افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024
1

مهم ترین خدماتی که یک شرکت طراحی سایت ارائه می‌دهد چیست؟

  • کد خبر : 4394
مهم ترین خدماتی که یک شرکت طراحی سایت ارائه می‌دهد چیست؟

طراحی و راه اندازی سایت از جمله کارهای تخصصی است که برای انجام آن نیاز به دانش و مهارت بالایی است. چون یک سایت برخلاف ظاهر ساده ای که دارد، طراحی سخت و جزئیات زیادی نیاز دارد. حتی اگر شما مهارت بالایی در تولید محتوا، سئو، برنامه نویسی و کار با وردپرس داشته باشید، بازهم […]

طراحی و راه اندازی سایت از جمله کارهای تخصصی است که برای انجام آن نیاز به دانش و مهارت بالایی است. چون یک سایت برخلاف ظاهر ساده ای که دارد، طراحی سخت و جزئیات زیادی نیاز دارد. حتی اگر شما مهارت بالایی در تولید محتوا، سئو، برنامه نویسی و کار با وردپرس داشته باشید، بازهم برای طراحی ظاهر آن نیاز به یک نیروی گرافیست با تجربه دارید.

پس پیشنهاد می‌کنیم طراحی آن را به شرکت طراحی سایت بسپارید. این شرکت‌ها تیمی متشکل از افراد متخصص دارند که می‌توانند با در نظر گرفتن تمام جزئیات و نکات مهم در راه اندازی وب سایت، سایتی کاربرپرسند را در اختیارتان قرار دهند.

اما پاسخ به این سوال که “خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست” را در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت چیست؟

برای اینکه بدانید از یک شرکت طراحی سایت چه خدماتی را باید انتظار داشته باشید، ابتدا باید بدانید طراحی سایت چیست و چه کمکی به کسب و کارتان می‌کند.

با این مثال شروع می‌کنم که شما با وظایف طراح دکوراسیون داخلی آشنا هستید. او می‌داند که از چه جنسی برای کدام قسمت خانه باید استفاده کند تا علاوه بر زیبایی از استحکام خوبی برخوردار باشد. یا اینکه کدام طرح و مدل را باید در کنارهم قرار دهد تا جلوه زیباتری داشته باشد.

تمام این موارد را در سایت و برای یک طراح سایت درنظربگیرید. بنابراین وظیفه یک شرکت طراحی سایت برنامه ریزی و تنظیم محتوا در صفحات وب است تا بتوانید محتوایتان را در صفحه ای با جلوه‌های گرافیکی، با دیگران به اشتراک بگذارید.

خدمات شرکت طراحی سایت

همانطور که گفتیم طراحی سایت فقط به ظاهری زیبا خلاصه نمی‌شود. سایت طراحی شده زمانی عملکرد درستی دارد که بتواند محتوای شما را به درستی ارائه کند.

شرکت طراحی سایت برای سایت شما برنامه ریزی می‌کند

به این نکته دقت داشته باشید که طراحی سایت کار زمانبری است که باید با برنامه ریزی انجام شود. بنابراین شرکت‌هایی که در مدت زمانی کوتاه سایت را طراحی و ارائه می‌کنند مطمئناً کیفیتی پایین و نامناسب خواهدداشت.

خرید هاست توسط شرکت طراحی سایت

راه اندازی و طراحی سایت به راحتی قابل انجام نیست. درواقع ذخیره اطلاعات سایت شما را هاست به عهده دارد. پس شرکت طراحی سایت باید متناسب با دیتایی که روی سایت شما بارگذاری می‌شود، هاست را تهیه کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت توسط شرکت‌ها، پیگیری خدمات هاست است. وقتی سایت طراحی شده دچار مشکل شود، کارشناسان حاضر در شرکت طراحی سایت به سرعت موضوع را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

خرید هاست توسط شرکت طراحی سایت

حواستان باشد زمان بستن قرار داد به این موارد دقت کنید:

  • مدت زمان استفاده از هاست
  • فضای هاست
  • نوع هاست مورد استفاده اعم از ویندوز یا لینوکس
  • داخلی یا خارجی بودن هاست
  • چگونگی پشتیبانی از هاست
  • شرایط امنیت هاست
  • بک آپ گیری از اطلاعات

شرکت طراحی سایت دامنه سایت شما را ثبت می‌کند

از دیگر مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های طراحی سایت برای مشتری در نظر دارند، ثبت دامنه است. دامنه سایت به همان آدرسی گفته می‌شود که کاربران سایت شما را به واسطه آن می‌شناسند. فقط به این نکته دقت کنید که دامنه باید به نام خودتان ثبت شود.

