افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

برندسازی آژانس های مسافرتی و هتل ها با وایت لیبل تیپورت

  • کد خبر : 3730
برندسازی آژانس های مسافرتی و هتل ها با وایت لیبل تیپورت

وایت لیبل چیست؟ وایت لیبل ها قالب آماده سایت هستند.حائز اهمیت است که این قالب ها نیز  برای وبسایت هتل ها و آژانس های مسافرتی مناسب می باشند . طریقه کارکرد وایت لیبل به این صورت است که هتل ها و آژانس هایی که  وب سایت اختصاصی ندارند، می‌توانند آن را برای رزرو کاربران خود […]

وایت لیبل چیست؟

وایت لیبل ها قالب آماده سایت هستند.حائز اهمیت است که این قالب ها نیز  برای وبسایت هتل ها و آژانس های مسافرتی مناسب می باشند . طریقه کارکرد وایت لیبل به این صورت است که هتل ها و آژانس هایی که  وب سایت اختصاصی ندارند، می‌توانند آن را برای رزرو کاربران خود و دریافت هزینه، به کار ببرند.

وایت لیبل های هتلی و آژانسی، هرکدام چندین نمونه قالب مختلف دارند که سبب می شود تا اغلب سلیقه ها را در بر بگیرند. به بیانی دیگر، صاحبان هتل ها و آژانس های مسافرتی می‌توانند قالب مورد نظر خود را از میان همه قالب های ارائه شده، با فراق خاطر و به آسانی انتخاب کنند و با یک هزینه کم و ناچیز، یک وب سایت اختصاصی برای خودشان داشته باشند. یکی از بزرگ ترین و برجسته ترین مزایای این نوع از وب سایت ها این است که، امکان رزرواسیون آنلاین و پرداخت سریع و لحظه‌ای هزینه به حساب هتل وجود دارد.

وایت لیبل ها از چه امکاناتی برخوردارند؟

وایت لیبل ها نیز مانند وب سایت ها هستند و از همه مزایا و امکانات آن ها برخوردار می باشند، در وایت لیبل ها مدیران و صاحبان کسب و کار زمانی که صاحب یک وایت لیبل می شوند. می توانند تمامی فعالیت های خود را به صورت آنلاین پیش ببرند و یا به عبارتی دیگر ارتباطی آنلاین با مشتریان خود داشته باشند علاوه بر این، وایت لیبل ها یک سری مزایای مختص به خودشان را دارند که در ادامه چند تا از برجسته ترین آن ها را برایتان آورده‌ایم:

–  کاهش زمان و هزینه در گسترش و کدنویسی محصول‌

– راه اندازی سریع و آسان وب سایت با قالب های آماده

– امکان رزرو آنلاین انواع اقامتگاه

–  کم شدن هزینه ها (به علت عدم وجود هزینه‌های میزبانی همچون سرور و هاستینگ  )

لازم به ذکر است که وایت لیبل ها علاوه بر مزایای اختصاصی که دارند، با استفاده از آن ها از امکانات زیادی نیز بهره مند خواهید شد. یکی از شرکت هایی که وایت لیبل اختصاصی در اختیار هتل ها و اژانس های مسافرتی قرار می دهد، شرکت تیپورت (TPORT) می باشد. در وایت لیبل اختصاصی تیپورت امکانات خاصی وجود دارد که معمولا در وایت لیبل های دیگر مشاهده نخواهید کرد. چند تا از پررنگ ترین آن ها را در ادامه برایتان نام برده‌ایم تا بیشتر با وایت لیبل تیپورت آشنا شوید:

–            امکان پرداخت آنی برای هتل یا اقامتگاهی که در آن پروسه رزرواسیون انجام شده است

–            امکان دریافت خدمات بیست و چهار ساعته

–            پشتیبانی حرفه‌ای در تمام امور

–            امکان اتصال به پنل مدیریت اقامتگاه و اپدیت اتوماتیک ظرفیت و قیمت‌ها

–           جستجو در کم ترین زمان ممکن در وایت لیبل آژانس مسافرتی ، میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری؛ با امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف مانند تعداد اتاق، نفرات، تعیین کردن بازه قیمتی و…

حائز اهمیت است که امکان تعریف تور مسافرتی با قیمت‌ و خدمات مختلف؛ در آینده به وایت لیبل تیپورت اضافه خواهد شد این امکان بدین صورت که می‌توانید چند تور مسافرتی را معرفی کنید.

