افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
0

تاریخ دقیق شروع فیلم های 2022

  • کد خبر : 2087
تاریخ دقیق شروع فیلم های 2022

برای شروع فیلم های جدید سال میلادی، 28 ژانویه را می توان تاریخ دقیق شروع فیلم های 2022 دانست، در این روز اولین فیلم 2022 منتشر و بعد از آن فیلم های دیگری نیز منتشر می شود. در سالی نو میلادی که هم اکنون چندین روز از آن می گذرد بحث فیلم های 2022 بسیار […]

برای شروع فیلم های جدید سال میلادی، 28 ژانویه را می توان تاریخ دقیق شروع فیلم های 2022 دانست، در این روز اولین فیلم 2022 منتشر و بعد از آن فیلم های دیگری نیز منتشر می شود.

در سالی نو میلادی که هم اکنون چندین روز از آن می گذرد بحث فیلم های 2022 بسیار داغ است. دانستن تاریخ انتشار و اکران خیلی از آثار این سال نیازمند دنبال کردن رسانه ای هدف دارد. رسانه ای که بصورت تخصصی تصاویر، نقدها، تریلر و… فیلم های جدید را اطلاع رسانی میکند. حتی تاریخ پخش دقیق بسیاری از فیلم و سریال های 2022 نیز با جستجوی و ورود به سایت ناب مووی در اختیار شماست. در حال حاضر تقریبا 40 اثر جدید خارجی در این رسانه موجود است که همراه ما باشید تا به تاریخ پخش و اکران برخی از این فیلم ها در هنگام معرفی اشاره ای داشته باشیم.

معرفی فیلم های جدید 2022 + تاریخ اکران

1- آنچارتد

فیلم سرزمین های ناشناخته، آنچارتد Uncharted محصول 2022 آمریکا یک فیلم ماجراجویی اکشن به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی آرت مارکوم و مت هالووی است که در 11 فوریه 2022 منتشر خواهد شد. این فیلم پیش‌ درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود که اقتباسی از سری چهارم این مجموعه، آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد است. بازیگرانی همچون تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی در این فیلم ایفای نقش می کنند. گرچه از سال 2017 گفته شده بود که تام هالند قرار است قهرمان اصلی این فیلم سینمایی باشد و نقش نیتن دریک را جلوی دوربین ببرد اما سال 2019 از حضور قطعی او مطمئن شدیم. تولید فیلم رسما اوایل سال 2020 آغاز شد و پس از چندین‌بار جابه‌جایی تاریخ نهایی اکران امیدواریم بالاخره زمستان سال 1400 شاهد اکران این اثر سینمایی باشیم. تاریخ اکران این فیلم 29 بهمن می باشد.

2- آمبولانس

Ambulance یک فیلم سینمایی اکشن و دلهره‌ آور محصول 2022 آمریکا به کارگردانی و تهیه کنندگی مایکل بی است. این فیلم توسط کریس فداک نوشته شده‌ است و بر اساس یک فیلم دانمارکی به همین نام در سال 2005 ساخته شده‌ است. بازیگران این فیلم عبارتند از؛ یحیی عبدالمتین دوم، جیک جیلنهال، ایزا گونزالس.دو سارق بعد از اینکه دزدی آنها برهم میخورد، آمبولانس را می دزدند. مایکل بی کارگردان این اثر سینمایی طی این سال‌ها اصولا تمایلات روشنی برای ساخت بلاک‌ باستر از خود نشان داده است. اما در این فیلم تا حدودی مقیاس کار را کوچک‌تر کرده و تریلری جمع‌وجورتر درباره سارقینی ساخته است. این فیلم در تاریخ 29 بهمن 1400 در دانلود فیلم 2022 ناب مووی اکران خواهد شد.

3- فلش

فیلم جدید The Flash ساخت 2022 آمریکا با ژانری اکشن، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی اندی موسکیتی و نویسندگی کریستینا هادسون، گاردنر فاکس، هری لمپرت می باشد. از بازیگران شاخص این فیلم میتوان به؛ تمورا موریسون، بن افلک، مایکل کیتون اشاره کرد. در حالی که مارول با مجموعه‌ای از آثار ابرقهرمانی برای سال 2022 نقشه‌های خود را دنبال می‌کند، DC هم بی‌کار ننشسته و چندین اثر ابرقهرمانی را در دنیای سینمایی‌ اش برای هواداران کمیک‌ های DC تدارک دیده است.

استودیوی برادران وارنر که تولیدکننده آثار ابرقهرمانی DC است سال 2022 را با فیلم ابرقهرمانی بتمن آغاز می‌ کند، با انیمیشن کمدی ابر حیوانات لیگ DC و بلک ادم به کار خود ادامه می‌ دهد و نهایتا دو فیلم «فلش» و «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» پایان‌دهنده کار این استودیو در حوزه آثار ابرقهرمانی خواهد بود. فلش تلاش DC در زمینه ساخت چندجهانی‌های آثار ابرقهرمانی است. دوازدهمین فیلم دنیای توسعه‌ یافته DC با حضور چهره‌هایی چون ازرا میلر در نقش فلش، بن افلک در نقش بروس وین و همچنین مایکل کیتون در نقش بروس وین اما نسخه‌ای پیرتر از او در جهانی موازی.

4- آکوامن و پادشاهی گمشده

فیلم سینمایی اکشن آکوامن و پادشاهی گمشده با موضوع ماجراجویی و فانتزی ساخت 2022 آمریکا به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی دیوید لسلی جانسون، پل نوریس، مورت وایزینگر است. تمورا موریسون، یحیی عبدالمتین دوم، نیکول کیدمن از بازیگران این فیلم هستند. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» آخرین فیلم ابرقهرمانی DC در سال 2022 خواهد بود. تاریخ انتشار این فیلم 25 آذر 1401 می باشد.این اثر سینمایی دنباله‌ ای است برای فیلم «آکوامن» ساخته سال 2018 و سیزدهمین فیلم دنیای توسعه‌ یافته DC به حساب می‌ آید. آکوامن برای DC موفقیتی خیره‌کننده و جالب توجه بود. این فیلم توانست 1 میلیارد و 148 میلیون دلار بفروشد و به‌عنوان پرفروش‌ ترین فیلم دنیای توسعه‌ یافته DC و پرفروش‌ ترین فیلمی که براساس شخصیت‌های کمیک‌های DC ساخته‌ شده شناخته شود. آکوامن همچنین پنجمین فیلم پرفروش سال 2018 لقب گرفت. طبیعی است که برادران وارنر برای چنین فیلمی دنباله بسازد و برای این کار هم چه کسی بهتر از جیمز وان که کارگردان قسمت اول بوده است؟!

قاعدتاً با توجه به نزدیک بودن تاریخ پخش این فیلم ها دنبال رسانه ای جهت دانلود فیلم دوبله فارسی هستید تا بتوانید این فیلم ها را با دوبله نیز در اختیار داشته باشید. البته در بدو نشر فیلم ها با زیرنویس فارسی هستند که سایت ناب مووی این آثار را با زیرنویس چسبیده فارسی و پخش آنلاین ارائه میکند. ما را دنبال کنید تا در بهمن ماه با چندین فیلم جدید 2022 شما را غافلگیر کنیم.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.