوق سرمایه‌گذاری کنید. بروکرها دارای حداقل میزان سپرده‌گذاری متفاوتی هستند که به نسبت اعتبار و خدمات‌شان با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین برخی از کارگزاری‌ها بونوس معاملاتی و پاداش خوشامدگویی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. مشاهده جدیدترین اطلاعات درباره بونوس‌های معاملاتی تمامی بروکر‌های فارکس، لطفاً به صفحه بهترین بروکر فارکس مراجعه کنید.

آیا کپی‌تریدینگ در بروکر ارانته امکان‌پذیر است؟

امکان استفاده از کپی‌تریدینگ در معاملات در بازار فارکس فراهم است. بروکر ارانته این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا بتواند با اتصال به حساب معامله‌گران و مشتریان موفق خود، بتواند به صورت خودکار معاملات آن‌ها را کپی کند.

شما می‌توانید به جای تحلیل معاملات خودتان از معاملات و تحلیل‌های دیگران استفاده کنید و کارگزاری با بررسی حساب معاملاتی تریدر‌های برتر، یکی را به انتخاب خود به حساب شما متصل می‌کند. امکان کپی‌تریدینگ در تمامی بروکر‌ها وجود ندارد، یکی از امتیازات بروکر ارانته امکان استفاده از کپی‌تریدینگ است. استفاده از کپی‌تریدینگ می‌تواند ریسک‌های خود را داشته باشد. شما به همان اندازه که در سود معامله‌گران دیگران سهیم هستید، در ضرر آن‌ها نیز سهیم خواهید بود.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر ارانته

برای هر کاربر فارکس بسیار مهم است که بتواند وجوه خود را در بروکرها به راحتی انتقال دهد، ما ایرانیان نیز به دنبال بهترین راه برای انتقال وجوه خود هستیم. البته در این کار سرعت بیشترین امتیاز را دارد. به همین خاطر بروکر ارانته تسهیلاتی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند در سریعترین زمان ممکن سود خود را در حساب بانکی خود داشته باشند.

هر چه سرعت واریز و برداشت در بروکر کمتر باشد تراکنش مالی شما با سرعت بیشتری انجام می‌شود و می‌توانید دامنه معاملات خود را گسترش دهید. در بروکر ارانته بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می‌برد تا تراکنش مالی انجام شود. این مدت زمان برای انتقال وجه و خرید و فروش بسیار خوب است. بروکر ارانته از روش‌های پرداختی متفاوتی مانند واریز و برداشت ریالی، رمز ارز‌ها و پرفکت‌مانی پشتیبانی می‌کند.

برای فعالیت در فارکس علاوه بر اینکه باید در یک بروکر مناسب ثبت نام کنید، لازم است که آموزش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را به خوبی فرا بگیرید. با مراجعه به صفحه آموزش فارکس در سایت ایران بروکر به صورت رایگان قبل از شروع به فعالیت اطلاعات و دانش خود را بالا ببرید.

فعالیت در بازار‌های مالی همواره دارای ریسک بوده و استرس‌ زیادی را به همراه دارد. اگر بدون آموزش وارد این مارکت شوید، ممکن است سرمایه‌تان را از دست بدهید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.