افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

  • کد خبر : 1672
بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

آب تصفیه شده تاثیر زیادی بر سلامتی بدن ما و جلوگیری از بسیاری بیماری ها دارد. دسترسی به آبی سالم و بهداشتی یکی از دغدغه ها و نگرانی ها در بسیاری از کشور ها می باشد و دولت ها در تلاش اند تا با کیفیت ترین آب آشامیدنی را در اختیار شهروندان خود قرار دهند. […]

آب تصفیه شده تاثیر زیادی بر سلامتی بدن ما و جلوگیری از بسیاری بیماری ها دارد. دسترسی به آبی سالم و بهداشتی یکی از دغدغه ها و نگرانی ها در بسیاری از کشور ها می باشد و دولت ها در تلاش اند تا با کیفیت ترین آب آشامیدنی را در اختیار شهروندان خود قرار دهند. از آن جایی که آلودگی های آب به خصوص در شهر های بزرگ بسیار زیاد است، سیستم تصفیه خانه ها به خوبی نمی توانند این مواد مضر را از بین ببرند. به کمک دستگاه تصفیه آب خانگی می توان ذرات و ناخالصی های آب را به طور کامل حذف کرد.. در این مطلب سعی بر این داریم تا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مارک های آن را بررسی نماییم که نمایندگی راد گستر نوین ارائه دهنده ی با کیفیت ترین دستگاه های آب تصفیه کن می باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی از روش های متفاوتی برای از بین بردن آلاینده های آب استفاده می کنند. بهترین دستگاه های تصفیه آب از نوع اسمز معکوس هستند. اسمز معکوس بهترین نوع تصفیه برای حذف آلاینده های مختلف آب است و می تواند سختی آب را نیز کاهش دهد. فیلتر ممبران در سیستم RO نقش زیادی در تصفیه آب دارد. این فیلتر به دلیل این که منافذ بسیار ریزی به قطر 0001/0 میکرون دارد، تمام ناخالصی ها و املاح آب را به دام می اندازد. آب سخت یکی از مشکلات بزرگ آب آشامیدنی می باشد که علت آن وجود بیش از حد املاح معدنی در آب است.آب تصفیه کن های اسمز معکوس اغلب حداقل دارای 5 مرحله تصفیه می باشند و می توان به آن فیلتر های دیگری هم اضافه کرد. و بدیهی است مراحل بیشتر ، تصفیه بهتر آب را به همراه دارد. فیلتر اصلی این دستگاه عبارتند از فیلتر پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران و فیلتر پست کربن. اما اغلب دستگاه یک فیلتر مینرال نیز در مرحله ی ششم دارد که میزان املاح آب را تنظیم می کند.

علاوه بر دستگاه های 5 و 6 مرحله ای نوع دیگری از این تصفیه آب وجود دارد که به آن دستگاه قلیایی می گویند. تصفیه آب قلیایی دارای یک فیلتر آلکالاین در مرحله ی هفتم است که وظیفه ی آن تنظیم میزان سختی آب می باشد. این فیلتر توانایی این را دارد تا سختی آب و مواد معدنی مفید آن را به کنترل کند و به میزانی برساند که برای بدن ضرر نداشته باشد. فیلتر قلیایی از اسیدی بودن آب جلوگیری کرده و مواد و املاح معدنی که در مراحل قبل از آب جدا شده است را دوباره به آب برمی گرداند. آب قلیایی یا یونیزه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد از جمله جلوگیری از رفلاکس معده و مشکلات گوارشی بر اثر اسید زیاد در بدن، شادابی پوست و مو و جلوگری از رشد سلول های سرطانی.

نوع دیگری از تصفیه آب نیز وجود دارد که مخصوص آب هایی است که کلر به آن اضافه نشده است .دستگاه آب تصفیه کن فرا بنفش برای ضد عفونی کردن آب و از بین بردن آلودگی های میکروبی مثل ویروس ها و باکتری های خطرناک مناسب است. این روش تصفیه برای مناطقی است که از آب چاه استفاده می کنند و برای آب های شهری که خود حاوی کلر هستند مناسب نمی باشد. دستگاه فرا بنفش در مرحله ی آخر خود یک فیلتر ماورا بنفش دارد که داخل یک لامپ جیوه با اشعه ای که تولید می کند باعث گند زدایی و حذف میکروارگانیسم های آب می شود.

بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی در ایران

در بین انواع مارک ها و برند های مختلف موجود در بازار، دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین دستگاه در ایران است و در بسیاری از کشور های دیگر نیز استفاده می شود. تمامی تصفیه آب های تایوانی تحت لیسانس آمریکا هستند و مطابق با استاندارد های جهانی بهداشت تولید می شوند. تصفیه آب های ساخت تایوان دستگاه های اقتصادی می باشند و از نظر کیفیت با مارک های مشابه اروپایی هم سطح هستند. در ادامه بهترین برند های تصفیه آب تایوانی در ایران را بررسی خواهیم کرد.

  • برند آکواپرو

بهترین برند دستگاه تصفیه آب به عقیده ی خیلی از متخصصان برند آکوا پرو می باشد. این دستگاه هر آن چه که یک تصفیه آب حرفه ای باید داشته باشد را در اختیار دارد. فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه، مخزن آنتی باکتریال و پمپ قوی از ویژگی های این آب تصفیه کن تایوانی می باشد. دستگاه آکوا پرو با کمک فیلتر های خود تا 98 درصد ذرات آلوده ی آب را از بین می برد و خواص معدنی آب را نیز حفظ می کند. این دستگاه از نوع اسمز معکوس است و از نوع زیر سینکی می باشد اما مدل های رومیزی هوشمند را نیز طراحی و تولید کرده است. تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز مدل های تصفیه آب آکوا پرو می باشد.

  • برند سافت واتر

برند قدیمی و با تجربه ی تصفیه آب سافت واتر دستگاه هایی را تولید کرده که بیش از نیم قرن است در سراسر دنیا مرود استفاده قرار می گیرد و در طی چندین دهه فعالیت این برند تا به امروز از پر فروش ترین دستگاه ها بوده است. برند سافت واتر دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون را با بهترین کیفیت تولید می کند. قطعات این دستگاه ها اصل تایوان و در ایران مونتاژ می شوند. ممبران آمریکایی تصفیه آب سافت واتر قادر است تا 0001/0 میکرون املاح آب را از بین برده و آن را به آبی نرم و سبک تبدیل کند و طعم و بوی آن را بهبود دهد. این برند انواع دستگاه های اسمز معکوس با 6 الی 8 مرحله تولید کرده است تا بتواند تمامی سلیقه ها و نیاز های مصرف کننده را در بر بگیرد.

  • برند سی سی کا

برند مشهور تایوانی سی سی کا یکی از برند های با سبقه ی درخشان در زمینه ی تولید دستگاه های اسمز معکوس است که دستگاه های آن در کشور های اروپایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای این برند این است که تمامی قطعات و تجهیزات تصفیه آب را خودش تولید می کند که بهترین کیفیت را دارند. دستگاه های سی سی کا عمر طولانی دارند و بازدهی آن ها بسیار بالا می باشد. از جمله تولیدات این برند دستگاه 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز در مدل های زیر سینکی هستند.

مرکز خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی 

نکات مهم در خرید تصفیه آب برای انخاب یک دستگاه اورجینال بسیار اهمیت دارد. اصلی ترین موضوع در خرید این دستگاه مراجعه به فروشگاهی مطمئن و معتبر می باشد. مرکز خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی راد گستر نوین ، نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال با بهترین برند های تایوانی سافت واتر، آکوا پرو و سی سی کا می باشد که دارای ضمانت یک ساله ی طلایی شرکت هم هستند.

شما می توانید برای خرید بهترین برند آب تصفیه کن با مراجعه به سایت راد گستر نوین به صورت اینترنتی مناسب ترین دستگاه خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید. این شرکت کلیه خدمات پس از فروش را نیز با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره ی رایگان با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید تا بهتر در خرید دستگاه تصفیه آب خود تصمیم گیری نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.