افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
1

پارتیشن شیشه ای در اتاق خواب

  • کد خبر : 1914
پارتیشن شیشه ای در اتاق خواب

تقسیم اتاق به مناطق جدا از هم، یکی از مشکلات اغلب صاحبان آپارتمان ها است. این مشکل برای آپارتمان های یک اتاقه نیز صدق می‌کند، جایی که عملکرد یک اتاق چندین عملکرد را انجام می‌دهد. اگر اتاق کوچک باشد و به همان سبک طراحی شده باشد، کار پیچیده ای است. با این حال، طراحان اعتقاد […]

تقسیم اتاق به مناطق جدا از هم، یکی از مشکلات اغلب صاحبان آپارتمان ها است. این مشکل برای آپارتمان های یک اتاقه نیز صدق می‌کند، جایی که عملکرد یک اتاق چندین عملکرد را انجام می‌دهد. اگر اتاق کوچک باشد و به همان سبک طراحی شده باشد، کار پیچیده ای است. با این حال، طراحان اعتقاد دارند که حتی در این مورد، بدون توسعه مجدد گران قیمت، می‌توانید فضایی داخلی ایجاد کنید که به طور هماهنگ عملکردهای مختلف کاری مانند اتاق خواب و اتاق نشیمن، اتاق خواب و دفتر کار را ترکیب کند. معمولا هنگامی که فضای کافی در اتاق ندارید باید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. جداسازی مناسب اتاق به شما امکان می‌دهد فضای داخلی ایجاد کنید، زمانی که کمبود فضا تقریبا قابل توجه نیست.

مزایای پارتیشن شیشه ای

اگر تا همین اواخر، پارتیشن شیشه ای فقط در طراحی داخلی زیبا استفاده می‌شد، امروزه این گزینه بسیار محبوب است. اول از همه، برای راحتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه نه تنها یک پارتیشن، بلکه یک قطعه جداگانه از دکور است.

مزایای اصلی آن عبارتند از:
– نمایه دیوار کاذب بسیار باریک است، بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
– امنیت را افزایش می‌دهد. برای محدود کردن ساختمان ها، از شیشه های با استحکام بالا استفاده می‌شود که به راحتی شکسته نمی‌شود و بنابراین آسیب زا نیستند. علاوه بر این، شیشه حاوی مواد مضر نیست و بنابراین یک ماده دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.
– مقاومت آن در برابر رطوبت مواد بالا است. این باعث می‌شود که از مواد در اتاق هایی با رطوبت بالا استفاده کنید.
– همچنین سبک مدرن را به فضای داخلی شما می‌افزاید. استفاده از شیشه های مختلف مانند مات، شیشه رنگی به شما اجازه می‌دهد تا با چاپ طرح های مختلف، فضای داخلی منحصر به فردی ایجاد کنید.

انتخاب طرح پارتیشن به سبک طراحی اتاق بستگی دارد. به عنوان مثال، برای فضاهای داخلی با تکنولوژی پیشرفته یا مینیمالیسم، صفحه نمایش با قاب فلزی یا تمام شیشه ای مناسب تر است. برای سبک کلاسیک، از ترکیب شیشه با چوب طبیعی استفاده می‌شود. پنجره های رنگ آمیزی بیشتر در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا آشپزخانه استفاده می‌شود.
از سه نوع شیشه در پارتیشن بندی اتاق می‌توان استفاده کرد. پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره و پارتیشن شیشه ای سکوریت را در اتاق ها استفاده می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای کشویی

جداسازی فضای اتاق خواب با پارتیشن کشویی بسیار آسان است. فقط باید از شرکتی که لوازم جانبی مشابه برای دکوراسیون داخلی اتاق ها تولید می‌کند، سفارش داده شود. معمولا هنگام سفارش، سازنده کاتالوگ را ارائه می‌دهد که می‌توانید پارتیشن های طرح مورد نظر را از آن انتخاب کنید.

با نصب این جداکننده برای اتاق در منطقه ای که برای اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است، باید نور را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، زیرا حتی این پارتیشن ها نیز مقداری از نور روز را از پنجره مسدود می‌کند.

سازنده سازه های کشویی اغلب خدمات تعمیر و نگهداری و همچنین نصب آن ها را ارائه می‌دهد. بنابراین، وظیفه صاحب آپارتمان فقط این است که سفارش داده و منتظر اندازه گیری باشد و پس از اتمام ساخت، آن ها را در مکانی از پیش انتخاب شده نصب کنید.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک

دیوارهای شیشه ای ثابت به شما امکان می‌دهد فضاهای روشن تری در داخل خانه خود ایجاد کنید. شیشه های روکش دار که بالاترین امنیت را دارند، از هر نظر از شما و خانواده شما محافظت می‌کنند و اعتماد به نفس می‌دهند. دیوارهای شیشه ای با سیستم تخته ای که به پنجره ها تفاوت می‌بخشد. یک سبک مدرن در داخل خانه شما به وجود می‌آورند. این گزینه های درب شیشه ای کشویی که از افراد کوچک خانه محافظت می‌کند و خطری آن ها را تهدید نمی‌کند.

چگونه میتوان یک پارتیشن در اتاق خواب ایجاد کرد؟

  • قبل از شروع، ارزش ایجاد یک طرح کلی را دارد. اندازه و شکل هر عنصر را تعیین کنید و برای جلوگیری از دردسرهای بیشتر، حداقل بازدیدهای اصلی را خلاصه کنید. این به تعیین تعداد مصالح ساختمانی کمک می‌کند.
  • ابتدا، ساخت یک قاب فلزی را با استفاده از دیوار پارتیشن شروع کنید. امکان استفاده از پروفیل معمولی نیز وجود دارد. اما در چنین مواردی  قسمت قاب را تا حد امکان محکم کنید.
  • می‌توانید یک تخته دیواری با پیچ فلزی نصب کنید. تلاش زیادی برای برش نخواهد داشت و ابزارهای ساختمانی مانند چاقو، متر نوار، اره برقی، کمک غلتک سوزنی را آماده کنید.
  • پس از اتمام نصب، درزها را ببندید، سطح را لمس کرده و تراز کنید. چنین پارتیشن تزئینی در اتاق خواب رنگ آمیزی یا تزیین می‌شود.

به طور کلی بهتر است که تمامی اقدامات حمل و نقل و نصب این پارتیشن ها توسط افراد متخصص صورت بگیرد. اما نصب آن ها ابزار پیچیده ای را لازم ندارد اما نیازمند مهارت فردی است که باید توسط فرد آموزش دیده صورت بگیرد.

شرکت تتراگلس یکی از واردکننده و تامین کننده های محصولات شیشه ای به شمار می رود که بیش از یک دهه تجربه در این زمینه دارد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی پارتیشن شیشه ای، پارتیشن اداری و … با شماره های 02177000229 و 09127228521 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان این مجموعه شما را بهتر راهنمایی کنند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1914

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.