افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
1

خرید کارتن + استعلام قیمت کارتن | معرفی بهترین کارتن سازی در کرج

  • کد خبر : 2247
خرید کارتن + استعلام قیمت کارتن | معرفی بهترین کارتن سازی در کرج

کارخانه‌های کارتن سازی مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارد که برای تامین کارتن بسته بندی محصولات، تولید کارتن خام و انواع خدمات مربوط به این متریال فعالیت دارند. اهمیت بسته بندی و نقش آن برای منظور‌های مختلف همواره مورد توجه تولید کننده‌های کشور بوده است و با بیشتر شدن رقابت میان تولید کننده‌ها در بازار فروش کارتن […]

کارخانه‌های کارتن سازی مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارد که برای تامین کارتن بسته بندی محصولات، تولید کارتن خام و انواع خدمات مربوط به این متریال فعالیت دارند. اهمیت بسته بندی و نقش آن برای منظور‌های مختلف همواره مورد توجه تولید کننده‌های کشور بوده است و با بیشتر شدن رقابت میان تولید کننده‌ها در بازار فروش کارتن هم رقابت به طبع بالاتر رفته است. بسیاری از کارخانه‌های کارتن سازی با سابقه‌ی بالای خود سعی کردند برای تولید کننده انتخاب اول باشند و با تلفیق تجربه و تخصص و شناخت بهتر بازار تلاش در پیشگام بودن دارند. برخی نیز با تاسیس شرکت کارتن سازی و بهره گیری از نیروی کار ماهر، افراد متخصص و متعهد و ایجاد خدمات ویژه و تلاش در شناخت بازار و راه حل‌های بهتر با روش‌های نوین برای جذب مشتری در مدت کوتاهی بازار را به دست گرفتند و رزومه‌ی کاری درخشانی را دریافت کردند.

ویژگی‌های خرید کارتن

خرید کارتن با کیفیت همیشه یکی از پارامتر‌های مهم برای افراد و شرکت‌ها است. بسیاری از همین اشخاص یا سازمان‌ها تنها به سابقه‌ی کاری یک کارتن سازی نگاه می‌کنند و کیفیت را در شناخت و آشنایی با آنها خلاصه کردند. اما دنیای نوین قدمت یک سازمان را تنها بخشی از پارامتر‌های آن در تولید با کیفیت می‌داند. برای مثال حتی خود کیفیت کارتن می‌تواند یکی از ویژگی‌های مهم برای خرید کارتن باشد. پس چه ویژگی‌های دیگری را باید برای خرید کارتن در نظر گرفت؟ برای آشنایی با این ویژگی‌ها باید قبل از خرید به نیاز اشخاص یا سازمان‌ها نگاه کرد و سپس خرید کارتن مناسب را از زوایای مختلف بررسی کرد.

ویژگی‌های مختلف برای خرید کارتن از کارخانه کارتن سازی می‌تواند شامل:

  • قیمت مناسب کارتن
  • استفاده از کارتن خام با کیفیت
  • برش با کیفیت کارتن
  • چاپ مناسب برای کارتن
  • امکان در اختیار گذاشتن ایده‌های خلاقانه برای کارفرما
  • سرعت در تولید کارتن و آماده کردن به موقع سفارش
  • شناخت بازار هدف و تخصص در طراحی انواع کارتن بسته بندی که قابل رقابت با سایر رقبا باشد.
  • امکان همکاری طولانی مدت با شرکت‌ها
  • استفاده از دستگاه‌های با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا
  • به روز بودن شرکت و توان تحلیل رقبای خود و همچنین رقبای کارفرما برای دیده شدن بهتر می‌شود.

چگونه مطمئن شویم که یک شرکت کارتن سازی چنین ویژگی‌هایی را دارد و در محصول خود به کار برده است؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که قبل از خرید کارتن از کارتن سازی از با کیفیت بودن و قیمت مناسب آن مطمئن شوید. اگر چه در گذشته این کار کمی سخت بود اما پیشرفت تکنولوژی و نیاز کارتن سازی‌ها برای دیده شدن توسط کاربران گوگل باعث شده است کارتن سازی‌های معتبر برای معرفی خود وبسایت راه‌اندازی کنند. شما با ورود به وبسایت یک کارتن سازی می‌توانید برای آشنایی اولیه با خدمات و دیدن رزومه‌ی کاری هر کارتن سازی و سابقه‌ی کار آنها وارد وبسایت شوید و به راحتی تا حدی آنها را بررسی کنید.

