افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
0

راهنمای بازدید از مجتمع کوهسر مشهد

  • کد خبر : 2506
راهنمای بازدید از مجتمع کوهسر مشهد

مشهد بزرگترین مقصد گردشگری معنوی و زیارتی است که سالانه میزبان خیل عظیمی از عاشقان امام هشتم است. با توجه به حضور تعداد بالای گردشگر در این شهر، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری در این ساخته شده که مجتمع کوهسر یکی از آن‌ها است. در این مطلب جاذبه‌های تفریحی و امکانات و خدمات […]

مشهد بزرگترین مقصد گردشگری معنوی و زیارتی است که سالانه میزبان خیل عظیمی از عاشقان امام هشتم است. با توجه به حضور تعداد بالای گردشگر در این شهر، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری در این ساخته شده که مجتمع کوهسر یکی از آن‌ها است.

در این مطلب جاذبه‌های تفریحی و امکانات و خدمات رفاهی مجتمع کوهسر مشهد را به شما معرفی می‌کنیم تا برنامه‌ی بازدید از این مجتمع بزرگ را در برنامه‌ی سفر به مشهد بگنجانید و از آن لذت ببرید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی مجتمع تفریحی و تجاری کوهسر

مجتمع کوهسر در مساحت تقریبی 5000 متری بنا شده است و با 2500 متر زیر بنا در 5 طبقه احداث شده است. این مجتمع در یکی از بلندی‌های مشهد ساخته شده و در حدود 20 متر ارتفاع دارد. این مجموعه تجاری تفریحی حدود 220 واحد تجاری دارد که در آن انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن و وسایل دکوری و لوزام منزل به فروش می‌رسد.

در نهایت باید به طراحی و نمای منحصر به فرد این مجتمع اشاره کنیم که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. زیرا شکوه و جلوه‌ی زیبایی دارد و از بهترین و مرغوب‌ترین مصالح ساخته شده است.

تور مشهد از تهران در تمام ایام سال برگزار می‌شود. اما تعداد متقاضی در تعطیلات نوروز و مناسبت‌های مذهبی بیشتر از سایر اوقات است. به همین دلیل قیمت آن در این روزها بیشتر از زمان‌های دیگر سال است.

امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع کوهسر

برای راحتی و آسایش مراجعه کنندگان و مسافران تور مشهد از تبریز، انواع امکانات و خدمات رفاهی در مجتمع تفریحی کوهسر در نظر گرفته شده است. این مجتمع پارکینگ‌های سرپوشیده و سر باز دارد که مجهز به دوربین‌های مداربسته است و در اختیار فروشندگان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. حتی افرادی که تمایلی برای استفاده از خودروی شخصی ندارند می‌توانند از تاکسی‌های اختصاصی این مجتمع استفاده کنند.

مجتمع کوهسر سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطلوب دارد که باعث می‌شود در هر فصلی بتوانید با آرامش خیال به این مجتمع مراجعه کنید. همچنین سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه هم در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در نهایت اینکه در کوهسر امکانات دسترسی آسان به خدمات بانکی و باجه‌های ATM فراهم شده است تا مراجعه کنندگان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان عملیات بانکی و تراکنش‌های مورد نظر را انجام دهند.

  • فاز 1 مجتمع کوهسر

مجتمع تفریحی کوهسر در مشهد 3 فاز دارد، در فاز اول امکاناتی که برای تفریحی و ورزش در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد شامل بازی‌های کامپیوتری، بولینگ، اسنوکر و سالن‌های بیلیارد، دستگاه‌های واقعیت مجازی، سیمولاتور ماشین و هواپیما است.

یکی از بخش‌های پرطرفدار مجتمع کوهسر سالن بولینگ است. این سالن 8 خط استاندارد دارد که آموزش‌های رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. حتی امکانات مختلف برگزاری مسابقات بوئینگ و یک کافی‌شاپ مجهز هم دارد. قبل از مراجعه به این مجموعه بهتر است از ساعت کار سالن‌های ورزشی برای خانم‌ها و آقایان اطلاع داشته باشید.

