افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024
1

معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا برای افراد مجرد

  • کد خبر : 4277
معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا برای افراد مجرد

دوران مجردی و جوانی، یکی از بهترین دوران های زندگی هر فرد است. انسان ها در این سن و سال، انرژی بسیار زیادی دارند و به دنبال هیجان هستند. یکی از بهترین راه های تخلیه این انرژی و هیجان، مسافرت به کشور ترکیه و شهر آنتالیا است. اولین موردی که قبل از سفر به آنتالیا، […]

دوران مجردی و جوانی، یکی از بهترین دوران های زندگی هر فرد است. انسان ها در این سن و سال، انرژی بسیار زیادی دارند و به دنبال هیجان هستند. یکی از بهترین راه های تخلیه این انرژی و هیجان، مسافرت به کشور ترکیه و شهر آنتالیا است. اولین موردی که قبل از سفر به آنتالیا، ذهن شما را درگیر خواهد کرد، پیدا کردن هتلی مناسب می باشد. در این مقاله قصد داریم تا مناسب ترین هتل های آنتالیا را به شما معرفی کنیم. با خواندن این مطلب، شما با کیفیت ترین و مناسب ترین هتل های این شهر را خواهید شناخت و سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد. بنابراین، تا پایان با ما همراه باشید.

مناسب ترین هتل های آنتالیا برای مجردین

در این بخش از مقاله، 8 مورد از مناسب ترین هتل های آنتالیا برای مجردها را به شما معرفی خواهیم کرد. در معرفی هر هتل، موقعیت جغرافیایی و امکانات آن هتل نیز ذکر خواهند شد.

1. مناسب ترین هتل های آنتالیا: جندر 

اولین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، جندر نام دارد. هتل جندر، یکی از هتل های چهار ستاره و معروفِ شهر آنتالیا است. این هتل در حوالی موزه آتاتورک قرار دارد و نزدیک به مرکز شهر می باشد. مسجد تاریخی علاءالدین نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل جندر واقع شده است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته در اتاق ها و مجهز بودن به تلویزیون ماهواره ای، این هتل را به انتخابی مناسب برای جوانان و مجردها، تبدیل کرده است.

1.1. موقعیت جغرافیایی هتل جندر

هتل جندر، در نزدیکی بندر مارينا واقع شده است و فاصله مرکز شهر تا این هتل، تنها 20 دقیقه پیاده روی می باشد.

شما می توانید با پنج دقیقه رانندگی، از هتل جندر به موزه آتاتورک برسید.

1.2. امکانات هتل جندر

برخی از امکانات هتل جندر عبارتند از؛ اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، چشم انداز زیبا، غذاهای بسیار لذیذ، سالن بدنسازی، استخر پیشرفته، سالن بیلیارد، سالن پینگ پنگ و…

2. مناسب ترین هتل های آنتالیا: دلفین ایمپریال

دومین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، دلفین ایمپریال نام دارد. این هتلِ پنج ستاره و مجلل، اقامتگاهی مناسب برای جوانان و مجردها می باشد. در هتل دلفین ایمپریال، نزدیک به 800 اتاق و 9 رستوران وجود دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز تنها 20 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد.

2.1. موقعیت جغرافیایی هتل دلفین ایمپریال

هتل دلفین ایمپریال، در نزدیکی ساحل لارا، واقع شده است. آکواریوم معروفِ آنتالیا نیز در فاصله کوتاهی از این هتل قرار دارد. همچنین، بازار سلطان ترکیه، با پنج دقیقه پیاده روی از هتل دلفین ایمپریال، قابل دسترسی خواهد بود.

2.2. امکانات هتل دلفین ایمپریال 

برخی از امکانات هتل دلفین ایمپریال عبارتند از؛ چشم اندازی زیبا، رستوران های پیشرفته، استخر، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پارک آبی، کتابخانه، جت اسکی، خشکشویی و…

3. مناسب ترین هتل های آنتالیا: لارا پالاس

سومین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، لارا پالاس است. لارا پالاس، یکی از اقتصادی ترین هتل های آنتالیا می باشد. جوانانی که می خواهند هزینه کمی را برای سفر به آنتالیا پرداخت کنند، می توانند برای اقامت خود، این هتل را انتخاب نمایند.

3.1. موقعیت جغرافیایی هتل لارا پالاس

هتل لارا پالاس در مجاورتِ ساحلِ لارا قرار دارد. برج ساعتِ آنتالیا نیز در فاصله 15 کیلومتری از این هتل واقع شده است. همچنین، شما می توانید با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل، به پارک پروانه آنتالیا برسید.

3.2. امکانات هتل لارا پالاس

برخی از امکانات هتل لارا پالاس عبارتند از؛ اینترنت رایگان، چشم انداز زیبا به ساحل، تلویزیون ماهواره ای، استخر، رستوران، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و…

4. مناسب ترین هتل های آنتالیا: وویج بِلِک

چهارمین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، وویج بِلِک است. تکنولوژی به کار رفته در اتاق های این هتل، شما را شگفت زده خواهد کرد. در هتلِ وویج بِلِک، مکان های تفریحی متنوعی برای مسافران در نظر گرفته شده است و رستوران های بسیاری نیز آماده پذیرایی از شما هستند.

