افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

تاریخچه و معرفی فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

  • کد خبر : 2960
تاریخچه و معرفی فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز
داستان این فروشگاه از زمانی شروع میشود که آقای فرهاد توکلی در دوران نوجوانی متوجه میشود، علاقه خاصی به محصولات چرمی مخصوصا کیف دارد.

تاریخچه و معرفی فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

داستان این فروشگاه از زمانی شروع میشود که آقای فرهاد توکلی در دوران نوجوانی متوجه میشود، علاقه خاصی به محصولات چرمی مخصوصا کیف دارد. این علاقه تا جایی ادامه پیدا میکند که در سن 15 سالگی در یک فروشگاه شروع به همکاری میکند.

در مدت زمان سه سال آقای فرهاد توکلی با همکاری صاحب فروشگاه تخصص های لازم را در ضمینه فروش و تشخیص چرم ارتقا میدهد، بعد از سه سال استارت مجموعه کوچک کیف کفش را پایه گذاری میکند و به دلیل اینکه خوب متوجه شده بود که چرم تبریز کیفیت و ماندگاری بالایی دارد، انتخاب چرم همیشه اولین گزینه چرم تبریز بوده.

اوایل شروع کار فروشگاه حضوری بود که بعد ها تصمیم گرفته شد فروشگاه اینترنتی را هم ایجاد کنند تا مردم عزیز ایران بتونن در هر نقطه ای به محصولات با کیفیت دسترسی داشته باشند.

با بزرگ شدن فروشگاه و افزایش تعداد شعبات مجمعوعه، تاسیس تولیدی نیز رقم خورد. این تولیدی با استخدام استادان این حوضه شروع به تولید محصولاتی کم نظیر کرد که بتواند با رقیبان خارجی و ایرانی رقابت کند. اصل این تولیدی بر حفظ کیفیت و قیمت کم بوده و برای سالیان زیادی است که بر این روال ادامه دارد.

مکان فعلی فروشگاه فرهاد چرم تبریز واقع در شریعتی جنوبی، روبه روی بانک سپه قرار دارد و آماده خدمات رسانی برای مشتریان عزیز است.

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز علاوه بر محصولات چرمی محصولاتی نظیر چمدان، کوله پشتی، و کیف های اداری برزنتی را نیز به فروش میرساند که در ادامه قرار است به معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز بپردازیم.

محصولات فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

انواع ساک مسافرتی

در این فروشگاه انواع مدل از ساک های مسافرتی موجود است که میتوان به ساک مسافرتی برزنت و چرمی اشاره کرد. ساک های مسافرتی برزنتی به دلیل نوع پارچه که در آن استفاده شده وزن سبک و مقاومت بالایی دارند. این مدل ساک ها علاوه بر اینکه ضد آب هستن در مقابل پارگی و خراش مقاومت زیادی دارند و همینطور میتونه تحمل وزن بالایی رو داشته باشه.

انواع کوله پشتی

کوله پشتی هایی که توی فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز میتونید پیدا کنید قبل از انتخاب برای فروش کاملا برسی شده اند تا چه از نظر کیفیت یا قیمت جزو برترین ها باشد. این کوله پشتی ها ویژگی هایی دارند که براتون توضیح خواهیم داد : دارایه کابل هندزفری و پاور بانک، جنس کاملا پارچه ای ضد آب، جای مخصوص لب تاپ، سرزیپ های بزرگ استیل، دارایه زیپ افزایش حجم، پشتی کاملا طبی و حرفه‌ای، مناسب برای مدارس، دانشگاه و مسافرت

انواع  ست چرمی

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم  با جمع آوری محصولات چرم تبریز جعبه هایی آماده کرده که در آن کیف، کمربند و جا کلید موجود است.