یکی دیگر از تفریحات مهیجی که در مجتمع کوهسر در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد اتاق فرار است. اتاق فرار دارای سه سناریو است که مراجعه کنندگان باید دنبال حل آن باشند. نام این سه سناریو فرار از زندان، قتل مرموز و آزمایشگاه زامبی است که شرکت کنندگان در تیم‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در آن شرکت کنند.

  • فاز 2 مجتمع کوهسر

در فاز دوم مجتمع کوهسر امکانات ورزشی متعددی نظیر زمین تنیس، سالن‌های بدنسازی، بسکتبال و والیبال و استخر و جکوزی وجود دارد. مربیان حرفه‌ای این سالن‌ها آموزش‌های لازم را به ورزشکاران ارائه می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا از ورزش کردن با انجام حرکات درست لذت ببرند. اگر جزو علاقه‌مندان به ورزش تنیس هم باشید می‌توانید به فاز دو مراجعه کنید و در خانه تنیس مشهد از آموزش تنیس بهره ببرید یا اینکه از تماشای بازی تنیس‌بازان حرفه‌ای لذت ببرید.

در کنار تمام این موارد باید سالن ماساژ مجتمع کوهسر مشهد را هم معرفی کنیم که با بهره‌مندی از ماساژورهای حرفه‌ای خستگی را از تن شما بدر می‌کند.

  • فاز 3 مجتمع کوهسر

سومین فاز مجتمع کوهسر مربوط به بخش تجاری و فروشگاه‌ها است. در این قسمت از مجتمع علاوه بر اینکه می‌توانید اجناس برند و لوکس بخرید، می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید. چون این مجتمع معماری زیبایی دارد.  در نهایت اینکه بعد از گشت و گذار داخل این مجتمع بزرگ برای رفع خستگی و صرف غذا می‌توانید از رستوران و فست فود مجتمع استفاده کنید.

ویژگی اصلی رستوران و فست فود مجتمع کوهسر این است که منوی غذایی متنوعی دارد و قیمت‌های آن کاملا منصفانه است. همچنین بهتر است بدانید علاوه بر سرو انواع غذای ایرانی و ایتالیایی در رستوران‌های مجتمع کوهسر می‌توانید از سالن بزرگ این مجموعه برای پذیرایی در مراسم‌های بزرگ استفاده کنید.

تالار بزرگ مجتمع کوهسر در مشهد 4000 نفر ظرفیت دارد که با بهره‌مندی از کادری مجرب و حرفه‌ای می‌تواند رضایت میزبان و مهمان‌ها را جلب کند.

کارشناسان آژانس مسافرتی همسفرها آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما در مورد قیمت و زمان برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی است.

موقعیت جغرافیایی مجتمع کوهسر

مجتمع کوهسر در بلوار هاشمیه و بین هاشمیه 60 و 62 قرار دارد. برای رفتن به این مکان می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و تاکسی استفاده کنید. درصورت استفاده از مترو، باید از خط 1 آن استفده کنید و در ایستگاه هاشمیه پیاده شوید؛ مابقی مسیر را پیاده یا با تاکسی بروید.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این مجتمع این است که به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب به چند خیابان مهم در مشهد مانند بلوار وکیل آباد، بلوار نماز، بلوار هاشمیه دسترسی دارد.

ساعات بازید از مجتمع کوهسر

برای بازدید از مجتمع کوهسر و استفاده از امکانات تفریحی آن می‌توانید از 7 صبح تا 10 شب به این مرکز مراجعه کنید.

جمع بندی

مشهد یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی است که امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را برای گردشگران فراهم می‌کند. این مطلب در مورد مجتمع تجاری کوهسر، امکانات و خدمات رفاهی و موقعیت مکانی آن است.

منبع

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.