افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
1

تاثیر سفارش آنلاین بر صنعت فست فود

  • کد خبر : 3042
تاثیر سفارش آنلاین بر صنعت فست فود

بر اساس تحقیقات انجمن ملی رستوران ها ، ارزش کل پیش بینی شده فروش صنعت رستوران در ایالات متحده 799 میلیارد دلار است که انتظار می رود سالانه 15 درصد رشد کند. سفارش آنلاین به عنوان یک امر ضروری برای صنعت فست فود در حال رشد بوده است. مخصوصا در دوران کرونا و شروع قرنطینه […]

بر اساس تحقیقات انجمن ملی رستوران ها ، ارزش کل پیش بینی شده فروش صنعت رستوران در ایالات متحده 799 میلیارد دلار است که انتظار می رود سالانه 15 درصد رشد کند. سفارش آنلاین به عنوان یک امر ضروری برای صنعت فست فود در حال رشد بوده است. مخصوصا در دوران کرونا و شروع قرنطینه های سراسری تنها راه ارتباط با مشتریان و حفظ آنان ارتباط با آن ها از طریق سفارش گیری آنلاین و چت بات هاست.

سفارش آنلاین تجارت مواد غذایی را دچار تحولی شگرف کرده است و شاید در آینده دیگر برای ثبت سفارش تماسی گرفته نشود و تمام کارها از طریق اینترنت و آنلاین انجام شود و شاید بتوان گفت ثبت سفارش از طریق تلفن از بین خواهد رفت.

مجموعه رستوران عطاویچ به دلیل داشتن مسئولیت اجتماعی و بر اساس تجربه تصمیم گرفته است که تجربه های خودش را در زمینه راه اندازی فست فود و راه اندازی بستر آنلاین فست فود برای شما عزیزان به اشتراک بگذارد. امید است که با مطالعه این موارد کمکی باشد هرچند کوچک به کسانی که به دنبال راه اندازی فست فود هستند.

در این مقاله به بررسی تاثیرات ثبت سفارش اینترنتی غذا بر صنعت فست فود را بررسی خواهیم کرد.

تجربه مشتری

از مهم ترین عوامل موفق شدن رستوران شما ارائه یک تجربه خوب برای مشتریانتان است. ارائه یک تجربه متفاوت می تواند برای مشتری شما دلچسب باشد و باعث شود تا شما را به دوستانش هم معرفی کند. این یک واقعیت است ، اگر مشتریان شما خدمات شما را دوست داشته باشند ، باز می گردند و آن ها بهترین تبلیغ کنندگان شما خواهند شد. بنابراین ، شما باید به خدماتی متعهد شوید که آن ها را از بازگشت باز می دارد.

اما چطور یک تجربه موفق می تواند به صورت آنلاین اتفاق بیوفتد؟

این کار را می توان با راحت کردن فرایند سفارش آنلاین غذا برای آن ها انجام داد. در نهایت ، این “راحتی” سود زیادی برای رستوران شما خواهد داشت. یک چیز مسلم است که مردم دوست ندارند غذای خود را از طریق تلفن سفارش دهند. همه می خواهند سفارش خود را بدون سر و صدا و بدون شک ، در اسرع وقت ثبت کنند. مردم نمی خواهند 5-6 دقیقه وقت بگذارند و سفارش خود را از طریق تلفن با مشاهده فهرست سفارشات و توقف هر کاری که انجام می دادند ، صرف کنند.

یکی از مواردی که خرید آنلاین غذا برای فست فود شما به ارمغان می‌آورد این است که هنگام ارائه خدمات بهتر با راحت کردن فرایند سفارش برای مشتریان خود شما دست پیش را در بازی گرفته اید.

به یاد داشته باشید ، این بار آن ها با دقت بیشتری به منوی آنلاین شما نگاه می کنند و پس از خواندن توضیحات غذاها، غذای مورد نظرشان را انتخاب می کنند. مشتریان شما می توانند غذای مورد علاقه خود را با چند بار کلیک روی صفحه سفارش دهند.

اگر آن ها در ترافیک و یا دور از خانه باشند ، باید این امکان را برای آن ها فراهم کنید تا آن ها بتوانند سفارش را به صورت آنلاین ثبت کرده و غذای خود را در زمان معینی از رستوران تحویل بگیرند. به این ترتیب ، آن ها در صف های طولانی منتظر نمی مانند. با استفاده از سفارش آنلاین شما نه تنها غذا را به سرعت به مشتریان خود تحویل می دهید ، بلکه ارتباط ارزشمندی را مشتریان خود ایجاد می کنید. درواقع شما یک تجربه خوب به آن ها فروخته اید نه صرفا یک وعده غذا.

 

اهمیت وب سایت

شما نیاز به یک نمایندگی دارید اما منظور ما نمایندگی فیزیکی نیست بلکه یک نمایندگی آنلاین است. این نمایندگی هیچ موقع تعطیل نیست، کارش را با دقت انجام می دهد و بدون خستگی به کار خود ادامه میدهد.

واقعیت این است که کسب و کار شما باید حضور شایسته ای در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی داشته باشد. هنگامی که یک سیستم سفارش آنلاین برای رستوران خود دارید ، پایه های وب سایت خود را تقویت کنید زیرا مشتریان می توانند از وب سایت، شبکه های اجتماعی و یا حتی برنامه تلفن همراه خود مستقیماً به آشپزخانه شما متصل شوند و سفارش خود را ثبت کنند. با کمک یک وب سایت و یک استراتژی اختصاصی سئو ، رستوران شما می تواند به طور جدی در “موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی” به خوبی دیده شود.

افزایش بهره وری

با بکارگیری و استفاده از سامانه های آنلاین سفارش گیری، اولین و مهم ترین مورد دقت در ثبت سفارش است. این واقعیت است که کامپیوتر هیچ وقت اشتباه نمی کند. او بر اساس دستورات مشتریان شما عمل میکند و سفارشات را ثبت می کند پس از مزیت های اصلی آن عدم تداخل سفارشات با یکدیگر است. این ویژگی واحد بهره وری کارکنان شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و به ایجاد یک تجربه خوب داخلی و درون سازمانی برای کارمندان خود و هم چنین برای مشتریان در رستوران کمک می کند.

از آنجا که دیگر کارکنان شما مشغول دریافت سفارشات از طریق تلفن نیستند آن ها می توانند از این زمان به طرز بسیار بهتری استفاده کنند.

همچنین همانطور که در مقاله های پیشین گفته شده بود، با بکارگیری سامانه های ثبت سفارش آنلاین شما می توانید به اطلاعاتی از مشتریانتان دست پیدا کنید و از آن ها به منظور اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید.

همانطور که مشتریان زمان بیشتری را صرف خواندن منو می کنند ، امکان سفارش پیش غذاها و یا مخلفات بیشتری سفارش دهند در حالیکه شاید آنها را در سفارش حضوری و یا تلفنی سفارش ندهند زیرا با خیالت راحت تر و در آرامش بیشتری در حال سفارش دادن هستند همچنین شما می توانید از پیشنهاداتی که برای آن ها میفرستید هم استفاده کنید و با فروش آن ها فروش خود را بیشتر کنید.

سایت عطاویچ با ارائه انواع غذاهای فست فودی امکان سفارش پیتزا، همبرگر ، انواع ساندویچ ها و سوخاری ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شما می توانید نزدیک ترین شعبه به خود را انتخاب کنید و غذای خود را بصورت حضوری و یا درب منزل دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.