افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

خاص‌ترین تفریح‌های تابستانی در تور گرجستان، تور مالزی و تور آنتالیا

  • کد خبر : 2511
خاص‌ترین تفریح‌های تابستانی در تور گرجستان، تور مالزی و تور آنتالیا

با آمدن تابستان و روزهای آفتابی بیشتر، سطح ویتامین دی بدن بالاتر می‌رود و انسان احساس بشاش‌تری دارد اصلا همین می‌شود که همه ما به دنبال تفریحات هیجانی و سواحل و شنا و تعطلات دورهمی هستیم. در همین اطراف کشورمان می‌توانید توری تابستانی با خاص‌ترین تفریحات را تجربه کنید. تور گرجستان، سفر به دامنه‌های سبز […]

با آمدن تابستان و روزهای آفتابی بیشتر، سطح ویتامین دی بدن بالاتر می‌رود و انسان احساس بشاش‌تری دارد اصلا همین می‌شود که همه ما به دنبال تفریحات هیجانی و سواحل و شنا و تعطلات دورهمی هستیم. در همین اطراف کشورمان می‌توانید توری تابستانی با خاص‌ترین تفریحات را تجربه کنید.

تور گرجستان، سفر به دامنه‌های سبز قفقازی

تور گرجستان از پرفروش‌ترین تورهای ایرانی در تابستان است که فرصت کارهای متنوع و زیادی را به شما می‌دهد. از رفتن به دامان طبیعت گرفته تا گشتن در شهرستان‌ها و روستاها و رفتن به ییلاقات سبز و خنکی که مناظر وسیعی از دست و دامنه کوه‌ها را در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه وجود سواحل دریای سیاه به این ترکیب و تنوع افزوده و امکان تفریحات ساحلی و شنا را هم فراهم کرده است.

در تور تفلیس شما می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید که یکی از خاص‌ترین هایش بالن سواری و دیگری پاراگلایدر سواری است که امکان تماشای نفسگیرترین مناظر پانارومای شهر را به شما می‌دهد. اما اگر از پرواز و ارتفاع واهمه دارید می‌توانید به پارک روستاوی تفلیس بروید و موتور سواری کنید یا به کارتینگ بروید و با هم مسابقه دهید. در تابستان‌ها فستیوال‌های موسیقی فضای باز هم برگزار می‌شود که در صحنه بین‌المللی خیلی سرو صدا می‌کند. همچنین برای تماشای مانظر جذابی از تفلیس و باتومی در هر دوی این شهرها می‌توانید سوار تله کابین شوید، یکی نمایی از شهر و قلعه ناریکالا ارائه می‌دهد و آن دیگری مناظر تماشایی از سواحل دریای سیاه.

از تفریحات ساحلی و آبی خاص و جذابی که همه عاشقش می‌شوند اگر بگوییم جایی به خوبی دلفیناریوم باتومی نمی‌توانید شما و خانواده‌تان را سرگرم کند جایی که دلفین‌های باهوش و شیرهای دریایی بامزه به انجام حرکات نمایشی می‌پردازند. البته گشت و گذار در اطراف شهرهایی مثل تفلیس و باتومی هم بسیار جذاب و فرح بخش است مخصوصا این که می‌توانید از فضای شهری دور شوید و در جاهای دنج‌تری به استراحت بپردازید.

همانطور که گفتیم گرجستان کشوری متنوع از دامنه‌های کوهپایه‌های و قله‌های مرتفع تا سواحل دریای سیاه را به تصرف خود درآورده است. پس شکی نیست که با رفتن به سواحل دریای سیاه در منطقه آجارا می‌توانید فعالیت‌های متنوعی را انجام دهید. شما می‌توانید در سواحل شهرهای توریستی‌تری مثل باتومی، کبولتی و اورکی به شنا و قایق سواری بپردازید و حمام آفتاب بگیرید. اعتقاد مردم محلی بر این است که این ماسه‌های سیاه خاصیت مغناطیسی داشته و برای درمان بیماری‌های پوستی و رماتیسم مفید هستند.

تور مالزی، سفری به عمق تاریخ و فرهنگ و زیبایی

تور مالزی یکی از جذاب‌ترین تورهای جنوب شرقی آسیا با بی‌نهایت سواحل ماسه‌ای و جنگل‌های سرسبزی است که با پوشش زندگی حیوانی غنی شده‌اند. این کشور چهار فصل سال همیشه پر از بازدیدکننده و مهمانانی است که گوشه و کنار آن را می‌کاوند. از سفر به کوالالامپور شلوغ و پرهمهمه گرفته تا سواحل پنانگ و لنکاوی تابستان فصل بریز و بپاش در مالزی زیبا است.

