افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

سبک زندگی جادویی گربه ها

  • کد خبر : 155
سبک زندگی جادویی گربه ها

[ad_1] بچه گربه ها وقتی پیر می شوند و شروع به کاوش در محیط خود می کنند ، غرایز و ویژگی های ذاتی خود را بیان می کنند که اداره آنها برای بعضی از صاحبان دشوار است. طبیعی است که آنها علامت های دیداری و رایحه ای را برای نشان دادن حضور خود به دیگران […]

[ad_1]

بچه گربه ها وقتی پیر می شوند و شروع به کاوش در محیط خود می کنند ، غرایز و ویژگی های ذاتی خود را بیان می کنند که اداره آنها برای بعضی از صاحبان دشوار است. طبیعی است که آنها علامت های دیداری و رایحه ای را برای نشان دادن حضور خود به دیگران پشت سر بگذارند.

آنها این کار را با خراشیدن درختان یا تکه های چوب در فضای باز و خراشیدن مبلمان ، کابینت آشپزخانه یا قاب درب در داخل خانه انجام می دهند. خراشیدن همچنین لایه های خارجی پوست پنجه ها را از بین می برد تا چنگال های واضح تری از زیر آن آزاد شود. نگه داشتن درخت خراش یا پست در مرکز منطقه زندگی آنها به این وضعیت کمک می کند. گربه ها علامت های رایحه ای را پشت سر می گذارند تا بگویند: “من اینجا هستم!” نرها ادرار خود را در مناطق خاصی از خانه و روی مبلمان می پاشند.

این تجربه بسیار ناخوشایندی برای صاحبان آن است. عقیم سازی گربه ممکن است به کاهش مشکل کمک کند. گربه های ماده با بدن ، سر و گونه های خود به صورت و دست صاحبان خود می مالند و دست و صورت خود را لیس می زنند. این علائم محبت که مالکان از آن قدردانی می کنند در واقع علامت گذاری بو است.

گربه ها در تمیز نگه داشتن خود و انجام آداب و رسوم روزانه بسیار خوب عمل می کنند. این به حفظ سلامت کت و پوست کمک می کند. گربه ها زبانی بسیار خشن دارند و با لیسیدن کتهای خود موهای مات شده را تمیز و گره می کنند و آفات و موهای شل را از بین می برند. آنها می توانند به بیشتر بدن خود به جز سر برسند. برای این ناحیه ، آنها ابتدا پنجه خود را لیس می زنند سپس صورت ، گوش ها و سر را با آن پاک می کنند.

این کار بسیار کارآمد است. پنجه ها به طور مداوم رشد می کنند. با خراشیدن اشیای مختلف با پنجه های جلو ، به سلامت آنها کمک می کند. برای سالم نگه داشتن پنجه های عقب ، آنها از دندان های خود برای نظافت آنها استفاده می کنند.

همه بچه گربه ها از طریق گربه های بزرگسال بیشتر روز را در خواب می گذرانند ، هرچند این کار به یکباره انجام نمی شود. این در طول روز با چرت زدن گربه اتفاق می افتد. گربه ها مانند انسانها دوره خواب آرام و همچنین دوره های حرکت سریع چشم دارند. در دوره های REM ، چشم ها ، گوش ها ، دم و سبیل های آنها اگرچه در خواب عمیق هستند ، می لرزد. تماشای گربه ها در طول این فعالیت ها و همه فعالیت های مختلفی که هر روز انجام می دهند ، جذاب است.

ویژگی بسیار غیرمعمول گربه ها واکنش آنها در مقابل گربه گربه است. گربه ها تنها گونه ای هستند که این رفتار را نشان می دهند. گربه گربه علف هرز است که در آب و هوای معتدل به صورت وحشی رشد می کند. به دلیلی نامعلوم گربه ها به سمت آن کشیده می شوند. آنها آن را بو می کنند ، لیس می زنند ، می جوند و در آن می چرخند. به نظر نمی رسد که به هیچ وجه به آنها آسیب برساند. حرکتی دوست داشتنی این است که هر چند وقت یکبار از حیوان خانگی خود یک نوع گربه گربه لذت ببرید. آنها آن را دوست دارم!

با درک بیمار از این غرایز و عادات مشخص حیوان خانگی خود ، می توانید رابطه نزدیک و شادی با یکدیگر برقرار کنید. اگر از خطاهای آنها چشم پوشی کنید ، کل خانواده می توانند از شرکت دیگران بهره مند شوند و واقعاً لذت ببرند. یادتان باشد آنها با غریزه هدایت می شوند! شما نیستید

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.