راه دیگر برای اطمینان قبل از خرید کارتن تماس با کارشناسان کارتن سازی است. معمولا کارتن‌ سازی‌های معتبر برای مخاطبان خود امکان مشاوره‌ تخصصی را از طریق تلفن و یا حضوری فراهم نمودند. از این طریق می‌توانید با خدمات هر کارتن سازی و سوابق آنها آشنا شوید و اعتبار آنها را بررسی کنید و بفهمید که مواد اولیه مورد استفاده‌ی آنها چیست و از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند و همچنین، قیمت کارتن را استعلام بگیرید. اما برای اینکه با کیفیت کار از نزدیک آشنا شوید کارتن سازی‌ها معمولا نمونه‌های تولیدی خود را در اختیار شما قرار می‌دهند تا کیفیت و ساز و کار آنها را از نزدیک لمس کنید.

خرید کارتن از گلبرگ باکس

شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس یکی از تولید کننده‌های برجسته‌ی انواع کارتن بسته بندی است. این شرکت از سال 1389 توسط کار آفرینان متخصص و جمعی دوستانه  تاسیس شد و در طول 11 سال فعالیت توانست خود را با بازار وفق دهد. گلبرگ باکس در طول مدت زمان فعالیت خود توانست با به کار گیری نیرو‌های متعهد و وفادار و کمک متخصصین کشور در صنعت چاپ و تبلیغات و همچنین تکنسین‌های گرافیک بهترین چاپ‌های کارتن را که توان رقابت بالایی در بازار داشتند ایجاد کند. کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس هم اکنون با توان تولید 6000 کارتن در روز می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان عمده باشد؛ همچنین در کوتاه‌ترین زمان سفارش آنها را آماده و به سرتاسر نقاط کشور ارسال می‌کند. قیمت کارتن در گلبرگ باکس نیز به لطف امکان خرید کارتن با قالب آماده و بهره گیری از ناوگان حمل و نقل برای مشتری به صرفه تعیین شده است.

 

 خدمات کارتن سازی صفاپک

تولید کارتن با کیفیت و مناسب نیاز مشتری:

کارتن سازی گلبرگ باکس با استفاده از کارتن‌های خام با کیفیت یک نام آشنا در ساخت کارتن بسته بندی، انواع کارتن‌های لمینتی، کارتن مادر و کارتن صادراتی است. این شرکت کارتن سازی مناسب محصول تولید کننده و نیاز وی با تخصص کارشناسان خود مناسب ترین جنس کارتن، ابعاد کارتن و چاپ کارتن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا به بازار معرفی شود.

قیمت مناسب کارتن‌ها

خرید کارتن با قیمت مناسب از نکات مورد نظر مشتریان است. بسیاری از کارتن سازی‌ها در قبال کیفیت بالا یا بخاطر اعتبار برند خود قیمت را بالا می‌برند. اما گلبرگ باکس بخاطر در اختیار داشتن ناوگان حمل و نقل تولید کارتن خام و همچنین سیاست مشتری مداری خود قیمت‌های خرید کارتن را بسیار معقولانه و مناسب مصرف کننده تعیین می‌کند.

امکان ارسال سفارش به تمام شهر‌های ایران:

با اینکه گلبرگ باکس در کرج قرار دارد، اما آماده‌ی ثبت سفارش مشتریان در سراسر کشور است و سیستم حمل و نقل اختصاصی خود را برای آن به کار می‌گیرد. این شرکت با توان تولید 6000 کارتن در هر شیفت می‌تواند سفارش شما را در کوتاهترین زمان تحویل دهد.

امکان خرید قالب آماده‌ی کارتن:

خرید قالب آماده برای کارتن بسته بندی از دو جهت کاربرد مفید دارد. یکی سرعت در تولید کارتن  و کاهش ضایعات و دیگری کاهش هزینه‌ها برای مشتری، اما این در شرایطی مناسب خواهد بود که تنوع قالب‌های آماده بالا باشد. با مراجعه به وبسایت گلبرگ باکس می‌توانید تنوع بالا در قالب آماده‌ی کارتن را مشاهده کنید.

ثبت سفارش آنلاین:

با ورود به وبسایت گلبرگ باکس می‌توانید به راحتی با رزومه‌ی کاری، اهداف شرکت و نمونه کار‌های آن آشنا شوید و به سادگی از طریق همان سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

استعلام قیمت در سایت:

بسیاری از مخاطبان از ابتدا به دنبال برآورد قیمت کارتن هستند. با تکمیل کردن یک فرم و دادن اطلاعات مورد نیاز می‌توانید در کمتر از سه دقیقه قیمت را استعلام بگیرید.

 

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.