کوالالامپور پر تفریحات و تجارب جذاب و خاطره انگیزی است که در بعضی از آن‌ها می‌توان بارقه‌هایی از دیوانگی را هم دید، مثل تور خلبان یکروزه که رویای خلبانی را برای بازدیدکنندگان خود به واقعیت تبدیل می‌کند. در این تور یکروزه شما نحوه کنترل هلی کوپتر را یاد می‌گیرید و می‌توانید بر فراز شهر با دیدنی‌ترین مناظر غیرقابل تصور برانید و فراموش نشدنی‌ترین تجربه عمرتان را ثبت کنید. برای افرادی که از ارتفاع بیزارند هیچ جایی بهتر از مجموعه تفریحی سان‌وی‌لاگون نیست که ترکیبی از باغ وحش و پارک آبی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا گرمای آفتاب را به روزی فراموش نشدنی تبدیل کنید.

برای دور شدن از کوالالامپور به ارتفاعات گنتینگ بروید که در فاصله کمی از کوالالامپور واقع شده و به عنوان سفری روزانه از این شهر در نظر گرفته می‌شود. این منطقه ییلاقی خنک و توریستی با امکانات عالی اقامتی کوتاه و دلنشین را برای شما رقم می‌زند. در حالی که با رفتن به لنکاوی جزیره‌ای خیره کننده و گرمسیری می‌توانید اسنورکلینگ و غواصی انجام دهید، به دیدن دنیای زیر آب بروید و کنار سفره ماهی‌های عظیم شنا کنید. اصلا هم نگران مهارت‌ها نباشید اپراتورهای غواصی به شما تجهیزات لازم برای غواصی و مهارت‌های ابتدایی را آموزش می‌دهند. به اسکای بریج لنکاوی بروید و در زیبایی جنگل‌های انبوه گرمسیری و صدای پرندگان آوازه‌خوان غرق شوید. همچنین پنانگ در همسایگی لنکاوی با شرایط مشابه و مناظر دیدنی شما را هیپنوتیزم می‌کند. این دو بسیار شبیه به هم هستند و انتخاب با خودتان است که به کجا بروید.

تور آنتالیا، سواحل درخشان ترکیه

تور آنتالیا به عنوان مشهورترین مقصد تابستانی ترکیه حرف اول را در جذب بازدیدکنندگان ساحل دوست می‌زند. این شهر با قدمی بسیار تاریخی و کهن دوران‌های مختلفی را دیده و شکوه و زوال بزرگ‌ترین حکومت‌های منطقه را به چشم شاهد بوده که امروزه برخی از ویرانه‌های آن را در خود حفظ کرده است. امروزه این مقصد ساحلی زیبا و پر رمز و راز چیزهای زیادی برای تعیلاتی خاص و عالی به شما ارائه می‌دهد.

برای کمی هیجان بیشتر بیخیال حمام آفتاب شوید و دست جمعی به رفتینگ آب‌های خروشان در آتالیا بروید که به شدت هیجان انگیز و پر انرژی است. در این مسیر شما با پارو زدن می‌توانید از مناظر زیبا و آبشارهای دیدنی و سرسبز دیدن کنید. یا اگر همچنان به دنبال چیزهای بیشتری هستید می‌توانید به غواصی در آب‌های زلال بروید. شما با ثبت نام در تورهای غواصی با قایق به وسط آب می‌روید و حتی اگر مهارتی هم نداشته باشید معمولا اپراتورها چیزهای اولیه را به شما آموزش می‌دهند.

البته آنتالیا همه‌اش راجب دریا و قایق و شنا نیست شاید فکرش را نکنید که برای آرامش و تمدد اعصاب بتوانید به زمین گلف بروید و با دیگران گلف بازی کنید به علاوه آن‌ها مربیانی مجرب هم دارند که به شما گلف بازی هم یاد می‌دهند. به علاوه می‌توانید به جای رفتن به پارک آبی به تور سافاری ملحق شوید که معمولا سفرهایی یک روزه به اعماق جنگل‌ها و مسیرهای پر دست انداز تدارک دیده می‌شوند. در این مسیرها شما شانس دیدن مناظری عالی و زیبا، جنگل‌های بکر و تنفس خنکای جنگلی را خواهید داشت. اگرچه با سافاری حسابی دل و روده‌تان به هم می‌پیچد اسب سواری همان مناظر و هوای لطیف را بدون پرتاب شدن به اینطرف و آن ظرف در تور آنتالیا فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.