افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
0

فالوور، سکان دار پیج های اینستاگرامی

  • کد خبر : 979
فالوور، سکان دار پیج های اینستاگرامی

با همه گیر شدن فضای مجازی و دسترسی آسان به اینترنت، روز به روز به تعداد مخاطبان اینستاگرام افزوده می شود. قابلیت ها و پتانسیل های این اپلیکیشن موجب شده است تا نیاز کاربرانی که صرفا عکس و دایری خود را به اشتراک می گذارند و چه مخاطبانی که کسب و کاری را راه انداخته […]

با همه گیر شدن فضای مجازی و دسترسی آسان به اینترنت، روز به روز به تعداد مخاطبان اینستاگرام افزوده می شود. قابلیت ها و پتانسیل های این اپلیکیشن موجب شده است تا نیاز کاربرانی که صرفا عکس و دایری خود را به اشتراک می گذارند و چه مخاطبانی که کسب و کاری را راه انداخته و در این فضا به کسب درآمد می رسند، رفع شود. بر کسی پوشیده نیست که از زمان همه گیر شدن اینستاگرام، تعداد و افزایش فالوور از چالش های مهم و اصلی کاربران این فضای مجازی بوده است؛ اینکه با چه روش ها و ترفند هایی می توانند در مدت زمان کوتاهی، تعداد فالوور یا مخاطبانشان را افزایش داده و از دیگر کاربران اینستاگرام در این زمینه پیشی بگیرند. در این راستا، نرم افزار ها و ایده های گوناگونی طراحی و ارائه شده اند که یکی از این روش ها، استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. در ادامه با ما همراه باشید تا در این رابطه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام، رباتی است که روزانه تمامی کارهایی که بایستی برای رشد یک پیج انجام داد را بطور 7/24 انجام داده و با خیالی آسوده می توانید پیج خود را به آن بسپارید. در واقع می توان گفت که کارکرد ربات اینستاگرام، افزایش فعالیت پیج بوده که در نهایت منجر به افزایش فالوور می گردد. جالب است بدانید، وظایفی که ربات اینستاگرام بر عهده دارد، متفاوت و متغیر است. بطور مثال فرض کنید کارمندی را بصورت 7/24 استخدام کرده و مسئولیت هایی را جهت افزایش فالوور و اینگیجمنت پیج اینستاگرام، برای آن در نظر گرفته اید. با این کار علاوه بر جذب فالوور های هدفمند و واقعی، با کمک ربات های اینستاگرامی میتوان افزایش چشمگیری در تعداد لایک ها و اینگیجمنت پیج، داشت.

ویژگی های ربات اینستاگرامی

ربات های اینستاگرامی بنا به کارکردی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما پرکاربرد ترین و محبوب ترین آن ها، ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات های اینستاگرامی ویژگی هایی را باید به همراه داشته باشند که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

ارسال پست

یکی از ویژگی هایی که یک ربات هوشمند می تواند داشته باشد، ارسال پست ها بصورت تکی یا گروهی است. ربات هوشمند رباتی است که شب و روز برای آن معنایی نداشته و همیشه آماده خدمت رسانی بوده و در ساعت هایی که برای آن معین می شود، اقدام به بارگذاری پست نماید. ارسال پست از مهمترین کارهایی است که ربات افزایش فالوور اینستاگرام بر عهده دارد.

درج کامنت بصورت خودکار

یکی از روش های موثر در افزایش فالوور، کامنت گذاری یا در واقع کامنت مارکتینگ است. با کامنت گذاری، علاوه بر دیده شدن توسط ادمین پیج، توسط کسانی که کامنت ها را می خوانند نیز، دیده می شوید و این مصداق با یک تیر چند نشانه زدن است. پس رباتی که انتخاب و بکار می برید، بایستی قابلیت کامنت گذاری را نیز داشته باشد.

فالو هوشمند و خودکار اکانت های دیگر

پیش از این اشاره کردیم که یکی از روش های افزایش فالوور، فالو کردن پیج های دیگر است. پس می توان گفت که از ویژگی های مهم یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام، توانایی فالو کردن دیگران است که قطع به یقین منجر به هر چه بیشتر دیده شدن شما می شود. یک ربات هوشمند قادر است تا با شناسایی پیج رقبا و برقراری ارتباط با فالوور های آن، بر تعداد دنبال کنندگان شما بیفزاید.

لایک خودکار

حتما برایتان پیش آمده که با لایک کردن پست های یک پیج، آن ها هم در جواب، چند تا از پست های شما را لایک می کنند. بطور مثال، روزانه 200 نفر را لایک می کنید؛ اگر حداقل نصف آن ها به پیج شما مراجعه کرده و محتوا های شما نظر آن ها را جلب نماید، حتما به جمع فالوور های شما می پیوندند. پس می توان گفت که ربات بایستی قابلیت لایک خودکار را داشته باشد.

ارسال پیام به دایرکت

یکی از راه های ارتباط با دیگر کاربران، ارسال پیام در دایرکت آن ها است. اگر بتوانید مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و برای آن ها دایرکتی مبتنی بر جذب کردن آن ها بفرستید، بی شک روزانه شاهد فالوور های جدیدی خواهید بود. اما این کار بیش از آنکه فکر کنید زمان بر است. ربات افزایش فالوور اینستاگرام برای این کار به کمک شما آمده است. یک ربات هوشمند می تواند بدون هیچ محدودیتی، به تعداد افراد زیادی در روز پیام ارسال نماید.

آنفالو خودکار

ممکن است پس از مدتی که به تعداد فالووینگ های شما اضافه شد، بخواهید عده ای از آن ها را آنفالو کنید. اما چه اکانت هایی؟ رباتی که از آن استفاده می کنید بایستی بطور هوشمند افرادی که شما را فالو نکردند را شناسایی و آن ها را آنفالو نماید. دسته ای از ربات ها قابلیت های دیگری مثل آنفالو براساس خط زمانی یا آنفالو از اکانت هایی که خودش فالو کرده است را دارند.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات های اینستاگرام قابلیت تنظیم داشته و این امکان را فراهم می آورند تا زیر نظر مستقیم خودتان، تمامی فعالیت ها به درستی انجام پذیرد و در نهایت بازده خوبی از آن بگیرید. ربات نینجاگرام، ربات اینستاگرام گوگل کروم و همچنین ربات گرامیستا از جمله ربات های محبوب در این زمینه هستند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با ربات افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین ویژگی های آن، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. ربات های اینستاگرامی به شما کمک می کنند تا به صورت کاملا حرفه ای پیج خود را ارتقا دهید. از این رو دکتر فالوور در این زمینه به کمک شما آمده است. با مراجعه به سایت drfollower.ir می توانید با در جهت رشد پیج خود گام موثری بردارید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.