4.1 موقعیت جغرافیایی هتل وویج بِلِک

هتل وویج بِلِک، از یک سمت به دریای مدیترانه و از سمتی دیگر به جنگل، مشرف می باشد. این هتل، در خیابانِ بِلِک واقع شده است.

هتل وویج بِلِک، در امتداد دریای مدیترانه قرار گرفته است.

4.2. امکانات هتل وویج بِلِک 

برخی از امکانات هتل وویج بِلِک، عبارتند از؛ استخر، سونا، رستوران، خدمات پزشکی، اینترنت رایگان، سینما، سالن بیلیارد، سرسره آبی، سالن زیبایی و…

5. مناسب ترین هتل های آنتالیا :Sherwood Exclusive Lara 

پنجمین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت،Sherwood Exclusive Lara نام دارد. این هتل، یکی از اقامتگاه های مجللِ آنتالیا به حساب می آید. با ورود به هتل Sherwood Exclusive Lara، شما به ساحل و اسکله خصوصی این هتل نیز دسترسی خواهید داشت.

5.1. موقعیت جغرافیایی هتل Sherwood Exclusive Lara 

هتل Sherwood Exclusive Lara در مجاورتِ ساحل لارا واقع شده است و به آکواریوم معروف آنتالیا نیز نزدیک می باشد.

5.2. امکانات هتل Sherwood Exclusive Lara 

برخی از امکانات هتل Sherwood Exclusive Lara عبارتند از؛ ساحل و اسکله اختصاصی، چشم اندازی زیبا، سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سالن پینگ پنگ، تلویزیون ماهواره ای در اتاق ها، اینترنت رایگان، خشکشویی، پارک آبی، رستوران های پیشرفته، استخر، سونا، سالن بدنسازی، مینی گلف و…

6. مناسب ترین هتل های آنتالیا: اورنج کانتی کِمِر 

ششمین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، اورنج کانتی کِمِر نام دارد. این هتل، یکی از مجلل ترین و لوکس ترین اقامتگاه های آنتالیا می باشد و در مجاورت بازارهای محلی و رستوران های متنوعی واقع شده است.

6.1. موقعیت جغرافیایی هتل اورنج کانتی کِمِر

هتل اورنج کانتی کِمِر در ناحیه کِمِر واقع شده است. این هتل، در مجاورت دریای مدیترانه نیز می باشد و این مجاورت، چشم اندازی زیبا را برای ساکنین هتل به ارمغان می آورد.

6.2. امکانات هتل اورنج کانتی کِمِر 

برخی از امکانات هتل اورنج کانتی کِمِر، عبارتند از؛ استخر، سونا، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، رستوران، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، چشم انداز زیبا و…

7. مناسب ترین هتل های آنتالیا: اورنج کانتی بِلِک

هفتمین هتلی که در مبحثِ معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، اورنج کانتی بِلِک نام دارد. این هتل، به دلیل قیمت مناسب و امکانات تفریحی متنوع، در بین ایرانیان بسیار معروف می باشد. اگر به لیست قیمت هتل های آنتالیا نگاه کنیم، خواهیم دید که اورنج کانتی بِلِک نسبت به سایر اقامتگاه های آنتالیا، هزینه اقامتِ بسیار پایین تری را دریافت می کند.

7.1. موقعیت جغرافیایی هتل اورنج کانتی بِلِک

هتل اورنج کانتی بِلِک در ناحیه کونیالتی واقع شده است. این هتل با دریای مدیترانه نیز فاصله بسیار کمی دارد. مسافران هتل اورنج کانتی بِلِک می توانند با پنج دقیقه پیاده روی، به سواحل دریای مدیترانه برسند.

7.2. امکانات هتل اورنج کانتی بِلِک

برخی از امکانات هتل اورنج کانتی بِلِک، عبارت است از؛ اتاق های لوکس، منظره زیبا، انواع باشگاه های ورزشی، رستوران، استخر، جکوزی، سونا، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان و…

هتل Sherwood Exclusive Lara، دارای ساحل و اسکله اختصاصی می باشد.

8. مناسب ترین هتل های آنتالیا: ترنس آتلانتیک

آخرین هتلی که در مبحثِ معرفی هتل های مناسب آنتالیا به آن خواهیم پرداخت، ترنس آتلانتیک نام دارد. این هتلِ پنج ستاره، امکانات بسیاری را در اختیار مسافران خود قرار خواهد داد و لحظاتی بیاد ماندنی را برای آنها رقم خواهد زد.

8.1. موقعیت جغرافیایی هتل ترنس آتلانتیک

هتل ترنس آتلانتیک در منطقه لارا واقع شده است و فاصله کمی با ساحل لارا دارد. شما می توانید با پنج دقیقه رانندگی، از این هتل به شهربازی معروف لند افتریا برسید.

8.2. امکانات هتل ترنس آتلانتیک

برخی از امکانات هتل ترنس آتلانتیک عبارتند از؛ اتاق های لوکس، منظره زیبا، امکان اجاره خودرو، حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سینما، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و…

سخن پایانی

در این مقاله، به معرفی مناسب ترین هتل های آنتالیا برای مجردها پرداختیم. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و مدت زمان اقامت در آنتالیا، بهترین هتل را از میان موارد فوق، انتخاب نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.