وایت لیبل تیپورت مورد استفاده چه کسانی قرار می‌گیرد؟

یکی از بزرگ ترین و اساسی ترین سوال های کاربران تیپورت این است که آیا ما هم می توانیم برای کسب و کار خود از وایت لیبل استفاده کنیم؟ در جواب باید بگوییم که وایت لیبل های تیپورت به دو دسته وایت لیبل آژانس مسافرتی  و وایت لیبل هتلی تقسیم می شوند.

صنعت گردشگری یکی از صنایعی است که در راستای پیشرفت تکنولوژی قدم به جلو بر میدارد. مسافران و OTA ها نیز با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ترجیح می‌دهند از خدمات آنلاین استفاده کنند. برخی موقعیت ها وجود دارند که برای کاربران و مسافران خارجی و یا حتی داخلی ، امکان مراجعه حضوری یا تماس تلفنی نیست و مجبور هستند که از خدمات آنلاین استفاده کنند.

در این روز ها با وجود حرکت سریع تکنولوژی به سمت جلو، همچنان بعضی از کسب و کار ها، و به خصوص هتل ها و آژانس های مسافرتی، وب سایت اختصاصی ندارند. تیپورت یک فرصت برجسته و طلایی برای آن ها به وجود آورده تا با بهره مندی از وایت لیبل تیپورت، بستر خدمات آنلاین خود رادر اختیار مشتریانشان قرار دهند.

به منظور تحقق این هدف، فقط باید از قابلیت وایت لیبل تیپورت استفاده کرده و اطلاعات کسب و کار خود را وارد آن کنند. با این شرایط، در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کم ترین هزینه ها، یک وب سایت اختصاصی برای خودشان دارند که می توانند با آن خدمات رزرواسیون آنلاین را با بهترین کیفیت به کاربران خود ارائه دهند.

ارائه وایت لیبل تیپورت با لوگو اختصاصی هتل یا آژانس امکان پذیر است؟

برای اغلب کاربران حائز اهمیت است که در وایت لیبل اختصاصی آن ها، نام و لوگوی اختصاصی کسب و کارشان آورده شود. باید بگوییم که تیپورت برای این مورد هم چاره اندیشیده و این امکان را فراهم کرده است.

زمانی که یک هتل یا آژانس مسافرتی به تیپورت درخواست وایت لیبل می‌دهد، صاحب یک وب سایت اختصاصی با نام و لوگوی خود، در بستر اینترنت خواهند شد. در این وب سایت، آژانس های مسافرتی امکان ارائه خدمات و برقراری ارتباط با مردم عامه و آژانس های مسافرتی دیگر را دارند. بنابراین دفاتر خدمات مسافرتی با داشتن وایت لیبل آژانس مسافرتی تیپورت، می‌توانند خدمات خود را در وب سایت اختصاصی همراه با نام و لوگو خود، به مردم و همکاران ارائه دهند. خدمات مذکور شامل کلیه خدماتی که هتل یا آژانس مسافرتی ارائه می‌دهند،می باشد . خدمات رزرو آنلاین، مشاهده ظرفیت ها، برگزاری تور و… از جمله این خدمات هستند.

هتل ها نیز با استفاده از وایت لیبل هتل، صاحب وب سایت اختصاصی همراه با نام و لوگو خود می‌شوند که مردم با مراجعه به بخش رزرواسیون می‌توانند اتاق مد نظر خود را رزرو کرده و به صورت مستقیم  هزینه رزرو را به حساب هتل واریز نمایند. با رزرو از این طریق، دیگر نیازی به تماس های مکرر با آژانس های مسافرتی واسطه و دریافت لیست قیمت و… از آن ها نیست.