شرکت طراحی سایت قالبی متناسب با کسب و کارتان انتخاب می‌کند

شرکت‌های طراحی سایت براین نکته واقفند که برای هر کسب و کاری باید قالب متناسب با خودش را درنظربگیرند. مثلاً قالب سایت‌های فروشگاهی با سایت‌های خدماتی متفاوت هستند.

گرافیک سایت را هم از شرکت طراحی سایت بخواهید

از مهم‌ترین مواردی که در جذب مشتری اهمیت دارد، گرافیک سایت است. به جرات می‌توان گفت، کاربر با دیدن ظاهر سایت تصمیم می‌گیرد که در صفحه بماند یا آن را ترک  کند.

شرکت طراحی سایت به افزایش نرخ تبدیل هم توجه می‌کند

یک شرکت طراحی طراحی سایت طراحی را به گونه ای انجام می‌دهد که کاربرپسند باشد و اصول تجربه کاربری را هم درنظر می‌گیرد. درنظرداشتن این موارد باعث کاربر زمان ورود به سایت دچار سردرگمی نشود و به هدف خود از ورود به سایت برسد. درنتیجه ورود او یا با خرید محصول همراه است یا استفاده از خدمات.

سئو؛ خدمتی دیگر از شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت امنیت سایت شما را تامین می‌کند

تامین امنیت سایت از جمله مواردی است که شرکت‌های طراحی سایت برای مشتری خود در نظر دارند تا آن را در مقابل هکرها محافظت کند. مواردی همچون:

  • به روزرسانی سایت
  • استفاده از هاست معتبر
  • به کارگیری پسورد قوی
  • و استفاده از HTTPS

از جمله مواردی هستند که با امنیت سایت مرتبط شده  و می‌توانید از شرکت طراحی سایت بخواهید این خدمات را برایتان ارائه دهد.

سئو؛ خدمتی دیگر از شرکت طراحی سایت

مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا شده و به مشتری ارائه شود، بهینه سازی و سئو سایت است. سایت طراحی شده زمانی ارزشمند می‌شود که جایگاه برتری در گوگل داشته باشد تا کاربر به راحتی با خدمات شما آشنا شود و این کار را باید به دست افراد و شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بسپارید که با تجربه بالا اطلاع درستی از اقدامات استاندارد سئو و الگوریتم های به روز گوگل دارند.

به دلیل آپدیت های پی در پی و همواره گوگل، متخصصین سئو باید هر روزه اطلاعات خود را به روز کنند و تجربه کافی داشته باشند. به همین علت هم بهتر است پیش از سپردن سایت خود، اطلاعات کافی درباره شرکت یا فرد سئوکار بدست آورده باشید و نمونه کارهای او را بررسی کنید.

سیستم مدیریت محتوا؛ از وظایف مهم شرکت طراحی سایت

شرکت‌های طراحی سایت تلاش می‌کنند با استفاده از مناسب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، تکست پترن و… محتوای متنی، ویدئویی، محصولات و… را به کاربران ارائه کند.

از شرکت طراحی سایت، سایتی ریسپانسیو بخواهید

یکی دیگر از وظایف مهم شرکت‌های طراحی سایت، سایتی واکنشگر یا همان ریسپانسیو است. ریسپانسیو بودن سایت این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به راحتی سایت شما را روی لپ تاپ، موبایل، تبلت و… بازکند. از آنجاییکه امروزه اکثر مردم از گوشی برای وبگردی استفاده می‌کنند، یادتان باشد زمان بستن قرار داد به این مورد اشاره کنید.

از شرکت طراحی سایت، سایتی ریسپانسیو بخواهید

طراحی وب سایت سفارشی

زمانی که به شرکت طراحی سایت مراجعه می‌کنید، می‌توانید درباره ایده‌ها و نظراتتان برای سایتی که قرار است طراحی شود، صحبت کنید. کارشناسان با توجه به میزان هزینه ای که برای این کار درنظر گرفته اید و امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارند، شما را راهنمایی می‌کنند.

جمع بندی

بعضی از مدیران کسب‌وکار بر این باورند که با گذراندن چند دوره آموزشی طراحی سایت، می‌توانند خودشان سایت را راه‌اندازی کنند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. درصورتی‌که این‌طور نیست. بی‌توجهی به یک مورد از موارد یاد شده می‌تواند هزینه‌ای چندبرابر هزینه خدمات یک شرکت طراحی سایت شما را متضرر کند.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.