افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

سفر به دانمارک در شمال اروپا

  • کد خبر : 156
سفر به دانمارک در شمال اروپا

[ad_1] اول از همه دانمارک که با آلمان همسایه است ، یک کشور کوچک در شمال اروپا است. دانمارک کشوری با سابقه جالب و طولانی است ، این کشور پادشاهی است که در طول سالها درگیر بسیاری از جنبشهای تاریخی بوده است. علاوه بر این ، بسیاری از پادشاهی های نزدیک به دانمارک تلاش های […]

[ad_1]

اول از همه

دانمارک که با آلمان همسایه است ، یک کشور کوچک در شمال اروپا است. دانمارک کشوری با سابقه جالب و طولانی است ، این کشور پادشاهی است که در طول سالها درگیر بسیاری از جنبشهای تاریخی بوده است. علاوه بر این ، بسیاری از پادشاهی های نزدیک به دانمارک تلاش های استراتژیک برای حمله به این کشور را دارند. همسایه دیگر سوئد است که از دید جهاتی دانمارک را یادآوری می کند ، به عنوان مثال با مواردی مانند معماری و رفتارهای اجتماعی. هر دو کشور به سنت های آن بسیار افتخار می کنند و برای برقراری ارتباط با سنت های قدیمی بسیار ارزش قائل هستند.

شرایط خانوادگی یکی از موارد ارزشمندی است که دانمارکی ها و سوئدی ها از آن استقبال می کنند. اما آنها دوست دارند آن را برای رویدادهای ویژه ای که در طول سال اتفاق می افتد نگه دارند. این می تواند تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات خانوادگی باشد که در آن زمان برای گذراندن مدتی با هم وقت دارند. از آنجا که دانمارکی ها بسیار کار می کنند ، و در واقع ، بخش مهمی از زندگی روزمره در دانمارک است ، تا زندگی پرمشغله را ادامه دهند.

سبک زندگی و معماری دانمارکی

وقتی به دانمارک سفر کردم ، چیزهای جالب و بسیاری از شهرهای قدیمی کشور را دیدم ، با یک عشق و علاقه. چیزی که بیشتر از همه متوجه آن شدم خانه های زیبا در شهرهای کوچک اطراف جزایر بود. توجه به آن واقعاً آسان است و هرکسی که تا به حال به دانمارک رفته باشد می تواند منظور من را بداند. من از آلمان سفر کردم و با موتور خودم را به یک شهر کوچک ساحلی در شمال شرقی جزیره کوچک به نام Fyn رساندم. وقتی به Kerteminde آمدم احساس سربالایی کردم ، زیرا واقعاً می توانستم احساس احاطه در آب را احساس کنم. این ساحل با یک منطقه ساحلی طولانی از ساحل از یک منطقه به منطقه دیگر می رفت. این تعطیلات تابستانی یا بهتر بگویم تعطیلات برای من بود ، بنابراین من هر روز در اقیانوس زیبا شنا می کردم.

اولین بار در تختخواب و صبحانه

من در تختخواب و صبحانه Samlingstuens خوابیدم ، که در مرکز شهر یک شهر کوچک واقع شده بود. مسکن آن در داخل یک ساختمان محافظت شده ، در حیاطی به نام “Andreasens købmandsgaard” قرار داشت. در اینجا آنها اتاقهای خوبی با گلهای زیبا در کنار میز کنار تختخواب من و یک اتاق تمیز و زیبا داشتند که من برای آن بسیار ارزش قائلم.

برنامه زمانی من به من گفت که فقط چند روز در Kerteminde بمانم ، اما در نهایت 5 روز در آنجا ماندم. من خودم کمی اهل طبیعت هستم ، بنابراین بیشتر اوقات در اطراف سواحل و جنگلهای بزرگی که در اطراف منطقه واقع شده بودند قرار داشتم.

وایکینگ های دانمارک

من همچنین به موزه وایکینگ که در حدود 10 کیلومتری ساملینگستوئن بودند رفتم. این دیدار با وایکینگ های مدرن ادامه داشت. من آن روز چیزهای زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ دانمارک آموختم و حتی غذای واقعی وایکینگ ها را چشیدم.

اساساً این مکان مکانی کاملا اثبات شده برای رفتن به خانه با خانواده بود ، چیزهای زیادی برای انجام و یادگیری بچه ها وجود داشت. اما حتی رفتن خودم به آنجا هم واقعاً خوشحال کننده بود.

در پایان

من می خواهم کلمه ای را به اشتراک بگذارم که در طول اقامتم در دانمارک بارها به آن برخوردم. این “hygge” نامیده می شود و توصیف منحصر به فردی از جمله پیوندهای خانوادگی یا شاید راه دیگری برای گفتن “خنک شدن” است. این کلمه به طور خاص با دانمارک مرتبط است ، و به خوبی توصیف می کند که مردم دانمارک چگونه هستند.

 

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.