ضمنا امکان مدیریت مستقیم هتل ها و آژانس ها بر روند کاری مجوعه خود، از طریق وایت لیبل تیپورت فراهم شده است.

وایت لیبل تیپورت سبب اعتبار سازی هتل ها و آژانس های مسافرتی می شود

مسئله این است که در دنیای این روز ها، داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری سبب جلب اعتماد مردم و اعتبار سازی برای آن کسب و کار می شود. برند سازی و جلب اعتماد مردم نیز از مهم ترین دغدغه های یک کسب و کار محسوب می شود.

هتل ها و آژانس های مسافرتی نیز از این قضیه مستثنا نیستند و داشتن یک وب سایت اختصاصی، تا میزان زیادی به اعتبار آن ها می‌افزاید. علاوه بر اعتبار سازی و جلب اعتماد، استفاده از وایت لیبل تیپورت توسط هتل ها و آژانس های مسافرتی، سبب نظم گرفتن و افزایش سرعت روند کاری آن ها خواهد شد.

با وجود سایت یک هتل یا آژانس مسافرتی، مسافران آن مجموعه آرامش خاطر دارند که در صورت تمایل برای تغییر خدمات، وجود مشکل یا شکایتی از آن هتل یا آژانس، در زمان کوتاهی به صورت مستقیم به سایت مراجعه کرده و هیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. هتل ها و آژانس های مسافرتی نیز با استفاده از وایت لیبل تیپورت، می‌توانند رفاه بیشتری را برای مسافران خود تامین کنند.

این موارد در بلند مدت سبب افزایش اعتبار مجموعه و برجسته شدن برند آن خواهد شد.

نحوه استفاده از وایت لیبل تیپورت چگونه است؟

برخی تصور می کنند که استفاده از وایت لیبل تیپورت با سختی و دردسر زیادی همراه است و به همین علت اصطلاحا از خیر آن می گذرند. در صورتی که بهره‌مندی از وایت لیبل تیپورت، در شرایطی بسیار آسان و در زمانی کوتاه اتفاق می‌افتد. به این تریبت که هتل ها و آژانس های مسافرتی جهت استفاده از وایت لیبل تیپورت، درخواستی را برای تیپورت ارسال می‌کنند. تیم پشتیبانی تیپورت در سریع ترین زمان ممکن، درخواست را بررسی کرده و در صورت تایید، بعد از انجام هماهنگی های لازم با هتل یا آژانس، یک وایت لیبل در دامین اختصاصی آن ها، در اختیارشان قرار خواهند داد.

سخن آخر

در این مطلب راجع به تاثیر وایت لیبل تیپورت در برندینگ و اعتبار سازی آن ها صحبت کردیم. همچنین مزایا و امکانات وایت لیبل را توضیح داده و ذکر کردیم که وایت لیبل تیپورت، مورد استفاده چه کسانی قرار می‌گیرد و برای چه کسب و کار هایی لازم است. در پایان نیز نحوه استفاده از آن را توضیح دادیم و متوجه شدید که تیپورت برای برقراری آُسایش و رفاه کاربران، چه امکاناتی را فراهم کرده است.

در حالت کلی، استفاده از وایت لیبل تیپورت توسط هتل ها و آژانس های مسافرتی، مزایای زیادی را برای آن ها به همراه دارد. با اضافه کردن یک وایت لیبل به کسب و کار خود، می توانید تا میزان زیادی بهره وری کار خود را افزایش داده و نیاز مسافران خود را به بهترین نحو ممکن رفع کرده و کیفیت خدمات رسانی خود را افزایش دهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با تیم پیشتیبانی تیپورت 02191301212 تماس گرفته و یا به سایت Tport.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.