اولین کارخانه چرم در تبریز تاسیس شد  و در حال حاضر کارخانه ها و کارگاه های متعددی در خود دارد به طوری که حدودا ۸۰ درصد چرم ایران را تبریز تولید می کند و علاوه بر آن به علت آوازه جهانی اش ، در صادرات ایران هم نقش عمده ای بازی می کند.

از مزایای چرم تبریز می توان به کیفیت فوق العاده آن اشاره کرد که این چرم توسط هنرمندان متبهر تبریزی تبدیل به محصولات بی نظیری می کند که در کمتر جایی یافت می شود.

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز نیز در تلاش است تا این محصولات کم نظیر را به دست مشتریان برساند. هدف این فروشگاه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بوده و از طرفی میکوشد تا مردم ایران بتوانند از داشتن محصولات چرمی تبریز لذت ببرند.

کمربند چرمی

کمربند هایی که در فروشگاه فرهاد چرم موجود است در دو نوع چرم گاوی و گاومیش ساخته شده که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. کمر بند های که از جنس گاو میش ساخته شده طرح های زیبایی به خود میگیرد و ماندگاری بالایی دارد. از طرفی با  گذشت زمان شکل حالت خود را از دست نمیدهد و همواره تازگی خود را حفظ میکند.

کیف اداری

کیف اداری محبوبیت زیادی بین همه دارد به همین منظور فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز تنوع زیادی در این محصول دارد که همگی جرم اصیل چرمی هست. نکته ای که باید قبل از خرید این محصولات بدانید این است که ابتدا نیاز خود را یک کیف بیابید یعنی تمامی آنچه که قرار است درون کیف قرار بگیرد را برسی کنید تا بعد از خرید فضای کافی برای تمامی محصولات خود داشته باشید. خرید این کیف ها به دلیل که توسط تولیدی فرهاد چرم صورت میپذیرد از نظر قیمت نسب به رقبا خیلی کم است و از طرفی خرید چرم نوعی سرمایه گذاری زیرا که برای سالیان زیادی همراه شما خواهد شد، پس در خرید چرم دقت کافی داشته باشید.

چمدان

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز تنوعی زیادی در انواع چمدان دارد که میتوان به چمدان های پلی کربنات، برزنتی، فایبر گلاس، بچگانه و مدل پ پ اشاره کرد که هر کدام از چمدان ها مزایای خود را دارند به طوری که مثلا چمدان پلی کربنات جنس محکم و ضد ضربه داره و دارای رمز قفل دار سر زیپ ها، از مزایای دیگه این مدل از چمدان ها میشه به دسته تراولی محکم این محصول اشاره کرد.

یا مثلا چمدان برزنتی که اکثر فروش های ما از این مدل هستش مزایای زیادی داره. چمدان های برزنتی نسب به مدل های سخت برتری داره چرا که طول عمر زیادی داره، فضای زیادی برای قرار دادن محصولات داره، مقاومت بالایی داره و مثل مواد های سخت نمیشکنه که همه اینا باعث شده چمدان برزنتی سرامد بقیه چمدان ها باشه.

کیف پول

کیف پول وسیله ای که برای همه این روزا ضروریه اما توی دنیای مد انتخاب کیف پول شاید کار سختی باشه، اما این فروشگاه با تنوع محصولاتی که داره شما میتونید نسبت به شخصیت و تیپ ظاهری تون کیف پولی رو انتخاب کنید. از انواع کیف پول میشه به کیف پول های جیبی و پالتویی اشاره کرد که هر کدوم از سبک ها با چرم های کرکو، فلتور، میلینگ و … متمایز میشند.

نتیجه گیری

با توجه به تجربیاتی که فروشگاه فرهاد چرم تبریز داره شما هوطنان میتونید بدون نگرانی خرید مطمئن داشته باشید و از داشتن محصولات با کیفیت لذت ببرید. همچنین میتونید با تماس با قسمت پشتیبانی سایت مشاوره رایگان دریافت کنید که قبل از خرید اطلاعات کافی داشته باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2960

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.