افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
0

پنجره دوجداره ارزان و بی کیفیت نخرید!

  • کد خبر : 3674
پنجره دوجداره ارزان و بی کیفیت نخرید!

امروزه افزایش قیمت انرژی باعث شده است تا بسیاری از ما به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در مصرف آن باشیم. به عنوان مثال جایگزین کردن پنجره دوجداره به جای پنجره‌های آهنی قدیمی یکی از این روش‌ها است که باعث عایق‌بندی خانه در برابر سرما، گرما، رطوبت، سروصدا و آلودگی می‌شود. بنابراین خرید یک پنجره دوجداره […]

امروزه افزایش قیمت انرژی باعث شده است تا بسیاری از ما به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در مصرف آن باشیم. به عنوان مثال جایگزین کردن پنجره دوجداره به جای پنجره‌های آهنی قدیمی یکی از این روش‌ها است که باعث عایق‌بندی خانه در برابر سرما، گرما، رطوبت، سروصدا و آلودگی می‌شود. بنابراین خرید یک پنجره دوجداره ارزان و بی‌کیفیت می‌تواند باعث شود تا هزینه‌های شما افزایش یافته و انرژی هدر برود.

در این مقاله سعی داریم تا با بیان نکات کلیدی، ویژگی‌های یک پنجره دوجداره خوب را با هم بررسی کنیم تا هزینه‌های جاری مصرف انرژی کاهش یابد.

چرا پنجره ارزان بی‌کیفیت است؟

همانطور که می‌دانید روند تولید پنجره‌ دوجداره UPVC و آلومینیومی، کار سخت و پیچیده‌ای است که باید در یک کارگاه تخصصی انجام شود. استفاده از گالوانیزه ضخیم و برش‌های منظم از جمله مواردی است که در کیفیت پنجره تاثیر گذار خواهد بود.

در بسیاری از موارد سازندگان درب و پنجره دوجداره از پروفیل‌های بی‌کیفیت در ساخت پنجره استفاده می‌کنند که در مرور زمان ممکن است که باعث زرد شدن رنگ پروفیل شود. بنابراین همیشه سعی کنید در خرید پنجره دوجداره دقت لازم در خرید پروفیل را به خرج دهید.

کیفیت نصب نباید پایین باشد!

در زمان نصب حتما توجه داشته باشید که تکنسین نصب به درستی کار خود را انجام دهد و هیچ درز خالی را در اطراف پنجره خالی باقی نگذارد. بنابراین نصب اصولی پنجره، کارایی آن را در برابر نفوذ هوا، آلودگی و سروصدا دوچندان می‌کند.

همچنین توجه داشته باشید که لنگه‌های بازشو در زمان نصب باید رگلاژ شده و تمام راه‌های نفوذ هوای بیرون باید بسته شود. همچنین اگر یراق زاماک در جای مناسبی قرار نگرفته باشد، ممکن است دستگیره به سختی حرکت کند.

یک پنجره دوجداره خوب خطوط برش با کیفیتی دارد

وقتی پروفیل‌های پنجره به هم متصل می‌شوند، لبه اضافه پروفیل‌ها ظاهر ناخوشایندی داشته و باید بریده شوند. هنگامی که لبه‌های پروفیل به هم متصل می‌شود می‌بایست این لبه‌ها را با دستگاهی به نام اتوی پروفیل صاف کرد تا ظاهر پنجره شفاف و بدون نقص دیده شود.

نحوه جا رفتن زهوار شیشه

پس از اتمام نصب فریم پنجره دوجداره، لازم است که شیشه‌ها را جایگذاری کرد. پس قرار گرفتن شیشه زهوارهای نگهدارنده شیشه را جایگذاری می‌شوند. اگر این زهوارها به سختی جا بروند، یعنی جنس پروفیل خوب نیست.

در نصب پنجره دوجداره از چه پروفیلی استفاده کنیم؟

پنجره دوجداره

اگر تصمیم دارید که پنجره دوجداره را جایگزین پنجره‌های قدیمی خود کنید، بهتر است که از پروفیلی استفاده کنید که دارای کیفیت ساخت بالایی باشد. بنابراین اگر بودجه شما زیاد باشد، بهتر است که از پروفیل آلومینیومی استفاده کنید. ولی اگر بودجه شما برای بازسازی پنجره‌های قدیمی زیاد نیست، پنجره UPVC بهترین گزینه است.

ضمانت کیفیت پروفیل و پنجره دوجداره

اگر تصمیم دارید از پنجره دوجداره در ساختمان خود استفاده کنید، باید از فروشنده بخواهید ضمانت‌نامه کتبی به همراه مهر و امضا در اختیار شما قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلات بالا، نسبت به برطرف کردن عیب پیش آمده اقدام کند.

همچنین اگر از پروفیل با کیفیت استفاده می‌کنید، باید فروشنده ضمانت دهد که پروفیل در طول ۱۰ الی ۱۵ سال زرد نخواهد شد.

چرا هوم وین؟

هوم وین به‌عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره‌های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت در بازار ایران فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را تولید می‌کند.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت پنجره دوجداره هوم وین با هدف تولید پنجره‌های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم و UPVC برندهای مختلف با بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی‌های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مهندسین عمران و معماری ارائه می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3674

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.